hansakemanelius 04.01.2010 21:25:49 | |
---|
Kailis: Turha yrittää. 24. lähtö, kolme viikkoa perillä. Voi vitsin vitsi (korvat kateudesta punottaen), me ollaan vaan kaksi viikkoa. No kyllä se Changkin kelpaa. Leo'a on tullut vähemmän naukkailtua, täytyy kokeilla. Jos maitua haluat, älä orota, jotta lehemä koputtaa ovelle. |
ferodoz 05.01.2010 01:04:35 | |
---|
ferodoz: Meinaakohan vähä taas mennä off topiciksi. :D Siinä meikäääsen uudet kannut, huono kuvanlaatu ja edellsien omistajan asettelu. Parempaa omiin kuviin lähipäivinä. http://muusikoiden.net/dyn/users/68124.jpg E: Sonor Force 3005 kyseessä siis. Itseäni lainaan, anteeksi. Mutta kaikki tämä paitakohu lähti siis tästä viestistä. :D siitä on nyt porukalla saatu neljä sivua tekstiä aikaan. Ei mikää paha suoritus =D Eihän se oo mun vika ettei joillain oo rytmi veres. Näiden körttiläisten kulttuuriinhan kuuluu vain palli, haitari ja äijjä. - Remu |
Kailis 05.01.2010 01:13:36 | |
---|
ferodoz: Itseäni lainaan, anteeksi. Mutta kaikki tämä paitakohu lähti siis tästä viestistä. :D siitä on nyt porukalla saatu neljä sivua tekstiä aikaan. Ei mikää paha suoritus =D Oisko t-paidan arvoinen suoritus? Tekstiksi vaikka; KIITOS MUUSIKOIDEN.NET 04.01.2010 02:02:14- 05.01.2010 01:04:35 |
ferodoz 05.01.2010 02:10:15 (muokattu 05.01.2010 02:13:02) | |
---|
Kailis: Oisko t-paidan arvoinen suoritus? Tekstiksi vaikka; KIITOS MUUSIKOIDEN.NET 04.01.2010 02:02:14- 05.01.2010 01:04:35 Ei muuten paha idea. :) jokaisesta myydystä paidasta menee tuotto suoraan DAF ry:n kassaan, että saadaan joskus Jussi69 klinikoimaan siitä kuinka nostaa käsi ylös jokaisen virveliniskun jälkeen. edit: ja asiaankuuluvasti Jussi69:lle jussipaita päälle. Eihän se oo mun vika ettei joillain oo rytmi veres. Näiden körttiläisten kulttuuriinhan kuuluu vain palli, haitari ja äijjä. - Remu |
markkuliini 05.01.2010 02:50:20 | |
---|
ferodoz: Jussi69 klinikoimaan siitä kuinka nostaa käsi ylös jokaisen virveliniskun jälkeen. Sä oot ymmärtäny Jussi69:n soittofilosofian ihan väärin. Se nostaa käden ylös ENNEN jokaista virveliniskua! :D Kailis: Markkuliinihan on ovat sosiaalivammainem, soittotaidotom, harjoittelua pelkäävä ja karttava ammattilainem. |
ferodoz 05.01.2010 03:02:04 (muokattu 05.01.2010 03:12:25) | |
---|
markkuliini: Sä oot ymmärtäny Jussi69:n soittofilosofian ihan väärin. Se nostaa käden ylös ENNEN jokaista virveliniskua! :D onneksi Kailis ja MD88 ei oo paikalla, ne vänkäis tästä asiasta seuraavan 4 sivua :D e: nyt vasta muuten hoksasin mitä varsinaisesti tarkoitit tuolla.. Okei, oon mä vähä tyhmä.. :) Eihän se oo mun vika ettei joillain oo rytmi veres. Näiden körttiläisten kulttuuriinhan kuuluu vain palli, haitari ja äijjä. - Remu |
J.Newkid 07.01.2010 00:10:43 | |
---|
Imperanon influences lay strong under the style of Children of Bodom, but imo they are no COB II: just consider the difference in guitar techniques , in temperament, and above all in drumming. Great drumming by Jaakko Nylund who is a founder member of t |
ferodoz 07.01.2010 02:24:48 | |
---|
Eihän se oo mun vika ettei joillain oo rytmi veres. Näiden körttiläisten kulttuuriinhan kuuluu vain palli, haitari ja äijjä. - Remu |
Kailis 07.01.2010 08:30:46 | |
---|
Jokainen räkkikuvia postaava ansaitsisi kunniamerkin halveksuntaa vähättelevästä kansalaisrohkeudesta. Tai sitten on vaan kokematon... |
Kailis: Jokainen räkkikuvia postaava ansaitsisi kunniamerkin halveksuntaa vähättelevästä kansalaisrohkeudesta. Eikä siinä kaikki. Siellähän on räkissä PEARLIT jumalauta. Susipaskat kopiorummut. Ei todellakaan klassikkoainesta. Tätä en allekirjoita! |
hollmi-5 07.01.2010 11:45:56 | |
---|
Nolte: Eikä siinä kaikki. Siellähän on räkissä PEARLIT jumalauta. Susipaskat kopiorummut. Ei todellakaan klassikkoainesta. Räkkikin on jo toki keksintönä vintageiässä ja siis jonkun mielestä klassikko. Rogers sen esitteli 80-luvun alkupuolella. Minun mielestä kohta siis klassisen ruma ;-) Soundit, piuhat ja kajarit. |
Epämuusikko 07.01.2010 11:59:51 | |
---|
Kailis: No voi hellanlettas. Mikähän on sanojen "usein" ja "automaattisesti" ero? Hyvä itsetunto on hieno asia. Mutta se ei sisällä hirveää korostamista ja epäluuloa. Valitettavasti esim. skinit ja muut epämääräisillä vaikuttimilla varustetut ryhmät ovat ottaneet kassarakseen yltiöisänmaallisuuden ja tehneet siitä aseen kaikkea muualta tullutta vastaan. Tätä vastaan olen. Peace. Saanko kysyä: Miksi olet sitä vastaan? Ämpärit täyttyvät, mieli on iloinen. |
markkuliini 07.01.2010 12:08:14 | |
---|
hollmi-5: Räkkikin on jo toki keksintönä vintageiässä ja siis jonkun mielestä klassikko. Rogers sen esitteli 80-luvun alkupuolella. Minun mielestä kohta siis klassisen ruma ;-) Mun mielestä se oikeasti onkin vintageiässä. http://www.thefold.co.uk/pictures/chickwebb.jpg Kailis: Markkuliinihan on ovat sosiaalivammainem, soittotaidotom, harjoittelua pelkäävä ja karttava ammattilainem. |
markkuliini 07.01.2010 12:10:58 | |
---|
Epämuusikko: Saanko kysyä: Miksi olet sitä vastaan? Sana yltiö- tarkoittaa liiallista. Eikä liika mitään ole kenellekään hyväksi. :) Kailis: Markkuliinihan on ovat sosiaalivammainem, soittotaidotom, harjoittelua pelkäävä ja karttava ammattilainem. |
Mr. Morrow 07.01.2010 12:25:40 | |
---|
markkuliini: Sana yltiö- tarkoittaa liiallista. Eikä liika mitään ole kenellekään hyväksi. :) yhdyn tähän, ei todellakaan ole --> www.mikseri.net/yltiohymiö. Mulla on laaja musiikkimaku - Kaikki hevi käy! |
Kailis 07.01.2010 13:56:57 | |
---|
Epämuusikko: Saanko kysyä: Miksi olet sitä vastaan? Valitettavasti esim. skinit ja muut epämääräisillä vaikuttimilla varustetut ryhmät ovat ottaneet kassarakseen yltiöisänmaallisuuden ja tehneet siitä aseen kaikkea muualta tullutta vastaan. Sinäkö olet puolesta? Voi voi. Jää lattaritkin soittamatta kun muualta sekin tullut on. |
hollmi-5 07.01.2010 14:05:01 | |
---|
Soundit, piuhat ja kajarit. |
Gardiner 07.01.2010 15:36:31 | |
---|
"We got to stand side by side, we got to stand together and organize. They say power to the people, that`s what they`re Screamin`. Freedom of the soul, pass it on, pass it on to the young and old" Jimi Hendrix |
Epämuusikko 07.01.2010 16:29:56 (muokattu 07.01.2010 16:47:38) | |
---|
Kailis: Sinäkö olet puolesta? Voi voi. Jää lattaritkin soittamatta kun muualta sekin tullut on. En ole sanonut että olen. Lopetan tämän aiheen osaltani just nyt jos lupaat olla käyttämättä sanaa lattari tuossa yhteydessä. Ikinä. Revin silmiä päästäni joka kerta kun näen tuon. "tässä yhteydessä" = meikälle naljailussa. myöskin koskien lattiatomaria, mutta sitä et oo tehny. etkä tee. Ämpärit täyttyvät, mieli on iloinen. |
Kailis 07.01.2010 16:41:22 (muokattu 07.01.2010 16:42:57) | |
---|
Epämuusikko: En ole sanonut että olen. Lopetan tämän aiheen osaltani just nyt jos lupaat olla käyttämättä sanaa lattari tuossa yhteydessä. Ikinä. Revin silmiä päästäni joka kerta kun näen tuon. Houkuttelevuudestaan huolimatta on tämän "lattari" sanan käyttö tulevaisuudessa valjastettu tarkoittamaan tiettyä musatyyliä, jos lupaat jatkaa aiheesta. Vastaan ultimaatumiisi toisella. EDIT Mitä muuten tarkoitat tuossa yhteydessä. Tarkoitinhan juurikin sen musiikkilajin eksoottista alkuperää. |