Aihe: Play.com
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
JC
20.11.2009 17:48:39
Oletko antanut nettipankissa kortillesi luvan ko. toimintaan? Ainakin Nordean kortille piti antaa lupa verkko-ostoksille.
inkognito
20.11.2009 18:18:59
JC: Oletko antanut nettipankissa kortillesi luvan ko. toimintaan? Ainakin Nordean kortille piti antaa lupa verkko-ostoksille.

Jep, kyllä siellä pitäisi olla se Verify-toiminto päällä kun verkkopankista katsoo.
ruusteri
20.11.2009 19:17:34
inkognito: Juu, OP on myös itselläni. Expire datehan lukee kortissa, joten sen pitäisi olla oikein. Mutta kun tuota from datea ei ilmeisesti ole suomalaisissa Electroneissa (?), niin olen ymmärtänyt, ettei sitä tarvitse laittaa. Eikä se mitään kysynytkään kun jätin sen kohdan tyhjäksi. Voisikohan silti johtua siitä?

Laita siihe joku arvio millo sait kortin. :D
inkognito
20.11.2009 19:38:59
ruusteri: Laita siihe joku arvio millo sait kortin. :D

Kokeilin jo paria vaihtoehtoa! :D
Rakoni
22.11.2009 21:59:21
Kokeilin tehdä käyttäjätunnusta tuonne Play.comiin niin ehdin jo täyttää kaikki tiedot, jolloin sivusto sitten tyssäsi siinä viimeisessä kohdassa. Jotain valitti teknisestä häiriöstä. No kävinpä sitten katsomassa verkkopankkia ja ne ovat ehtineet napata minulta jonkun mystisen 1e summan, vaikka minulla ei nyt siis edes ole koko käyttäjää.

Vihapostia menemään siis, ja ostan levyt Suomesta jatkossakin.
Skebaristi
22.11.2009 23:54:11

JC: Oletko antanut nettipankissa kortillesi luvan ko. toimintaan? Ainakin Nordean kortille piti antaa lupa verkko-ostoksille.

Kertokaa minulle, mistä tämä asetus löytyy? Olen yrittänyt pari kertaa etsiä, mutta ei löydy. Nordean asiakas olen itsekin.
Juicy
02.01.2010 01:03:13 (muokattu 02.01.2010 01:03:55)

Yritin tilata paria peliä tuolta, mulla on OP:n Visa Electron joka on vaihtunut joulukuun alkupuolella, ainoa muutos on uusi vanhenemispäivämäärä ja CV2-turvakoodi. Päivitin tiedot tuonne omiin käyttäjätietoihin, mutta silti mulle tuli tämmöstä viestiä:

Dear xxxx xxxxxx xxxxxxx

Thank you for your recent order with Play.com

At this time we are unable to process your order as your credit/debit card
details do not match the details held by your card issuer.

To proceed with your order please check and amend the following:

Card number
Expiry date
Valid from date
Issue number
CV2 (3 digit code on the signature line of your credit card)

For PlayTrade item(s) your order could not be reserved and has been
cancelled. If you would still like to purchase this item please resubmit
your order following any amendments you have made.

For Play.com item(s) it is not necessary to re-submit your order. Your
outstanding item(s) will be shipped as soon as we can process the payment.

If you have any difficulties please contact our Customer Service Team on
0845 800 1020 (UK only) or +44 (0)1534 877 595 (outside UK). Our opening
hours are 9am - 8pm Monday to Friday and 9am - 5pm Saturday and Sunday.

Kind Regards,

Customer Support Team
Play.com

Mun tilauksen status on toisen pelin osalta "Order Placed" ja toisessa on "Order Taken", vaikka niissä pitäisi kai olla että merkintä epäonnistuneesta maksusta.

Kaikki mun tiedot on oikein, tosin muutin katuosoitetta jossa olin aiemmin käyttänyt "ae"-termiä ä-kirjaimen sijaan, nyt käytin pelkkää a-kirjainta. Pitääkö niille laittaa viestiä, että "kokeilkaas uudelleen" vai mitä pitää tehdä että homma lähtis etenemään? Mikä tuo PlayTrade-homma oikein on, ja liittyykö se jotenkin tähän?
"Kyllähän sitä voi silti vaikka umpihumalassa onkin, kontata sivistyneesti kuin herrasmies."
Andy Six
02.01.2010 11:59:35
Juicy: Yritin tilata paria peliä tuolta, mulla on OP:n Visa Electron joka on vaihtunut joulukuun alkupuolella, ainoa muutos on uusi vanhenemispäivämäärä ja CV2-turvakoodi. Päivitin tiedot tuonne omiin käyttäjätietoihin, mutta silti mulle tuli tämmöstä viestiä:

Mun tilauksen status on toisen pelin osalta "Order Placed" ja toisessa on "Order Taken", vaikka niissä pitäisi kai olla että merkintä epäonnistuneesta maksusta.

Kaikki mun tiedot on oikein, tosin muutin katuosoitetta jossa olin aiemmin käyttänyt "ae"-termiä ä-kirjaimen sijaan, nyt käytin pelkkää a-kirjainta. Pitääkö niille laittaa viestiä, että "kokeilkaas uudelleen" vai mitä pitää tehdä että homma lähtis etenemään? Mikä tuo PlayTrade-homma oikein on, ja liittyykö se jotenkin tähän?

Playtrade on tälläinen alihankkija-homma...Samaan tapaan kuin Amazonissa,muut myyjät myy kamaa Play.comin kautta.....Oon tilannut sitäkin kautta jotain ja yhdestä skottifirmasta ei tullut levyä,vaikka kertoivat lähettäneensä...Otin yhteyttä,lupasivat lähettää uuden tilalle...Ei tullut vieläkään levyä...Haukuin feedbackissä firman ja he palauttivat rahat pyytäen poistamaan haukut...Minä poistin,mutten taatusti tilaa sieltä firmasta enää,olkoonkin,että vika oli postin,kuten he esittivät....
Juicy
02.01.2010 15:10:00

CeeCeeÄr: Playtrade on tälläinen alihankkija-homma...Samaan tapaan kuin Amazonissa,muut myyjät myy kamaa Play.comin kautta.....Oon tilannut sitäkin kautta jotain ja yhdestä skottifirmasta ei tullut levyä,vaikka kertoivat lähettäneensä...Otin yhteyttä,lupasivat lähettää uuden tilalle...Ei tullut vieläkään levyä...Haukuin feedbackissä firman ja he palauttivat rahat pyytäen poistamaan haukut...Minä poistin,mutten taatusti tilaa sieltä firmasta enää,olkoonkin,että vika oli postin,kuten he esittivät....

Jaha, no nuo pelit taitaa olla kuitenkin ihan uusia Play.comin varastotuotteita. En kyllä nähnyt kuvauksissa mitään mainintaa niiden olevan Playtrade-tuotteita... Siinä tapauksessa ei varmaan tarvi tehdä mitään jos on tuota viestiä uskominen. Yrittävät myöhemmin vissiin laskuttaa uudestaan, toivottavasti menee läpi.

Muutin vielä nimeni järjestykseen Sukunimi-Etunimi-Toinen nimi, koska niin se lukee kortissakin ja joillain muillakin OP:n korttia käyttävillä on siitä ollut ilmeisesti kiinni...
"Kyllähän sitä voi silti vaikka umpihumalassa onkin, kontata sivistyneesti kuin herrasmies."
Rumpukapulat
02.01.2010 16:01:32

inkognito: Onko jollain muullakin ollut ongelmia Electronin kanssa tilattaessa Play.comista? Rekisteröidyin vastikään sivustolle, valitsin muutaman DVD:n ja suoritin maksun. Raha ei kuitenkaan lähtenyt tililtäni ja myöhemmin sivusto ilmoitti korttitietojen olevan "declined" ja pyysi tarkastamaan rekisteröinnin yhteydessä ilmoittamani tiedot siihen liittyen. En oikein ymmärrä, sillä mielestäni täytin jokaisen kohdan juuri niin kuin pitikin. Neuvoja?? En mielellään alkaisi ainakaan soittelemaan tuonne häikäisevällä englanninkielentaidoillani.

Mulla on OP:n electronin kanssa sama. Verified by Visa on päällä, kaikki tiedot tarkastettu moneen moneen kertaan ja otettu Osuuspankkiin yhteyttäkin(sanoivat, että vika on Play.comin päässä), mutta ei toimi. Mulla ei ole kortissa kuin Sukunimi Etunimi, ei toista nimeä ollenkaan, mut täytyykö sekin olla?

Toisaalta vaimokkeella on tili myös Sampo-pankissa, kuulin et se on toimivin vaihtoehto näissä nettitilauksissa. Jos kokeilis sitä sitten seuraavaksi kun ei tää tunnu toimivan, ei millään.
Juicy
02.01.2010 16:18:00 (muokattu 02.01.2010 16:18:21)

Rumpukapulat: Mulla on OP:n electronin kanssa sama. Verified by Visa on päällä, kaikki tiedot tarkastettu moneen moneen kertaan ja otettu Osuuspankkiin yhteyttäkin(sanoivat, että vika on Play.comin päässä), mutta ei toimi. Mulla ei ole kortissa kuin Sukunimi Etunimi, ei toista nimeä ollenkaan, mut täytyykö sekin olla?

Toisaalta vaimokkeella on tili myös Sampo-pankissa, kuulin et se on toimivin vaihtoehto näissä nettitilauksissa. Jos kokeilis sitä sitten seuraavaksi kun ei tää tunnu toimivan, ei millään.

Jotkut paikat on tarkempia noiden nimien kanssa, katsoppas miten OP:n käyttäjätilillä on ilmoitettu kortinhaltijan nimi asetuksissa. Ilmeisesti pitää olla täsmälleen sama kirjoitusasukin jotta kelpaa joillekin kaupoille. En sitten tiedä, pitääkö olla kokonaan isolla kirjoitettu tyyliin OMA NIMI niin kuin ainakin mulla tuolla verkkopankissa ja omassa kortissa lukee.

Harmi kun ei voi maksaa paypalilla tuolla, tuntuis silläkin olevan helpompaa kuin noiden korttien kanssa sählääminen.
Andy Six
02.01.2010 18:34:59 (muokattu 02.01.2010 18:38:48)
Juicy: Jaha, no nuo pelit taitaa olla kuitenkin ihan uusia Play.comin varastotuotteita. En kyllä nähnyt kuvauksissa mitään mainintaa niiden olevan Playtrade-tuotteita... Siinä tapauksessa ei varmaan tarvi tehdä mitään jos on tuota viestiä uskominen. Yrittävät myöhemmin vissiin laskuttaa uudestaan, toivottavasti menee läpi.

Muutin vielä nimeni järjestykseen Sukunimi-Etunimi-Toinen nimi, koska niin se lukee kortissakin ja joillain muillakin OP:n korttia käyttävillä on siitä ollut ilmeisesti kiinni...

Joo,kyllä se näkyy playtrade-kaupassa selvästi keneltä ostaa ja missä maassa myyjä on.....Playtrade-kaupassa on myös lähinnä uusia tuotteita,ainakin cd-levyissä...Peleistä en tiedä,kun en oo ostanut....
elais
03.01.2010 13:52:43
Kyllä mulla on PlayTrade-tilaukset toiminu ihan hyvin. Kannattaa ennen tilausta tosin katsoa myyjän tiedoista, kuinka paljon positiivista palautetta on annettu. Ainakin LookAtMusic on ollut ihan toimiva ja halpa jenkkiputiikki, sieltä on tullut tilattua vajaa kymmenkunta kertaa, aina tullut tavara perille hyväkuntoisena. Kerran tilasin oasis-singlejä joltakin naiselta Briteistä, ihan hyvin nekin tuli. Eräs skottifirma toimitti yhden tupla-CD:n ilman toista levyä, otin yhteyttä ja palautin tuotteen, sain korvaavan tupla-CD:n paluupostissa. Tilaan kyllä jatkossakin PlayTraden kautta jos saa halvemmalla kuin Playltä.
"Nothing is impossible. The word itself says I'm possible."
Rumpukapulat
04.01.2010 20:51:02

Juicy: Jotkut paikat on tarkempia noiden nimien kanssa, katsoppas miten OP:n käyttäjätilillä on ilmoitettu kortinhaltijan nimi asetuksissa. Ilmeisesti pitää olla täsmälleen sama kirjoitusasukin jotta kelpaa joillekin kaupoille. En sitten tiedä, pitääkö olla kokonaan isolla kirjoitettu tyyliin OMA NIMI niin kuin ainakin mulla tuolla verkkopankissa ja omassa kortissa lukee.

On katottu ja kopioitu sieltäkin suoraan, eikä silti pelitä. Onkohan mulla ollut tili Play.comiin jo yli puoli vuotta, mutta mitään en ole pystynyt tilaamaan kun korttia ei hyväksytä. Enkö vain osaa vai onko mun kortti täys susi.
Juicy
04.01.2010 21:14:12

Rumpukapulat: On katottu ja kopioitu sieltäkin suoraan, eikä silti pelitä. Onkohan mulla ollut tili Play.comiin jo yli puoli vuotta, mutta mitään en ole pystynyt tilaamaan kun korttia ei hyväksytä. Enkö vain osaa vai onko mun kortti täys susi.

Jep.

Nyt loppu ideat omallakin kohdalla, laitoin asiakaspalveluun viestiä tilanteestani (kuten viimeksikin n. vuosi sitten samassa tilanteessa) mutta ne vastasivat vain sillä automaattisella "kortin tiedot ei ole oikein"-viestillä.

Viimeksi oli sentään joku oikea ihminen vastannut viestiin ja olivat saaneet samalla laskutettua... Pitäkööt tunkkinsa saatana, kaverin kautta joutuu tilaamaan.
molder
06.01.2010 11:57:46 (muokattu 06.01.2010 12:01:56)
meitu: Onko kellään kokmuksia kyseisestä lafkasta? Ilmeisesti eivät peri postikuluja ollenkaan tilatessa.
??

On kokemusta ja itsellä vain hyviä kokemuksia tähän mennessä. Kannattaa muistaa, että ne USED levyt voi olla vähän kannesta rikki tms. Mutta muuten ei valittamista. Ei postikuluja, mikä on hyvä jos tilaa vaan yhden levyn silloin tällöin.
Itse tilaamani levyt on tulleet kyllä aina tosi nopeasti. Reilusti viikon sisällä jne.
"The SOUND of VOLUME"
professori
03.10.2010 13:03:41
Onkos jengillä kokemuksia Play.comista tilaamisesta ja S-pankin kortilla maksamisesta? Debit löytyy ja verified by visa. On sen verran halpaa että tohtis muutaman levykäisen laittaa tulemaan.
"Paljon pilasit, kaiken munasit, nyt pillusi on kylmennyt" - Pekka Siitoin (muistokirjoitus vaimonsa kuolinilmoitukseen Turun Sanomissa)
Ozzyneito
04.10.2010 16:07:36

professori: Onkos jengillä kokemuksia Play.comista tilaamisesta ja S-pankin kortilla maksamisesta? Debit löytyy ja verified by visa. On sen verran halpaa että tohtis muutaman levykäisen laittaa tulemaan.

Testaa. Ei siinä mitään häviä.
"Bach sävelsi musiikkinsa jumalalle. Jos me sävellämme, teemme sen saadaksemme pillua." -Erlend Loe
ruusteri
04.10.2010 17:13:41
professori: Onkos jengillä kokemuksia Play.comista tilaamisesta ja S-pankin kortilla maksamisesta? Debit löytyy ja verified by visa. On sen verran halpaa että tohtis muutaman levykäisen laittaa tulemaan.

Pitäisi onnistua.
"Damn good coffee, and hot!"
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)