Krisse82 01.01.2010 23:00:23 | |
---|
Jos vaikka opettelis soittamaan... mutta olisko se sitten enää kivaa? |
hollmi-5 01.01.2010 23:02:41 | |
---|
Soundit, piuhat ja kajarit. |
Krisse82 01.01.2010 23:05:32 | |
---|
hollmi-5: Hieno kuva ja kuvakulma. Ok, kerron terveisiä :) Jos vaikka opettelis soittamaan... mutta olisko se sitten enää kivaa? |
hollmi-5 01.01.2010 23:15:04 | |
---|
Krisse82: Ok, kerron terveisiä :) Niin... Toki ryhdikäs asettelu hienosta setistä. Soundit, piuhat ja kajarit. |
Krisse82 01.01.2010 23:20:01 | |
---|
hollmi-5: Niin... Toki ryhdikäs asettelu hienosta setistä. Selkävaivaisena on pakko hakea vähä ryhdikkyyttä asettelulla. Ei varttia kauempaa tarvi soitaa matalalta että yhdelle illalle riittää, mutta onneksi nykyään on jakkaroissa korkeussäätö. Jos vaikka opettelis soittamaan... mutta olisko se sitten enää kivaa? |
Krisse82: Vaimon kuvausharrastuksen tuotoksen löysin. Katotaan jos omiinkuviin löytäsin vielä lisää. http://muusikoiden.net/dyn/users/68165.jpg Sul on hyvä vaimo. : D Meikäläisen parempaa puoliskoa ei vois miltei vähempää kiinnostaa nuo pöntöt. Sillon kyllä kiinnostaa kun perheeseen on tulossa uusia. Jostain kumman syystä... Ja kiivasta keskustelua aiheuttaakin... : ) Illalla hilpeenä kaljaa ja aamulla kalpeena hiljaa. |
Krisse82 01.01.2010 23:58:52 | |
---|
Bobana: Sul on hyvä vaimo. : D Meikäläisen parempaa puoliskoa ei vois miltei vähempää kiinnostaa nuo pöntöt. Sillon kyllä kiinnostaa kun perheeseen on tulossa uusia. Jostain kumman syystä... Ja kiivasta keskustelua aiheuttaakin... : ) Tämä on juurikin se syy, miksi vaimo kannattaa valita tarkasti. Ja jos ei ole varaa valkata (vaikka näin komea olenkin) kannattaa katselle jonkin sortin musiikkiteknologi. Jos vaikka opettelis soittamaan... mutta olisko se sitten enää kivaa? |
Olly 02.01.2010 01:34:45 | |
---|
Minkä ihmeen takia ihmiset menevät naimisiin? 47v. ihmettelee. Due to lack of interest, tomorrow has been cancelled. |
Velli 02.01.2010 01:41:43 | |
---|
Krisse82: Vaimon kuvausharrastuksen tuotoksen löysin. Katotaan jos omiinkuviin löytäsin vielä lisää. http://muusikoiden.net/dyn/users/68165.jpg Vaimolle terveisiä että settikuvaajalle löytyisi varmasti töitä muusikoiden.netin käyttäjien keskuudessa :)! |
Kailis 02.01.2010 01:52:59 | |
---|
Olly: Minkä ihmeen takia ihmiset menevät naimisiin? 47v. ihmettelee. Mm. seksin, turvallisuuden, kumppanuuden ja lasten takia. Jotkut nai rahaa, jotkut valtaa tai julkisuutta. Mulla se oli se että löytyi paras. |
ferodoz 02.01.2010 02:03:43 | |
---|
Krisse82: Vaimon kuvausharrastuksen tuotoksen löysin. Katotaan jos omiinkuviin löytäsin vielä lisää. http://muusikoiden.net/dyn/users/68165.jpg Mä oon suhun nyt syvästi pettyny. Oon vierestä kattellu kuinka setin ulkonäkö on sulle kaikki kaikes ja sitte kehtaat pistää tänne kuvan missä Meinlin logot on aiva mitenkä sattuu toisiinsa nähden.. Vähä tarkkuutta nyt niihin esteettisyys seikkoihin. :) Eihän se oo mun vika ettei joillain oo rytmi veres. Näiden körttiläisten kulttuuriinhan kuuluu vain palli, haitari ja äijjä. - Remu |
Bobana 02.01.2010 02:14:06 | |
---|
Krisse82: Tämä on juurikin se syy, miksi vaimo kannattaa valita tarkasti. Ja jos ei ole varaa valkata (vaikka näin komea olenkin) kannattaa katselle jonkin sortin musiikkiteknologi. Tällä pärställä ei valita. On otettava se minkä saa... : D Ei vaan. Olen minäkin siunattu juuri sillä oikealla enkä mistään Sonorista vaihtais pois. Illalla hilpeenä kaljaa ja aamulla kalpeena hiljaa. |
Tracer 02.01.2010 10:58:42 | |
---|
Vaimo lähti alennusmyynteihin ostoksille. Kävin salaa kasaamassa kioskin ja ottamassa ekat savut. http://muusikoiden.net/dyn/users/68183.jpg Sen verran olin vissiin tohkeissani, etten onnistunut ottamaan tarkkaa kuvaa. Ainoa heikkouteni on äärimmäinen nopeus |
Sonormies 02.01.2010 11:01:16 (muokattu 02.01.2010 20:21:43) | |
---|
Vaimo lähti alennusmyynteihin ostoksille. Kävin salaa kasaamassa kioskin ja ottamassa ekat savut. ...tanan tyylikäs kioski! Pikkutomissakin riittänee jykevyyttä; on sen verran korkean näköinen. Iloisia soittokilometrejä! "Seuraavaksi herääkin kysymys että kauanhan kyseinen jantteri kerkeää hyväsydämisten ostamilla rummuilla paukuttamaan ennen kun heittää lusikan nurkkaan? :) Sinne ne rahat sitten menivät." - nimim. Toba |
Nolte 02.01.2010 11:42:56 | |
---|
Tracer: Vaimo lähti alennusmyynteihin ostoksille. Kävin salaa kasaamassa kioskin ja ottamassa ekat savut. http://muusikoiden.net/dyn/users/68183.jpg Sen verran olin vissiin tohkeissani, etten onnistunut ottamaan tarkkaa kuvaa. No miltäs kiska vaikuttaa? Ihan vakuuttavan oloiset ovat. Tätä en allekirjoita! |
Tracer 02.01.2010 13:00:08 | |
---|
Kiitosta, kiitosta... Kyllä siellä potentiaalia on, kalvoihin pitää vaan vielä satsata. Tomeissa on nyt paljon ajetut G1:set, G2:siin tod.näk päivitän. Basarin mikkireikää pitää pienentää, eikä se battery-puolen PS3:nenkaan enää ihan parhaassa iskussa ole. Kaikki taitaa mennä uusiksi. Mutta kyllä näilläkin jytisee aikas miehekkäästi. Rummut itsessään ovat kyllä hienot. White Sparkle paksulla lakalla on erittäin tyylikäs, jopa k*rväkäs. HW tuntuu vähän ylimitoitetulta, ainakin helevetin painavaa. Fillareihinikin menevät nykyään kaikki osat vaa´an kautta, niin tässäkin: keventilinkin heti ylimääräiset tomiripustukset pois. Samoin basarin päältä lähti tuo Designer-tavaramerkki eli lugien alle kiinnittyvä tomiholderin pidike. Alta siis löytyy täysin virgin-basari. Tämä olikin yksi tärkeimmistä valintaperusteistani. Tässä iässä ei neitsyistä enää muuta tiedäkään... Samoin 10" tomi pois, sille kun tunnetusti paras paikka on hyllyssä. Nyt pikkuisenä etutomina on 12x12. Ja tuo ständiviidakko vasemmalla kaipaa vähän järjestelyä. Ainoa heikkouteni on äärimmäinen nopeus |
Kailis 02.01.2010 13:25:56 | |
---|
Muistan eräänkin Fillari lehden "Suomen kevyin pyörä" skaban, johon yks heebo osallistui. Oli punnituksessa ihan hillittömän kevyt se pyörä, mutta sitten se tokaisi -Oho, uhohtui täysi vesipullo telineeseen. Olis voittanut silti. Muistaakseni pyörä painoi 6.7 kiloa. Nyt odotellaan "Suomen kevyin rumpusetti" skabaa. Luulen ettei Sonorilla ole asiaa kärkisijoille, kevennettynäkään =D Mulla on titaanirunkoinen itsekasattu XC-pyörä. Ei maailman kevyin, osat on valittu lähinnä luotettavuuden perusteella. Ei se paljoa silti paina ja hillittömän mukava. Ja ettei ihan OT, kevyin snare mulla on Stardrums. Helvetin ohutta vaneria se runko, ja vahvikerenkaatkin tosi rimpulat. |
Krisse82 02.01.2010 14:13:33 | |
---|
Tracer: Vaimo lähti alennusmyynteihin ostoksille. Kävin salaa kasaamassa kioskin ja ottamassa ekat savut. http://muusikoiden.net/dyn/users/68183.jpg Sen verran olin vissiin tohkeissani, etten onnistunut ottamaan tarkkaa kuvaa. Todella hyvännäköinen settaus, symbaalit suorassa ja alhaalla, Tämä on kaunista! Kyllä valkoinen rumpukin näyttää hyvältä. Jos vaikka opettelis soittamaan... mutta olisko se sitten enää kivaa? |
Sonormies 02.01.2010 14:44:09 (muokattu 02.01.2010 14:44:23) | |
---|
Kailis: Nyt odotellaan "Suomen kevyin rumpusetti" skabaa. Tarttis punnata mun uusi 18" bassarilla oleva moposetti. Kevytsettien kympin kärkeen voisi hyvinkin olla asiaa. Symbaaliständitkin on kevyimmästä päästä. "Seuraavaksi herääkin kysymys että kauanhan kyseinen jantteri kerkeää hyväsydämisten ostamilla rummuilla paukuttamaan ennen kun heittää lusikan nurkkaan? :) Sinne ne rahat sitten menivät." - nimim. Toba |
Kailis 02.01.2010 14:56:02 | |
---|
Sonormies: Tarttis punnata mun uusi 18" bassarilla oleva moposetti. Kevytsettien kympin kärkeen voisi hyvinkin olla asiaa. Symbaaliständitkin on kevyimmästä päästä. Sikälikin että mikäli 10 settiä osallistuisi. Veikkaan että 60's japanisetit vois olla kova sana. Sitten kun modais vielä niin että wrapit pois niin ei niissä bileissä hyvin tehdyillä länsiseteillä juhlittais. |