Man1ac 24.02.2004 19:34:37 | |
---|
Onkos tuossa TM30:ssä kanavanvaihtomahdollisuus? Under Construction... |
Fortune 24.02.2004 19:38:50 | |
---|
Onkos tuossa TM30:ssä kanavanvaihtomahdollisuus? Ei ole, tekniikka on sama kuin TM10:ssa. "Look behind you, a three-necked guitar!" |
kunnasja 25.02.2004 00:18:03 | |
---|
Metallica-säröt irtoaa TM-60:stä kun kääntää särökanavan molemmat säädöt, sekä bass&treblen täysille. (Volumea ei tarvitse luukuttaa... heh) Tästähän on ohjeistus manuaalin takasivuilla, jossa noita valmiita soundeja on neuvottu. Löytyvät myös osoitteesta www.tech21nyc.com Tolla taittuu kyllä laji ku laji. Itse käytin vuosia, ainoana soundinlisänä kompura/noisegate-yhdistelmä signaaliketjun alussa. Soundeja voi käydä kuuntelemassa orkesterimme kotisivuilta, ja kysymyksiä suapi esittää vaikka pikaviestillä, jos on askarruttavia seikkoja. Aika lailla tuli kaikki jutut koluttua tosta vehkeestä läpi, ennen kuin siirryin räkkiromeleksien aikakaudelle :) Visit http://www.helionprog.com |
Elfurioso 25.02.2004 08:39:34 | |
---|
Onko kukaan käyttänyt vahvistimen suoraan linjaan nauhoitusmahdollisuutta? Minkälaiset soundit irtoaa? |
kunnasja 25.02.2004 15:24:43 | |
---|
Onko kukaan käyttänyt vahvistimen suoraan linjaan nauhoitusmahdollisuutta? Minkälaiset soundit irtoaa? Tein tietokoneelle linjatasoista äänitystä joskus. Vähän pitää yläpäätä leikellä, ja säröjä pudottaa, että saa saman soundin ku kaiuttimen läpi. Mutta ei mitään radikaalia. Ja taso on siis hyvä. Visit http://www.helionprog.com |
Hanok 25.02.2004 15:34:32 (muokattu 25.02.2004 15:35:23) | |
---|
Onko kukaan käyttänyt vahvistimen suoraan linjaan nauhoitusmahdollisuutta? Minkälaiset soundit irtoaa? Olen parilla Tech 21:n pikkupurkilla äänitellyt, ja niissähän on kyse jokseenkin samasta tekniikasta. Hyvää jälkeä niillä tekee, ehkä voi joutua vähän lisä-eq:ta käyttämään. Ei tietysti huippukamoilla äänitettyä oikeaa vahvistinta vastaa, mutta pärjää hyvin Pod-meiningeille. EDIT: Eikä digimallintimillakaan mun kokemuksen mukaan pärjää ilman erillistä eq:ta. |
Man1ac 25.02.2004 15:36:05 | |
---|
Tein tietokoneelle linjatasoista äänitystä joskus. Vähän pitää yläpäätä leikellä, ja säröjä pudottaa, että saa saman soundin ku kaiuttimen läpi. Mutta ei mitään radikaalia. Ja taso on siis hyvä. Käytitkö nauhoitukseen kuuloke-ulostuloa vai Direct Out-ulostuloa? Tuossa ensimmäisessähän juuri diskanttiäänet korostuvat enempi. Entä onko järkeä hommata XLR-miniplugi piuhaa tietokoneella tehtäviin naunoituksiin, eli onko kuuloke-ulostulolla ja DI-llä äänenlaatueroja? Under Construction... |
TomiKettunen 04.03.2004 11:13:48 | |
---|
Trademark 60 on 664 euroa ainakin Tampereella. Missäpäin tamperetta saa ton vahvarin noin halvalla? Ajattelin, että ostasin sen ton TM10 tilalle... - Keep Rocking! - |
superfly 04.03.2004 12:40:11 | |
---|
Missäpäin tamperetta saa ton vahvarin noin halvalla? Ajattelin, että ostasin sen ton TM10 tilalle... En tiedä kerronko, kun olen itse harkinnut tuota kans.... Jos vaikka viimeisiä viedään. Ei vaan, Tammer-Pianossa Tammelan torin laidalla noita on. Harppu on alaston piano |
Keppi 04.03.2004 19:52:01 (muokattu 04.03.2004 19:54:10) | |
---|
Muuten...toimiiks toi TM60 miten hyvin kuulokkeiden kanssa? EDIT: Niin siis niinku jonkun Podin korvikkeena? ...no ei vaineskaan;) |
Jos nyt vielä vähän jatketaan tätä aihetta niin en voi kyllä muuta sanoa tosta Trademark 10 vahvarista, että aika ihme epeli se on. Joka toinen päivä ottaa ne soundit päähän ja joka toinen päivä taas kuulostaa tosi hyvältä. Mut kyllä kai toi isompi 60:n veli kuulostaa paremmalta... Puhdas soundihan tossa pienessä on aika surkea. - Keep Rocking! - |
goose 14.03.2004 12:06:49 | |
---|
Sans Amp GT2 -paavossa on kaikki samat mausteet kuin trademarkeissa mutta huomattavasti pienemmässä koossa. Suosittelen. ...toivotaan parasta varotaan varasta.. |
Fortune 14.03.2004 13:01:49 | |
---|
Sans Amp GT2 -paavossa on kaikki samat mausteet kuin trademarkeissa mutta huomattavasti pienemmässä koossa. Suosittelen. Siihen vain tarvitsee sitten päätteen ja kaapin, jollei ole aina PA:ta käytössä. "Look behind you, a three-necked guitar!" |
Hanok 15.03.2004 10:42:39 | |
---|
Siihen vain tarvitsee sitten päätteen ja kaapin, jollei ole aina PA:ta käytössä. Kuusikymppisessä on kuitenkin kaksi kanavaa. Ei se pelkkä GT2 sentään ihan pärjää kokonaiselle combolle, vaikka ihan mukava purkki onkin. |
PIM 15.03.2004 11:23:33 | |
---|
Kannattaa tsekata myös Behringerin TM-kopiot. Itse ostin lauantaina 69 eurolla GM-108:n joka vastaa aika tarkasti tuota TM-10:iä. Käsittämätön hintalaatusuhde ainakin saundillisesti. Muuttokuorman kevennysmyynti nyt menossa. Tsekkaa tarjonta tästä. |