mongoloidi 07.03.2004 01:30:35 | |
---|
Kyllä kehitystä on tapahtunut aikasemmista versioista huomattavasti. Ihan hyvin tyypit soittaa ja ainoana ongelmana oli se pituus,elikkäs ehkä hiukka liian pitkä. Muuten hyvä. Tubbs:Your Father Had A Cop Shot to Death in New York City!!. Angelina:Leave Me Alone!!. "Tubbs:And That Cop Was My Brother!!." |
Isäntä 07.03.2004 04:43:01 (muokattu 07.03.2004 04:44:06) | |
---|
Tässä "bluesissa" ei ollut muuta vikaa kuin, että se oli huono. Surkea esitys. Munatonta sooloilua. Onko tämä äänitys Les Miserablesin brittiversiosta vai ei? -Patrick Bateman- |
Niskamies 07.03.2004 10:36:21 | |
---|
Nojoo... Mikäli tietyt tahot eivät olisi niin kovasti tätä hypettäneet ja hehkuttaneet, olisi kokemus voinut jäädä enempi vaikuttuneen puolelle. Niin peruskamaa kuin olla ja osaa. Ihan jees. Eniten risoi kun synkka katosi välillä todella karmaisevasti. Tätä tapahtuu kun kaikki soitetaan erikseen. Ja tätäkö ei tapahtunut 2.0:ssa vai? :D Ja muutenkin oli hankalaa soittaa 8 minuutin tausta putkeen kun rumpalilla ja pianistilla oli sähköiset soittimet ja ja olosuhteet eivät olleet mitkään maailman parhaat muutenkaan. Sittenkun mä saan oman koneen tonne soittimien luokse, niin voitte odottaa jotakin aivan eritasoista musiikkia. Ja muistakaa kuitenkin että taustan tekijät olivat 15 vuotiaita. Soita bassoa ja ole uromies! |
Bluesmies 07.03.2004 11:25:36 | |
---|
Tätä tapahtuu kun kaikki soitetaan erikseen. Ja tätäkö ei tapahtunut 2.0:ssa vai? :D Hoho. Kitara on tyhmä!!! |
Jurza 07.03.2004 11:57:47 | |
---|
Selkeästi edukseen esiintyivät Ossi, Imper (soundista huolimatta), E.Q ja Jytäurpo . Ihan kiva kipale, äänenlaadullisesti jo selvästi edellisiä parempi. "Like my brother Jimmie says, I play like I'm breaking out of jail." -Stevie Ray Vaughan |
Fortune 07.03.2004 12:13:19 | |
---|
Joko tässä on todella pahoja synkkavirheitä tai sitten teillä ei ole juuri kellään rytmitajua. Luotan ensimmäiseen vaihtoehtoon, minä en pysty kuuntelemaan kun tämä seilaa niin paljon, sori. Hyviä sooloja voisi olla, jos saisi synkkaan ne. "Look behind you, a three-necked guitar!" |
E.Q 07.03.2004 12:17:13 | |
---|
Jumankauta juu nääs ! Toi Jytäurpon soolo on kyllä nätti. X |
Tätä tapahtuu kun kaikki soitetaan erikseen. Ja tätäkö ei tapahtunut 2.0:ssa vai? No ei ainakaan tuossa määrin mitä tässä uudessa. Ja muistakaa kuitenkin että taustan tekijät olivat 15 vuotiaita. Joo, joo. Selitellä voi maailman loppuun asti. Mielenkiinto ja mielipiteet pysyvät niin kauan että pojilta karisee turha jännittäminen. Tämä ei ole mikään kilpailu! Bluesmiehellekin tiedoksi. Parempi kauna- kuin kaurapuuro...
----------------
Liity sinäkin TIISTAI-klubiin. Kaupan päälle klubitakki kuolakaukalolla ja keskuslämmityksellä! |
Bluesmies 07.03.2004 12:21:14 | |
---|
Tämä ei ole mikään kilpailu! Bluesmiehellekin tiedoksi. Mitä sä anaali-astronautti oikein höpiset?? Kitara on tyhmä!!! |
jannu 07.03.2004 12:23:40 | |
---|
Mitä sä anaali-astronautti oikein höpiset?? Osui ja upposi, ilmeisesti... Parempi kauna- kuin kaurapuuro...
----------------
Liity sinäkin TIISTAI-klubiin. Kaupan päälle klubitakki kuolakaukalolla ja keskuslämmityksellä! |
Fortune 07.03.2004 12:26:21 | |
---|
Noh, poijjaat. "Look behind you, a three-necked guitar!" |
PJS 07.03.2004 13:12:32 | |
---|
Ottakaa lunkimmin, ei oikeet blues äijät tappelis tollasista... Liity sinäkin TIISTAI-klubiin. Kaupan päälle klubitakki kuolakaukalolla ja keskuslämmityksellä! |
Vilhelmus 07.03.2004 15:25:24 (muokattu 07.03.2004 18:26:09) | |
---|
Joo, tota. Ekaks taas puuhailijoille hatunnosto toimimisesta, joka on hienoa. Synkkavirheet ja idealtaan toimivan taustan ajoittainen töksähtely kyllä söi vähän kuuntelunautintoa. Sooloja oli hyviä ja vähemmän hyviä. Pianosoolo oli parhaasta päästä ja mukava lisä. Edit: se alkuräpsäys oli kauhea |
Zed 07.03.2004 17:51:44 | |
---|
Eihän tuota perkelettä saa edes imuroitua. "Tiistai on homoille." -Kitaranraiskaaja- |
Alttoviulisti 07.03.2004 17:58:56 | |
---|
Ihan hyvä... |
Fortune 07.03.2004 18:16:00 | |
---|
Eihän tuota perkelettä saa edes imuroitua. Mikseri näkyy olevan IE-vammainen, Mozilla ei suostunut reagoimaan mitenkään latauslinkkiin. "Look behind you, a three-necked guitar!" |
Notefix 07.03.2004 18:21:15 | |
---|
Joo, tota. Ekaks taas puuhalijoille hatunnosto toimimisesta, joka on hienoa. Jep, hyvä pojat. Hieno juttu! My name is Baron, Notefix Baron- "mä oon meshissä" |
Imper 07.03.2004 18:29:49 (muokattu 07.03.2004 19:33:45) | |
---|
No joo, nyt kun tuon kuulee kokonaan niin kyllä tuo suoraan sanottuna tylsä on, mutta minkäs teet. Kymmenen kitarasooloa putkeen samassa biisissä ja biisi on hyvä = mahdoton yhtälö. Ottaen huomioon, että melkeen joka toisessa soolossa on time hiukan ketuillaan (yhtään Niskamiestä syyllistämättä). Näin myös omassa soolossani. Vieläkin hieman väärässä paikassa. Joku kyseli onko tuo Jubileen soundi, niin ei ole vaan Peaveyn Classic 50:n soundihan se. Oli sillon omasta putket paskana niin piti lainata kaverin nuppia. Ja soundi on tottapuhuen kauhean laiha eitodellakaanniinblues, mutta sitäpä minä hainkin kun arvasin, että kaikilla on niitä smootheja tubescreamer-soundeja, että tulisi jotain vaihtelua soundimaailmaan. Paska soundi, mutta erottuupa joukosta!:) Mun mielestä nää bluesit on kuitenkin hyvä idea, koska soittaminen on ainakin minulle (ja varmasti monelle muullekin) paljon tärkeämpää kun laitteet ja muu epäolennainen. Näissä on turha selitellä; soitat niin hyvin kun soitat ja sillä selvä. Tosin tässä kyllä voi vähän selitellä ton väärän timen kanssa!:) EDIT: Heh, lisäsinpä musiikkinäytteekseni tuon oman sooloni, ILMAN timevirhettä ja taitaa se soundikin olla edes vähän tuhdimpi!:) Sama soolo siis, mutta sellaisena kun minä sen tein koneellani. Everyone is a per-son |
Hornanturska 07.03.2004 21:16:51 (muokattu 07.03.2004 21:17:58) | |
---|
Mitä sä anaali-astronautti oikein höpiset?? Ainut mikä on anaalista on sun soittos. Minä vedän paremmin kuin sinä. Mene lukemaan ne 2.1 kommentit. Ja sun soundis on ihan perseestä. Ihan liian vähän fuzzia. Tästä bluesista sen verran, että Ossi on kyllä mies paikallaan! Käsittämättömän hyvää jälkeä! Muut oli ihan jees tasoa. ..The Saw And The Carnage Is Done... |
Bluesmies 07.03.2004 21:22:41 (muokattu 07.03.2004 21:50:26) | |
---|
Minä vedän paremmin kuin sinä. Se ei kyllä paljoa vaadi. Ja sun soundis on ihan perseestä Mitä vikaa?? Kitara on tyhmä!!! |