Muusikoiden.net
25.04.2024
 

Kitarat: kitarakamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Behringer BG412S 4x12kaappi
1
Alec eiffel
03.01.2010 17:30:08
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kommentteja ko. kaapista kaipailisin. Olen harkinnut ostavani kyseessä olevan kaapin johon lisäksi hankinnassa sopiva marsun nuppi. Nuppia kun olis helpompi kuljetella keikoille kun nykyistä comboani. Eli toi kaappi olis vain treenikäytössä
 
Tuomoo
03.01.2010 21:37:23
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Et sitten aatellut sitä kaappia viedä keikoille?
En kyllä mitenkään usko että nuppi+kaappi on kovin paljosti ainakaan helpommin roudattava mitä combo. Tämä on vain minun mielipide kylläkin.
 
VIPMetal
03.01.2010 21:47:16
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

No osta ennemmin vaikka V30-elementeillä oleva Harrikka:
 
http://www.thomann.de/fi/harley_benton_g412a_vintage.htm
 
Veikkaisin, et rahoille saa enemmän vastinetta.
 
Tähänkö se nimi laitetaan?
Metal_Late
03.01.2010 21:51:15
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Alec eiffel: Kommentteja ko. kaapista kaipailisin. Olen harkinnut ostavani kyseessä olevan kaapin johon lisäksi hankinnassa sopiva marsun nuppi. Nuppia kun olis helpompi kuljetella keikoille kun nykyistä comboani. Eli toi kaappi olis vain treenikäytössä
 
Jos Bugeran kaappi on sama, niin omaan korvaan on parempi kuin mm. Marshall mg- ja Randall rx- sarjan kaapit.
Ei ole niin riipivä ja toistaa selkeämmin äänet.
 
-Lauri
 
Alec eiffel
04.01.2010 07:58:36
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tuomoo: Et sitten aatellut sitä kaappia viedä keikoille?
En kyllä mitenkään usko että nuppi+kaappi on kovin paljosti ainakaan helpommin roudattava mitä combo. Tämä on vain minun mielipide kylläkin.

 
Eli ku nuo keikat millä kuljemme on yleensä sellasia joissa löytyy kaappi, nykyistä putkicomboa (Marshall 100w 2x12) oon käyttänyt "nuppina" muutaman kerran.
 
Kapane
04.01.2010 12:59:08
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kaappi on itseasiassa aika vitun kaamee. Mut jos huono toisto, hirvee paino ja surkee imago ei haittaa, niin reeniksen nurkkaan vaan.
 
Skenehuora jo 7,5 vuotta.
Metal_Late
04.01.2010 17:53:01
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

slipoilfan: Kaappi on itseasiassa aika vitun kaamee. Mut jos huono toisto, hirvee paino ja surkee imago ei haittaa, niin reeniksen nurkkaan vaan.
 
Oletko kokeillut ko. kaappia?
 
-Lauri
 
Twinkle
04.01.2010 17:56:14
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Metal_Late: Oletko kokeillut ko. kaappia?
 
-Lauri

 
todennäköisesti ei, koska "vitun kaamee" se ei mitenkään ole. Minun mielestä se on näistä halpiksista kaikista paras, tosin kokeilematta on vielä se Harley Bentonin kaappi joka on ladattu Vintage30:llä. Englin Fireballilla tuo behringerin kaappi ainakin toimi ihan siinä missä monet muutkin.
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «