Tässä on kaikki ainekset, mitä ei pitäisi, liikaa nimiä (vieraperäisiä ym..ym, säkeistöt erimittaisia, tavut miten sattuu, mut kyllä tämä oli mukava lomalla pois kirjoittaa. POSLIINIKANA (3.1.2010) Me tavattiin Stockan kahvilassa mun huivi oli siniraidallinen ja ylähuulta paino mälli sä aloit heti naukumaan: muuten mä oon Gitta se kirjoitetaan Geellä nääs jos ajaudutaan siihen pisteeseen se jatko naukumista: mä tahdon keittiöön Ikean valon ja mattoon oikeen pituisen nukan makkariin mä haluun taivaan kuvan Otavasta kun käyn myöhään nukkumaan mun uni karkaa usein aidan taa haen lohtuu illoin taivaan tähti karkeloista kertosäe: mä haluun vessaan kultaisen hanan porealtaan reunaan posliinisen kanan joka hiuksen kärkeen tähden, mut Gitta, Gitta mun ekologinen mitta on mun kengänjälki fyrtiosex (jalanjälki) Gitta, Gitta mun ekologinen mitta on mun kengänjälki fyrtiosex (jalanjälki) kertosäe: mä haluun vessaan kultaisen hanan porealtaan reunaan posliinisen kanan joka hiuksen kärkeen tähden, mut Gitta, Gitta mun ekologinen mitta on mun kengänjälki fyrtiosex Gitta, Gitta mun ekologinen mitta on mun kengänjälki fyrtiosex Gitta mennääks, hissi jo venaa? -merja Ritala |