Aihe: Squier tele custom
1
Nixzar
07.03.2004 17:51:42
Joo eli tommonen alkoi vähän kiinnostamaan. Voisitte heittää kommenttia jos joku on päässyt kokeilemaan.

http://www.squierguitars.com/gear/gear.php?partno=0327502
*Keep on rocking in the free world*
J-PPP
07.03.2004 19:31:21
Kokeilin Fazerilla muutama viikko sitten, oli itseasiassa mielestäni parempi soittotuntumaltaan kuin kaikki Fenderin telet joita samalla kokeilin, lukuunottamatta yhtä Paisleytä. Painaa todella reippaasti ainakin teleksi, ihan liikaa mun selälle. En kokeillut sähköillä, mutta ihan nätisti se soi ilman.
WANTED: Musta telecaster tai pelkkä body, tarjoa!
Nixzar
07.03.2004 21:29:24
Ei saaketti kun on nätti.! EEiie mulla tollasiin ole varaa.
booster
07.03.2004 21:31:46 (muokattu 07.03.2004 21:31:58)
EEiie mulla tollasiin ole varaa.

Heh, no en mä sellaista arvellutkaan..

Vakavasti ottaen, kannattaa tuota Squieria ostaessa katsoa myös muut vaihtoehdot: käytettynä saatat löydää meksiko-Fenderin tai Tokain tai jonkun vastaavan samaan hintaan.
D-Kay
07.03.2004 21:33:51

Vakavasti ottaen, kannattaa tuota Squieria ostaessa katsoa myös muut vaihtoehdot: käytettynä saatat löydää meksiko-Fenderin tai Tokain tai jonkun vastaavan samaan hintaan.

Ei taida Tokailla olla tele customia, eikä varmaan meksikon fenkkunakaan. Itseäni kiinnostaa kanssa juuri tuo tele, jos joku omistaa, niin olis kiva kuulla kommentteja.
Myydään/Vaihdetaan: Yerasov SD-2
Dinorocker
07.03.2004 21:45:48
Mulla olis torilla Standard/Anniversary tele myynnissä, edullisesti. ; )
samueld
07.03.2004 22:59:38

Ei taida Tokailla olla tele customia, eikä varmaan meksikon fenkkunakaan. Itseäni kiinnostaa kanssa juuri tuo tele, jos joku omistaa, niin olis kiva kuulla kommentteja.

Mehikolaisena löytyy.
I'd sell my sister to whorehouse rather than play a Korean guitar.
Jokkeri
08.03.2004 10:49:11

Joo eli tommonen alkoi vähän kiinnostamaan. Voisitte heittää kommenttia jos joku on päässyt kokeilemaan.

http://www.squierguitars.com/gear/gear.php?partno=0327502

Ostin ko. kitaran noin kuukausi sitten. Vertailin ennen ostopäätöstä Fenderin Amerikan malleja ja Mexico malleja. Yammun vastaavia ja muutamia muita kitaroita. Tämä oli paras käteen. Hinta laatu suhde on enemmän kuin kohdallaan. Kuukauden soiton jälkeen ei olen vieläkin erittäin tyytyväinen.
Soi yllättävän lujaa akustisestikkin ja mikeissä on mukavan fenkkumaisen erottelva soundi. Tummuutta löytyy vähintäänkin riittävästi.
Perinteisellä mikityksellä ja natural tai sunbrust värityksellä oli Mexican telee aikeissa hankkia mutta soittotuntuma ja soundipuoli meni ulkonäön ohi.
Nixzar
08.03.2004 15:34:04
Kiitoksia vastauksista.
Legal Man
11.03.2004 23:34:52
Onko kenelläkään vielä oman käden kokemuksia uusista Custom II -malleista? Onko niitä näkynyt Suomessa missään?
Built a lovin' machine, I bow all night long.
kulmahiomakone
12.03.2004 00:32:20
Tuossa Squierissako on sitten kaula kolmella pultilla kiinni? Meikkis haaveilee myös tuollaisesta telecustomista. Ko olis vielä väriltään crimson red ja lapa stratomallinen... Jostain syystä en oikein syty tuohon telen mitättömään lapaan.
Catana sum et nihil humanum a me alienum puto.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)