Aihe: Hyvä & edullinen virveliteline 12" virpalle?
1 2 3
hemmo
10.12.2009 19:28:02

vas uit, Tnin mahotoman kava jale kavei, oakkaest oltan - sirdickyj
Krisse82
10.12.2009 19:35:51
hemmo: Yamaha!

http://www.thomann.de/fi/yamaha_ss652_snare_staender_12.htm

Vaikka hirveän paljoa en telineiltä yleensä vaadi, niin tämän jättäisin kyllä ostamatta. Vastaava "normaalikokoinen" löytyy...
Jos vaikka opettelis soittamaan... mutta olisko se sitten enää kivaa?
hemmo
10.12.2009 19:37:16

Krisse82: Vaikka hirveän paljoa en telineiltä yleensä vaadi, niin tämän jättäisin kyllä ostamatta. Vastaava "normaalikokoinen" löytyy...

Koitapa laittaa esiksi 10" kokoinen efektivirppa normitelineeseen, niin

Jamaha ei pamaha
vas uit, Tnin mahotoman kava jale kavei, oakkaest oltan - sirdickyj
Krisse82
10.12.2009 19:43:49
hemmo: Koitapa laittaa esiksi 10" kokoinen efektivirppa normitelineeseen, niin

Jamaha ei pamaha

Tarkoitin sitä että varmasti parempiakin vaihtoehtoja löytyy. Normikokoisissa telineissä esim Sonori 200-sarja huomattavasti parempi.

Oma yamaha on ainakin kiero paska, ei toki pamahtanut... vielä
Jos vaikka opettelis soittamaan... mutta olisko se sitten enää kivaa?
Olli
10.12.2009 21:21:06

Krisse82: Vaikka hirveän paljoa en telineiltä yleensä vaadi, niin tämän jättäisin kyllä ostamatta. Vastaava "normaalikokoinen" löytyy...

Mulla ainakin toimii moitteetta tollanen normikokoinen. Paremminkuin esim. Premierin, Pearlin ja Gibraltarin tukevammat. Pidän myöskin siitä ettei toi valahda alaspäin kun siihen nojailee :)
hollmi-5
10.12.2009 23:40:55
Jos standia modaa putkileikkurilla (ensin toki otetaan kiristyssysteemi jalkaosasta pois), saa standista aika matalan...
Soundit, piuhat ja kajarit.
lare21
11.12.2009 20:56:41
moderndrummer88: Oon huomannu, että jos on on vähän kevyempi ständi ja sit soittaa paksuilla kapuloilla tanakkaa beattia niin, että lyö rimshotteina virveliniskut, tahtoo ständi alkaa vaeltamaan aina itseen päin, varsin vittumaista, kun monta kertaa kesken biisin joutuu tönimään sitä takaisin.

Mulla muutes sama juttu Mut mulla on kyl tama roadpro mutta kun siinä on se portaaton kulmansäätö niin se aina pettää
Soitetaan tai ei soiteta, mutta ei rampata!
anttipi
11.12.2009 21:22:22 (muokattu 11.12.2009 21:22:42)

lare21: Mulla muutes sama juttu Mut mulla on kyl tama roadpro mutta kun siinä on se portaaton kulmansäätö niin se aina pettää

Tähän Piccolo Roadprohon minäkin sitten lopulta päädyin: http://www.thomann.de/fi/tama_hs70pw.htm

Ja henkevä lukukokemus tämä ketju kaiken kaikkiaan.
Uusia demoja lisätty 5.2.2008 -> Neptuna's Machine
ferodoz
03.01.2010 22:28:51

Rupes väkisinkin naurattamaan Markkuliinin ja MD88 toimittelut ja vänkäämiset :D
Eihän se oo mun vika ettei joillain oo rytmi veres. Näiden körttiläisten kulttuuriinhan kuuluu vain palli, haitari ja äijjä. - Remu
markkuliini
03.01.2010 22:32:24

ferodoz: Rupes väkisinkin naurattamaan Markkuliinin ja MD88 toimittelut ja vänkäämiset :D

-kumartaa-
Jes! Meitsi toimitteli, ja MD88 vänkäsi. ;)
Kailis: Markkuliinihan on ovat sosiaalivammainem, soittotaidotom, harjoittelua pelkäävä ja karttava ammattilainem.
moderndrummer88
03.01.2010 22:52:42
markkuliini: -kumartaa-
Jes! Meitsi toimitteli, ja MD88 vänkäsi. ;)

Mites se meni, "kiitos akatemia, kiitos perheen jäsenet..."
"Well I like drummers baby you're not my bag..."
moderndrummer88
04.01.2010 01:34:10
ferodoz: Oot vain katkera.

Tää oli kato ihan lavastettu juttu.
"Well I like drummers baby you're not my bag..."
ModernClassic
06.01.2010 01:29:31
Senki TYHYMÄ =D
Gardiner: _Vähän huonoissa kantimissa taitaa olla, sitä niin ihminen väsyy, ja varsinkin työnorja.
Bacchus: _(Hiaman myähäs) Tälläistä mä oon aaaaiiina halunnunna! Jouluja!

Yhteensä 77 kommenttia. Lisää kommentti!

Hienoa..jätkat on kännissä..
Kääntyy,muttei taitu.
markkuliini
06.01.2010 02:00:14

ModernClassic: Senki TYHYMÄ =D
Gardiner: _Vähän huonoissa kantimissa taitaa olla, sitä niin ihminen väsyy, ja varsinkin työnorja.

Kaikki nämä on copypaste-poimintoja mun profiilisivujen nerokkaista kommenteista. Kommenteista mun kommentteihin heidän profiilisivuilleen.
Ite oot kännissä kun et hyvän päälle tajua! :P
Kailis: Markkuliinihan on ovat sosiaalivammainem, soittotaidotom, harjoittelua pelkäävä ja karttava ammattilainem.
Kailis
06.01.2010 19:07:16

ModernClassic:
Kailis: _Senki TYHYMÄ =D

Pieni mutta sitäkin tärkeämpi korjaus. Kunnia sille kenelle se kuuluu =D
ferodoz
10.01.2010 04:21:21

Kailis: Pieni mutta sitäkin tärkeämpi korjaus. Kunnia sille kenelle se kuuluu =D

kyllon tarkkaa :D
Eihän se oo mun vika ettei joillain oo rytmi veres. Näiden körttiläisten kulttuuriinhan kuuluu vain palli, haitari ja äijjä. - Remu
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)