ferodoz 05.01.2010 19:31:56 | |
---|
kincy: Pitäkää taukoa joku 40 min. Lähen koirani kanssa lenkille. Joo mää tästä kans oon baariin lähdössä. Tuun sitte yöllä örveltämään tänne. Kiitoksia toba:lle, mukavasti kului aika. Quit --> Eihän se oo mun vika ettei joillain oo rytmi veres. Näiden körttiläisten kulttuuriinhan kuuluu vain palli, haitari ja äijjä. - Remu |
kincy 05.01.2010 19:33:50 (muokattu 05.01.2010 19:34:12) | |
---|
ferodoz: Joo mää tästä kans oon baariin lähdössä. Tuun sitte yöllä örveltämään tänne. Kiitoksia toba:lle, mukavasti kului aika. Quit --> Sulla on hyviä pointteja, joten elä viivy pitkään baarissa=) |
toba 05.01.2010 19:33:52 (muokattu 05.01.2010 19:39:11) | |
---|
ferodoz: Siten että ensimmäisessä viestissä olet valmis aloittamaan neliraajahalvaustreenin jo siinä vaiheessa kun joku yksittäinen jalkatreeni on mennyt kerran tai kaks läpi tempolla X. Jep. Huono idea? Toisessa viestissä treenaat ensin vaikka nyt sen heikon komppikäden siihen kuntoon että harjoituksissa voi jo ruveta käyttämään apuna settiä. Eivät mitenkään poissulje toisiaan ensimmäisen viestin kanssa. Eh? Jos harjoituksessa voidaan ruveta käyttämään settiä, niin sillonhan kyse on siitä että hyödynnetään sen "heikon komppikäden" lisäksi muita raajoja VS Jos harjoituksessa käytetään kahta raajaa niin sen jälkeen voidaan kahden raajan lisäksi käyttää vapaana olevia raajoja, eli koko settiä hyödyntäen. Havainnollistiko? EDIT: En ole siitä yksityisviestistä tässä ketjussa aikaisemmin maininnut, muissa ketjuissa kyllä. En muista nyt juuri missä. Eli, jos vielä jotain niin yksityisviestiä kehiin. Olen puhunut nyt tarpeeksi ja pyrkinyt selventämään ja perustelemaan näkökantojani. Itse lähenkin nyt epätoivoisesti treenaamaan huomista keikkaa varten. Pelolla taas odotan että kuinka huonosti tulee soitettua. |
markkuliini 05.01.2010 19:42:08 (muokattu 05.01.2010 19:48:31) | |
---|
kincy: Pitäkää taukoa joku 40 min. Lähen koirani kanssa lenkille. Meitsi lähtee kans, mutta soolona. Sitten kauppaan ostamaan ruisleipää, piimää ja fetajuustoa. Nyt alkoi kuuri! :) Edit: No en lähdekään lenkille. Liian kylmä! Kailis: Markkuliinihan on ovat sosiaalivammainem, soittotaidotom, harjoittelua pelkäävä ja karttava ammattilainem. |
ferodoz 05.01.2010 19:46:26 | |
---|
toba: Jep. Huono idea? Jep. Itse lähenkin nyt epätoivoisesti treenaamaan huomista keikkaa varten. Pelolla taas odotan että kuinka huonosti tulee soitettua. Muista käyttää neljää raajaa kun treenaat. Ja keikalla kans. :P Eihän se oo mun vika ettei joillain oo rytmi veres. Näiden körttiläisten kulttuuriinhan kuuluu vain palli, haitari ja äijjä. - Remu |
Rumpukapulat 05.01.2010 19:50:56 (muokattu 05.01.2010 19:51:24) | |
---|
markkuliini: No en lähdekään lenkille. Liian kylmä! Rollossa kirjastonpihalla on 26 pakkasta ja sampoaukiolla 16 pakkasta. Wat? Näin siis webbikameroiden mukaan.. Viima on kyl hyytävä. |
Jupi57 05.01.2010 20:01:04 | |
---|
Edit: No en lähdekään lenkille. Liian kylmä! ...Jaloilla on oma roolinsa, osittain ne ovat sidoksissa käsien toimintaan, mutta ovat silti eri roolissa. Tässä yhteydessä tarkoittanet metallisidosta : ) Ei jatkoon... |
Nolte 05.01.2010 20:04:02 | |
---|
Jupi57: Tässä yhteydessä tarkoittanet metallisidosta : ) En tiiä. No voi ollakin, mutta itse lähtisin liikkeelle leposidoksilla. :) Tätä en allekirjoita! |
Nolte: En tiiä. No voi ollakin, mutta itse lähtisin liikkeelle leposidoksilla. :) Ihmisen anatomiasta tässä ketjussa ei vielä ole puhuttukaan :D hyvä että näinkin, tietää varmasti mitä raajapareja käytetään. Okei, pidän turpani kiinni. Eihän se oo mun vika ettei joillain oo rytmi veres. Näiden körttiläisten kulttuuriinhan kuuluu vain palli, haitari ja äijjä. - Remu |
Deino 06.01.2010 01:39:14 | |
---|
|
toba 06.01.2010 02:19:25 | |
---|
|
Deino 06.01.2010 02:20:19 | |
---|
toba: Kattelinkin tänään (eilen) sattumoisin sun rumpuvideoita ja täytyy kyllä sanoa että ihan hyvää kamaa. Ne on paskoja ja poistan kaikki lähiaikoina... |
toba 06.01.2010 02:25:53 | |
---|
Deino: Ne on paskoja ja poistan kaikki lähiaikoina... BTW. Itsekriittisyys on törkeän hieno asia IMO. Mitään sen enempää persettä nuolematta. |
markkuliini 06.01.2010 02:29:52 | |
---|
Kailis: Markkuliinihan on ovat sosiaalivammainem, soittotaidotom, harjoittelua pelkäävä ja karttava ammattilainem. |
Ruutikallo 06.01.2010 02:51:56 | |
---|
markkuliini: Soolorumpalin uralle siis. Kyllä, samaa mieltä olemme. :) http://www.youtube.com/watch?v=b8BdVC6RgYk&fmt=18 saakeli kun jalka vispaa, argh!! Ei sillä, en minä moiseen pysty. Kunnioitettavaa tuo on kun sen noin pitkälle pystyy viemään... Enkä koskaan aiokaan. Mutta hei tosissaan, kuinka kauan jaksaa tällaista kuunnella? Toki on chopsit ja tekniikka, independence kunnossa. Mihin se johtaa? Jos näin ns.harrastajarumpsuttelijana yritän palvella musiikia ja bändin kokonaissoundia, niin mitäköhän nämä kanssa MUUSIKOT tykkäis moisesta.(?) Dynamiikkaa, juu on, FF, ja öö, FF. Ja kyllä kuulostaa oikein kokonaiselta "bändiltä". Okei, ehkei tuossa ollut tarkoituskaan tuoda bändin yhteensointuvuutta esille, vaan nuottia nuottien sisään jne. Nopea on hän, ja varmasti tarkkakin. Laiska kun olen niin heittäkäähän linkaus missä M.M. soittaa BÄNDIN kanssa, tai tarkemmin on yhtä koko orkesterin kanssa. PS. Ottakaa vaan nokiinne. Feel free. [Stubb ilmoitti myös että hänellä on kiistattomia todisteita ja hän näytti minulle räjäytyskuvan peräsuolesta.] -Sir Härö-
www.tukalaband.com
http://s1012.photobucket.com/albums/af242/henydrum/ |
Deino 06.01.2010 02:56:22 | |
---|
henydrum: Laiska kun olen niin heittäkäähän linkaus missä M.M. soittaa BÄNDIN kanssa, tai tarkemmin on yhtä koko orkesterin kanssa. No esim. tossa mun ensimmäisessä linkissä. Ei sillä, että se jotenkin erityistä olisi. |
toba 06.01.2010 03:01:51 | |
---|
|
markkuliini 06.01.2010 03:42:33 (muokattu 06.01.2010 03:55:14) | |
---|
toba: http://www.youtube.com/watch?v=LQIVwt1Iq_U&feature=related Vaikkapa siinä. Hyvä että soittaa aina tahdin ykköselle lujaa symbaaliin, niin pysyvät bändikaveritkin kartalla. XD Paha tuosta sen kummempaa sanoa. Peruskomppia, ei suurempaa vikaa, mutta ei tuo ole lähelläkään sitä imua mitä vaikka Phil Rudd tuohon saisi. Edit: No lopussa laittaa enemmän tavaraa tulemaan. Sori, ei tuo vaan oikein mitenkään sytytä mua. Ei sisällöltään, eikä suorituksena. Tuo peltien jatkuva läimiminen alkaa ottaa pannuun kyllä. Edit2: Samalla keikalla kuvattu Brick Housen raiskaus ei toimi sitten pätkääkään. Aika kauheaa kuunneltavaa... http://www.youtube.com/watch?v=g7IhsAd1jVs&feature=relatedSoolorumpali tuo näköjään on. Kailis: Markkuliinihan on ovat sosiaalivammainem, soittotaidotom, harjoittelua pelkäävä ja karttava ammattilainem. |
Strumbali 06.01.2010 04:41:02 | |
---|
Mähän sanoin, että sä sanoit. |
Kailis 06.01.2010 04:56:46 (muokattu 06.01.2010 05:12:29) | |
---|
|