hollmi-5 05.01.2010 20:57:16 (muokattu 05.01.2010 21:08:53) | |
---|
Soundit, piuhat ja kajarit. |
Nolte 05.01.2010 21:06:34 | |
---|
colosseum: Luulin ymmärtäväni huumoria hyvin, mutta sekin mahdollisuus on, että kehuessasi Suomen toiseksi parasta rumpali-pelleä Jope Ruonansuun jälkeen, itseasiassa pyllistät kovasti arvostamasi soittajakunnan suuntaan. Selitän, jos tarkennat vähän. Ei auennut... Tätä en allekirjoita! |
colosseum 05.01.2010 21:10:17 | |
---|
jazzmies: Nyt meni ihan ohi, kelaa vähän taaksepäin! Jos kerran huutomerkin kera pyydät: .naatnuus nannukajattios... "Voi vittu, taas hitain jono" |
colosseum 05.01.2010 21:18:30 | |
---|
Nolte: Selitän, jos tarkennat vähän. Ei auennut... No, minulle tuli sellainen vaikutelma, että kyseinen musiikkipläjäys ei välttämättä ollut mikään ylistyslaulu keskiverto-häärumpalille. Jos olin väärässä, pyydän tässä postauksessa anteeksi myös Mikalta, etten ole huumorintajultani lähelläkään sitä tasoa mitä kirjoittelu näille sivuille edellyttää. "Voi vittu, taas hitain jono" |
colosseum: No, minulle tuli sellainen vaikutelma, että kyseinen musiikkipläjäys ei välttämättä ollut mikään ylistyslaulu keskiverto-häärumpalille. Jos olin väärässä, pyydän tässä postauksessa anteeksi myös Mikalta, etten ole huumorintajultani lähelläkään sitä tasoa mitä kirjoittelu näille sivuille edellyttää. Tämä oli totaalisen subjektiivinen tunteenpurkaus, sillä nuo keikat loppuvat lopultakin omalta osaltani 3.7.2010. Tarkoitus on loukata lähinnä itseäni. Tahdit ääriään myöten täyteen onomatopoeettisesti honottaen: "Taa-gaa-uus-vaa-veer-hoo-jeen, taa-gaa-maii-teen-mee-rii-een, taa-gaa-vuo-tiin (miksi "vuotiin" eikä "vuotten"?) mai-teen-mii-rii-en". Tällaisiako nämä laulajat nykyään ovat? |
Nolte 05.01.2010 21:22:55 (muokattu 05.01.2010 21:23:57) | |
---|
colosseum: No, minulle tuli sellainen vaikutelma, että kyseinen musiikkipläjäys ei välttämättä ollut mikään ylistyslaulu keskiverto-häärumpalille. Jos olin väärässä, pyydän tässä postauksessa anteeksi myös Mikalta, etten ole huumorintajultani lähelläkään sitä tasoa mitä kirjoittelu näille sivuille edellyttää. Ok. Itse en tulkinnut sitä noin. Minusta se oli hauska, itseironinen ja ilkkui kaikkea asiaan liittyvää, mikä liikkuu tai on paikallaan. Ja käsittääkseni videoitsija soittaa itsekin hääbändissä. Näin olen ymmärtänyt. EDIT: Taisin tulkita oikein. Tätä en allekirjoita! |
colosseum 05.01.2010 21:38:59 | |
---|
jazzmies: Tämä oli totaalisen subjektiivinen tunteenpurkaus, sillä nuo keikat loppuvat lopultakin omalta osaltani 3.7.2010. Tarkoitus on loukata lähinnä itseäni. Hieno homma, meneehän se sanoma perille tyhmemmällekin kun kärsivällisesti selittää. Vähän hämäsi noi pullistelukuviot esim. valssissa, etteivät ne ole sinun omaa soittotyyliäsi. Ainakin pari vuotta sitten hoiditte, oliko broidis kanssa, keikan Espalla amerikkalaisen blueskitaristin kanssa todella hienosti - tarpeeksi muttei liikaa. "Voi vittu, taas hitain jono" |
colosseum 05.01.2010 22:10:14 | |
---|
Nolte: Ok. Itse en tulkinnut sitä noin. Minusta se oli hauska, itseironinen ja ilkkui kaikkea asiaan liittyvää, mikä liikkuu tai on paikallaan. Ja käsittääkseni videoitsija soittaa itsekin hääbändissä. Näin olen ymmärtänyt. EDIT: Taisin tulkita oikein. Taas tuli todistettua, että nuoriso on fiksumpaa kuin vanha hönö joka ei ymmärrä "undertones" merkityksiä. "Voi vittu, taas hitain jono" |
jonteroo 05.01.2010 22:21:25 (muokattu 05.01.2010 22:21:47) | |
---|
|
hollmi-5 05.01.2010 22:25:41 | |
---|
jonteroo: Juma. Jätkä on selvästi ollu minun ex-bändin hääkeikoilla. Tosin se unohtu, että kaikkien biisit vedetään kaahaustemmolla, ja vähänväliä joku keski-ikäinen akankäppänä tulee vinkumaan äänentasosta. Ja pyytää tanssimusaa... Vaikka kukaan ei sitä tanssi. Siksi vimeisen valssin ja humpan tönkäisin yli kymmenen vuotta sitten. Otti todella päähän ne tanssikeikat. Hääkeikoilla ei ole tarvinnut vanhempaa tanssimusaa enää vetää. Olen sanonut, että väärää bändiä ollaan tilaamassa, jos tanssimusaa pitää soittaa. Ottakaa joku muu bändi. Soundit, piuhat ja kajarit. |
Ruutikallo 05.01.2010 22:30:16 | |
---|
[Stubb ilmoitti myös että hänellä on kiistattomia todisteita ja hän näytti minulle räjäytyskuvan peräsuolesta.] -Sir Härö-
www.tukalaband.com
http://s1012.photobucket.com/albums/af242/henydrum/ |
Jupi57 05.01.2010 22:44:13 (muokattu 05.01.2010 22:45:29) | |
---|
jazzmies: Tämä oli totaalisen subjektiivinen tunteenpurkaus, sillä nuo keikat loppuvat lopultakin omalta osaltani 3.7.2010. Tarkoitus on loukata lähinnä itseäni. Hieno... tosin en voi "erinomainen plussaa" antaa, koska omien kokemusteni mukaan, mukaan tunkeva häävieras tai morsian tai ylkä tai kuka tahansa tunkee mukaan soitantaan tai laulantaan viimeisen setin aikana (anteeksi tautologia) puuttui. Nauroin; siis katsoin molemmat. Ei jatkoon... |
markkuliini 05.01.2010 23:39:42 | |
---|
Kailis: Markkuliinihan on ovat sosiaalivammainem, soittotaidotom, harjoittelua pelkäävä ja karttava ammattilainem. |
Deino 06.01.2010 02:22:08 | |
---|
|
Kailis 06.01.2010 15:51:19 (muokattu 06.01.2010 15:51:34) | |
---|
|
Deino 06.01.2010 16:57:02 | |
---|
Kailis: M. Säilyn tekemä "Jazz-mies" video vois olla jo kansainväliseen levitykseen kelpaavaa tragikomediaa. http://fi.wikipedia.org/wiki/Mika_S%C3%A4ily Onko tiedot oikein? =I "1980-luvun Säily soitti lähinnä metallimusiikkia ja progressiivista rockia." :O |
jazzmies 06.01.2010 17:12:16 | |
---|
Kailis: Onko tiedot oikein? =I Hyvä että muistutit. Tiedot on nyt päivitetty kohdilleen. Tahdit ääriään myöten täyteen onomatopoeettisesti honottaen: "Taa-gaa-uus-vaa-veer-hoo-jeen, taa-gaa-maii-teen-mee-rii-een, taa-gaa-vuo-tiin (miksi "vuotiin" eikä "vuotten"?) mai-teen-mii-rii-en". Tällaisiako nämä laulajat nykyään ovat? |
Kailis 06.01.2010 19:25:34 | |
---|
jazzmies: Hyvä että muistutit. Tiedot on nyt päivitetty kohdilleen. Ensimmäinen lause wikiartikkelissa "Tämän aiheen merkittävyys on kyseenalaistettu." =D =D =D En ollut minä. |
jazzmies 06.01.2010 22:05:12 | |
---|
Kailis: Ensimmäinen lause wikiartikkelissa "Tämän aiheen merkittävyys on kyseenalaistettu." =D =D =D En ollut minä. Näytti tulleen tänään heti sun pistämän linkin jälkeen. Otin tekstin talteen ja pistän sen heti uudelleen sivun kadottua. Ehkä se jotakuta palvelee enemmän, että jazzmies jää totaalisen mysteeriksi. Mutta kirjabisnekselleni ja ihmisille tällainen kateellisten homorunkkarien tihutyö tekee kyllä hallaa. Alan heti jäljittää kuka terrorisoi. Tahdit ääriään myöten täyteen onomatopoeettisesti honottaen: "Taa-gaa-uus-vaa-veer-hoo-jeen, taa-gaa-maii-teen-mee-rii-een, taa-gaa-vuo-tiin (miksi "vuotiin" eikä "vuotten"?) mai-teen-mii-rii-en". Tällaisiako nämä laulajat nykyään ovat? |
Cimble 06.01.2010 22:13:01 (muokattu 06.01.2010 23:01:18) | |
---|
http://www.youtube.com/watch?v=kon5BUWj4O8&feature=channel Hohoo! Tämä oli kyllä ihan hauska. :) Itse en muistaakseni ole soittanut yhtään hääkeikkaa, mut toisinaan nuorempana keikoilla on menny heti alusta alkaen Runawayksi. ;) Kato se on se rock! Jos joskus lähen häihin soittamaan, niin se on joko ystävänpalvelus, tai sitten riittävästi rahaa. Ja Runawaylla lähtee, ja loppuu Paranoidiin! ;) Ootkohan jazzmies tehny jotain koomisia rumpuvideoita aikaisemminkin, kun naama tai olemus on jotenkin tuttu..? Vai sekoitankohan johonkin? |