Strumbali 06.01.2010 05:10:08 (muokattu 06.01.2010 05:38:40) | |
---|
Mähän sanoin, että sä sanoit. |
ferodoz 06.01.2010 05:16:49 (muokattu 06.01.2010 05:29:21) | |
---|
olihan tuo nyt ihan jees... Jos sattuu tykkäämään. Mutta jokin siinä jää kaivelemaan silti, ilman sen kummempia selittelemättä. Mitäs muuten veikkaatte, paljonko ketjun aloittajalle on ollut hyötyä tästä ketjusta nimenomaan tuplabasaritreeneihin :D Ainakin se tietää mikä on raajapari. Eihän se oo mun vika ettei joillain oo rytmi veres. Näiden körttiläisten kulttuuriinhan kuuluu vain palli, haitari ja äijjä. - Remu |
Ruutikallo 06.01.2010 16:03:47 | |
---|
[Stubb ilmoitti myös että hänellä on kiistattomia todisteita ja hän näytti minulle räjäytyskuvan peräsuolesta.] -Sir Härö-
www.tukalaband.com
http://s1012.photobucket.com/albums/af242/henydrum/ |
Epämuusikko 06.01.2010 19:23:59 | |
---|
toba: Edelleen muistetaan myös se, että raajaparitreeneistä saa lukuisia (lähes lukemattomia) hyödyllisiä treenejä aikaiseksi. Näytä joku. Kiinnostaa sen verran. Ämpärit täyttyvät, mieli on iloinen. |
Epämuusikko 06.01.2010 19:26:36 | |
---|
toba: Buahaha, Mike Mangini ei näekkään asioita niin totutulla tavalla kun monet haluavat nähdä ylhäisessä puristisuudessaan ;) Ei sillä, ei tuo minustakaan mikään coolein kyseisen musalajin pätkä ollut, vaikka elastisuutta ja muuta toki löytyy hyvin. TÄ???????????????????????????????????????????????????????????? Ämpärit täyttyvät, mieli on iloinen. |
toba 06.01.2010 20:18:28 (muokattu 06.01.2010 20:24:57) | |
---|
Epämuusikko: Näytä joku. Kiinnostaa sen verran. Sovella itse kyseisestä harjoituksesta niin paljon kun mielikuvitus riittää. X-raajaparilla joku rudimentti jauhamaan ja toisella joku haluama kuvio siihen vielä päälle esimerkiksi.. Saa muuten aika musikaalisenkin kuuloisen aikaiseksi jos sitä välttämättä haluaa ;) Ja se videoon liittyvä kommentti oli näpäytys siitä kun joku/jotkut sanoivat että ylisuorittamisen/soittamisen tuntua, mutta oletinkin ettei sitä oikein ymmärretä/haluta ymmärtää. EDIT: Tosiaan jos tämä aihe nyt olis vaikka käsitelty? Munpuolesta keskustelua voi jatkaa ihan keskustelun aloittajaa opastamalla. |
passe 06.01.2010 20:30:51 (muokattu 06.01.2010 21:12:48) | |
---|
Sometimes more is more |
toba 06.01.2010 20:34:50 (muokattu 06.01.2010 20:39:15) | |
---|
No se on hienoa että olette totamieltä :) Oishan se ikävää jos kaikki ois samaa mieltä :) Edit: Oli nyt pakko vielä senverran lisätä, että käsittääkseni kaveri on kuitenkin enimmiltään soolo-rumpali, kyseinen pätkäkin on joltain drumweekeiltä, pätkässä kaikenlisäksi lukee vielä että "backing band". Eihän näillä perusteilla kaverin kuulukkaan loistaa? |
Epämuusikko 06.01.2010 21:04:03 (muokattu 06.01.2010 21:25:40) | |
---|
toba: No se on hienoa että olette totamieltä :) Oishan se ikävää jos kaikki ois samaa mieltä :) Edit: Oli nyt pakko vielä senverran lisätä, että käsittääkseni kaveri on kuitenkin enimmiltään soolo-rumpali, kyseinen pätkäkin on joltain drumweekeiltä, pätkässä kaikenlisäksi lukee vielä että "backing band". Eihän näillä perusteilla kaverin kuulukkaan loistaa? Mitä mieltä? Oletko todella sitä mieltä että nuo pätkät kuulostivat hyvältä? Ja kyllä etabloituneen rumpalin pitäisi lähes aina "loistaa", muuten voidaan ottaa kunnia pois. Sovella itse kyseisestä harjoituksesta niin paljon kun mielikuvitus riittää. X-raajaparilla joku rudimentti jauhamaan ja toisella joku haluama kuvio siihen vielä päälle esimerkiksi.. Saa muuten aika musikaalisenkin kuuloisen aikaiseksi jos sitä välttämättä haluaa ;) Mistä harjoituksesta? Kuvaile tarkemmin, ottaen mallia Syncopation-ketjusta. Johon itsekin aikoinaan vinot pinot melko pröystäileviäkin harjoituksia kirjoittelin, mutta vitutuspuuskassani editoin ne sieltä pois. Ämpärit täyttyvät, mieli on iloinen. |
toba 07.01.2010 03:02:00 (muokattu 07.01.2010 03:07:13) | |
---|
Epämuusikko: Mitä mieltä? Oletko todella sitä mieltä että nuo pätkät kuulostivat hyvältä? Kyllä Manginin soitto kuulostaa munmielestä lähes aina hyvältä. Mistä harjoituksesta? Kuvaile tarkemmin, ottaen mallia Syncopation-ketjusta. Johon itsekin aikoinaan vinot pinot melko pröystäileviäkin harjoituksia kirjoittelin, mutta vitutuspuuskassani editoin ne sieltä pois. 12-raajapariharjoituksesta olen puhunut kokoajan, vaikkakin eri termiä (raajapariharjoitus) käyttäen. Ja mistä helvetin syncopation ketjusta? |
ferodoz 07.01.2010 03:20:00 | |
---|
kincy: Sulla on hyviä pointteja, joten elä viivy pitkään baarissa=) Olli Lindholmin sanoin, Kiitos ja kunnia! Eihän se oo mun vika ettei joillain oo rytmi veres. Näiden körttiläisten kulttuuriinhan kuuluu vain palli, haitari ja äijjä. - Remu |
Epämuusikko 07.01.2010 08:01:18 (muokattu 07.01.2010 13:17:13) | |
---|
toba: Kyllä Manginin soitto kuulostaa munmielestä lähes aina hyvältä. Ei saatana. 12-raajapariharjoituksesta olen puhunut kokoajan, vaikkakin eri termiä (raajapariharjoitus) käyttäen. Ja mistä helvetin syncopation ketjusta? Tsekkaa. tuolla niitä on jokunen. http://muusikoiden.net/keskustelu/p … 0&t=70968&o=0&#p1621085 Ämpärit täyttyvät, mieli on iloinen. |
moderndrummer88 07.01.2010 10:56:12 | |
---|
toba: Kyllä Manginin soitto kuulostaa munmielestä lähes aina hyvältä. Näin siinä käy, kun niitä raajaparitreenejä tahkoaa, todellisuuden rajat hämärtyy... "Well I like drummers baby you're not my bag..." |
Kailis 07.01.2010 13:47:35 (muokattu 07.01.2010 13:48:07) | |
---|
Tämä epämuusikon ------------------------------------------------ harjoitus jäi vähän epämääräiseksi. Varmaan lattariin liittyvä. Can you talk us through? |
toba 07.01.2010 14:32:47 | |
---|
Epämuusikko: Ei saatana. Tsekkaa. tuolla niitä on jokunen. http://muusikoiden.net/keskustelu/p … 0&t=70968&o=0&#p1621085 Jos se ei riitä, että olen antanut vinkkinä treenata sitä harjoitusta esimerkiksi erillaisina rudimentteina, niin sitten oikeesti antaa olla. Kyllä luulis että noin kokeneen rumpalin mielikuvitus riittää edes senverran, että voi ihan itekkin soveltaa syncopation ketjusta jotain kivoja harjotuksia, sinä kun niistä tiedät enemmän kun minä. Että ei mua yksinkertaisesti kiinnosta paneutua tohon ketjuun sen enempää ottaen mallia siitä rakentamalla sulle jotain harjotuksia. |
toba 07.01.2010 14:33:56 | |
---|
moderndrummer88: Näin siinä käy, kun niitä raajaparitreenejä tahkoaa, todellisuuden rajat hämärtyy... Toi oli kyllä fiksuimpia yhteenvetoja, mitä olen ikinä kuullut! |
ferodoz 07.01.2010 15:54:36 | |
---|
Kailis: Tämä epämuusikon harjoitus jäi vähän epämääräiseksi. Varmaan lattariin liittyvä. Can you talk us through? Kailis on selvästi pettyny ku ei oo pitkään aikaan saanu vängätä kenenkää kans :D Eihän se oo mun vika ettei joillain oo rytmi veres. Näiden körttiläisten kulttuuriinhan kuuluu vain palli, haitari ja äijjä. - Remu |
Epämuusikko 07.01.2010 16:16:19 (muokattu 07.01.2010 16:26:38) | |
---|
Kailis: Tämä epämuusikon harjoitus jäi vähän epämääräiseksi. Varmaan lattariin liittyvä. Can you talk us through? Aika moni niistä siihen liittyi. Että ei mua yksinkertaisesti kiinnosta paneutua tohon ketjuun sen enempää ottaen mallia siitä rakentamalla sulle jotain harjotuksia. Olisin vain halunnut jonkun konkreettisen esimerkin. Ettäkö esim jalat vetää double strokee käsil paradiddlee bläk sabat ääni? Ämpärit täyttyvät, mieli on iloinen. |
Kailis 07.01.2010 16:31:38 | |
---|
ferodoz: Kailis on selvästi pettyny ku ei oo pitkään aikaan saanu vängätä kenenkää kans :D Mä oon pettynyt koko ajan johonkin, suurimmaksi osaksi itseeni. Mutta myös ihmiskunta, yhteiskunta, duuni, ym. ym. antaa jatkuvasti uusia aiheita. Pitää vaan olla antennit ojossa. |
Kailis: Mä oon pettynyt koko ajan johonkin, suurimmaksi osaksi itseeni. Mutta myös ihmiskunta, yhteiskunta, duuni, ym. ym. antaa jatkuvasti uusia aiheita. Pitää vaan olla antennit ojossa. Näimpä, mutta älähän sure, kyllä sä vielä joskus varmaan uskot taas ittees. :) Eihän se oo mun vika ettei joillain oo rytmi veres. Näiden körttiläisten kulttuuriinhan kuuluu vain palli, haitari ja äijjä. - Remu |