Jokapaikanapina 04.01.2010 16:08:46 (muokattu 04.01.2010 16:09:06) | |
---|
Mietin tässä joku päivä että missähän Spotify on viiden vuoden päästä. Kovasti sitä on tässä soimattu ja itse ainakin kehtaan (vielä) puolestella ohjelmaa sillä että sehän on kuitenkin vielä beta-versiossaan. Mutta viedäänkö sitä ikinä betaa pitemmälle, jääkö siitä tälläinen ikuinen porsaanreikä vai saadanko se edes jotenkin toimimaan. Kaatuuko koko höskä tappiota tuottavana. Mitä? |
Makkari 05.01.2010 00:19:34 | |
---|
Kovasti sitä on tässä soimattu ja itse ainakin kehtaan (vielä) puolestella ohjelmaa sillä että sehän on kuitenkin vielä beta-versiossaan. Mutta viedäänkö sitä ikinä betaa pitemmälle, jääkö siitä tälläinen ikuinen porsaanreikä vai saadanko se edes jotenkin toimimaan. Mitä tarkoitat? Ei mulla ainakaan ole yhtään bugia ollut... |
Jokapaikanapina 05.01.2010 01:58:53 | |
---|
Makkari: Mitä tarkoitat? Ei mulla ainakaan ole yhtään bugia ollut... Siis kovasti soimattu siitä että miten maksetaan huonosti artisteille ja itse vielä jaksan puolustaa sillä että tää on beta-versio eikä itse valmis ohjelma. Mutta jos ei pian asioita selvitetä ja julkasta ihan oikeeta versioo, niin musta tuntuu että tästä jää vaan sellane mukalaillinen porsaanreikä mistä saa kuunnella musiikkia mutta lähes laittomasti |
Coe 05.01.2010 15:02:00 (muokattu 11.01.2010 14:04:16) | |
---|
Kutsut meni. Miesflunssa. Sikaflunssan vakavampi muoto. |
StJerky 05.01.2010 15:06:11 | |
---|
Onko joku saanut Spotifyn toimimaan Nokian puhelimella? Minulla E51 ja siinä pitäisi toimia. Ilmeisesti en vain osaa. Soittaa sekunnin pätkiä. Mistään en löydä latausnappia jolla saisi tiedostot puhelimeen. |
StoRBa 05.01.2010 15:18:07 | |
---|
StJerky: Onko joku saanut Spotifyn toimimaan Nokian puhelimella? Minulla E51 ja siinä pitäisi toimia. Ilmeisesti en vain osaa. Soittaa sekunnin pätkiä. Mistään en löydä latausnappia jolla saisi tiedostot puhelimeen. Valitse soittolistanäkymästä Show offline playlists tms. ja valitse siitä soittolistat, jotka haluat synkata offline -toistoa varten. Valittuasi, aloittaa Spotify automaattisesti kappaleiden lataamisen puhelimeen, kunhan vaan olet muistanut sallia offline synkkauksen asetuksista. |
Jytäurpo 05.01.2010 15:49:11 | |
---|
StJerky: Onko joku saanut Spotifyn toimimaan Nokian puhelimella? Minulla E51 ja siinä pitäisi toimia. Ilmeisesti en vain osaa. Soittaa sekunnin pätkiä. Mistään en löydä latausnappia jolla saisi tiedostot puhelimeen. Jep hyvin toimii, jos on wlan tai 3G yhteys, muuten pykii. Kannattaa tosiaan käyttää offline playlistejä. "You can't judge a book by looking at the cover" - Bo Diddley R.I.P. |
matzonn 05.01.2010 23:15:17 (muokattu 06.01.2010 12:24:32) | |
---|
Homma hoidettu, kiitoksia =) |
zekeode 06.01.2010 00:49:14 | |
---|
matzonn: Olisko mahollista saada invitee vaikka sähköpostii? pitäs tyttöystävälle hankkia ku menin lupaamaa :P Pidät tyttöystävää selkeästi arvossa, kun 10e on liikaa... |
Marshallga 07.01.2010 00:51:45 | |
---|
Tämä on kyllä pirun näppärä softa uusiin artisteihin tutustuessa. "Support music, not rumors." |
Kyllä Spotify on todella hieno keksintö. Itse olen käyttänyt palvelua runsaat puolivuotta ja olen tyytyväinen. No, tottahan minä olen maksanut käytöstä, mutta runsaat sata euroa vuodessa on pikku summa, mitä sillä saa. Olen näistä inviteista sitä mieltä, että olisi hyvä, jos inviten saisi käyttöön kuukaudeksi ja sitten pitäisi maksaa käyttömaksu. En ymmärrä miksi kaikki pitäsi saada ilmaiseksi, pitäähän lehtien näköispainoksistakin maksaa (tosin selvästi vähemmän kuin paperilehdestä). En ole ostanut yhtään levyä sen jälkeen, kun otin Spotifyn käyttöön. No, onhan noita levyjä tullut vuosien mittaan hankittua sekä vinyylejä, kasetteja että cd:eitä. Nykyään ajattelen, että minulle riittää, kun voin kuunnella musiikkia, ei minun tarvitse sitä omistaa (edes kovalevylle imuroituna). Sitä olen ihmetellyt, mikseivät artistit eivät ota kantaa Spotifyhin, vaikka heidän uusimmat levyt ovat muutaman viikon ilmestymisen jälkeen Spotifyssa. Kait artisteillekin on jotain hyötyä Spotifysta. |
vpjarvi 07.01.2010 21:13:41 (muokattu 07.01.2010 21:18:57) | |
---|
Paper Sun: Sitä olen ihmetellyt, mikseivät artistit eivät ota kantaa Spotifyhin, vaikka heidän uusimmat levyt ovat muutaman viikon ilmestymisen jälkeen Spotifyssa. Kait artisteillekin on jotain hyötyä Spotifysta. http://muusikoiden.net/keskustelu/print.php?p=8900986 E: Kyseessä on siis Anssi Kelan tänne mnettiin kirjoittama kommentti aiheesta, hänen kotisivuillaan olevasta blogista löytyy vielä lisää kirjoituksia Spotifyhyn (miten tää pitäis oikeaoppisesti kirjoittaa?) liittyen. Kuuntele enemmän. Puhu vähemmän. |
Mohla 08.01.2010 14:24:09 | |
---|
vpjarvi: http://muusikoiden.net/keskustelu/print.php?p=8900986 E: Kyseessä on siis Anssi Kelan tänne mnettiin kirjoittama kommentti aiheesta, hänen kotisivuillaan olevasta blogista löytyy vielä lisää kirjoituksia Spotifyhyn (miten tää pitäis oikeaoppisesti kirjoittaa?) liittyen. Anssi on asian ytimessä. "Kova ruumiillinen työ ei ole koskaan tappanut ketään - mutta miksi ottaa riski?" -Charlie McCharthy
|
kylie-o 08.01.2010 18:29:09 | |
---|
Paper Sun: Sitä olen ihmetellyt, mikseivät artistit eivät ota kantaa Spotifyhin, vaikka heidän uusimmat levyt ovat muutaman viikon ilmestymisen jälkeen Spotifyssa. Kait artisteillekin on jotain hyötyä Spotifysta. Tämä on hyvä esimerkki siitä että kannattaa totisesti selata keskustelua vähän taaksepäinkin ennenkuin vaivautuu kirjoittamaan siihen ;) |
Eero Laine 09.01.2010 12:57:40 | |
---|
kylie-o: Tämä on hyvä esimerkki siitä että kannattaa totisesti selata keskustelua vähän taaksepäinkin ennenkuin vaivautuu kirjoittamaan siihen ;) Olen varmaan vähän natsi, mutta musta on suoranaista muiden halveksimista olla lukematta ketjua läpi ainakin kursorisesti ennen kuin kirjoittaa siihen. Tyyliin "eihän kukaan voi olla sanonut tätä samaa asiaa ja fiksummin kuin minä". |
Quru 09.01.2010 13:10:09 (muokattu 09.01.2010 17:25:28) | |
---|
E: Oho, feilasin. Ei midistä. Kun viikset omaava mies koskee hammondiin, syntyy AINA suhinaa ja pörinää. Hammondeja on valmistettu kahta sorttia: hyviä ja huonoja. Hyvät Hanmondit maksaa ja huonot pölyttyvät mummunjapapan olohuoneessa. Tyypillinen hammondien soittotekniikka on murjomi |
superfly 09.01.2010 17:19:00 | |
---|
Eero Laine: Olen varmaan vähän natsi, mutta musta on suoranaista muiden halveksimista olla lukematta ketjua läpi ainakin kursorisesti ennen kuin kirjoittaa siihen. Tyyliin "eihän kukaan voi olla sanonut tätä samaa asiaa ja fiksummin kuin minä". Jos ketju on 91 sivua pitkä niin ei sitä kukaan täyspäinen kykene lukemaan kokonaan. Lyhyissä ketjuissa sitten ihan eri juttu. Killing internet dragons is serious business! |
Eero Laine 10.01.2010 13:24:42 | |
---|
superfly: Jos ketju on 91 sivua pitkä niin ei sitä kukaan täyspäinen kykene lukemaan kokonaan. Lyhyissä ketjuissa sitten ihan eri juttu. Tajuan tuonkin pointin. Toisaalta tuo asenne osaltaan pidentää ketjuja, kun kaikki asiat sanotaan moneen kertaan. Se saattaa aikanaan vaikuttaa myös kirjoitusten tasoon, kun kaikki lähtevät siitä ettei näitä kukaan kohta enää lue. Ei niin, että täällä jotain romaanitaidetta yleensä harrastettaisiin, mutta silti. Varoittavaa esimerkkiä voi löytää vaikkapa YouTuben kommenteista. |
professori 12.01.2010 14:47:40 (muokattu 12.01.2010 20:01:38) | |
---|
Inviteä otetaan vastaan, pikaviesti olisi jees. Pakko päästä testaamaan tätä vihdoin. Kiitos! e. Meikää autettiin jo ystävällisesti. Kiitos vielä! "Paljon pilasit, kaiken munasit, nyt pillusi on kylmennyt" - Pekka Siitoin (muistokirjoitus vaimonsa kuolinilmoitukseen Turun Sanomissa) |
murmuuri 12.01.2010 23:09:29 | |
---|
Pari inviteä AreYGX6NGNkJBxfb RHhuLtGgBqz84LY2 Watching television is like taking black spray paint to your third eye -Bill Hicks |