Aihe: Nopean tuplapedaalisoiton niksit?
1 2
toba
28.12.2009 19:21:17

Bobana: On tuossa parannustakin tullut mutta ei mitään mullistavia. 200Bpm on todella tiukassa hyvänäkin päivänä. Periaatteessa mulla ei oo mitään tarvetta opetella mutta kun nykyiset Thrash-bänditkin jollain tavalla vaativat sitä. Mutta kaikista pahin mörkö on se kun sain teininä aina kaikista bändeistä kenkää kun en osannu tukutukua. Kädet kyllä toimi. Se jollain tavalla katkeroitti josta olen onneksi päässyt eroon aivan viimevuosina ja sen 220bpm saavuttaminen ei oikeastaan enää edes kiinnosta.

Tässäpä juuri näitä syitä (lukuunottamatta bändistä potkimista) miksi en loppupeleissä enää nähnyt järkeä treenata treenaamisen perään ilman ihmeempiä kehityksiä. Jos käsillä pystyy kehittymään treenaamalla X määrän verran, niin miksei jaloillakin. Päätin vaan sitten kylmän viileästi kokeilla mulle uutta tekniikkaa ja muistaakseni muutaman päivän jälkeen rupesi toimimaan. Hommaan tuli vielä uutta pontta kun tajusin vaihtaa Iron Cobrat pois. Ei paljoa tarvitse treenaamiseen kuluttaa aikaa ja reilusti yli 200bpm:n tempot onnistuu.
asa
28.12.2009 19:47:11

moderndrummer88: Dave Lombardon vinkki: polje niitä pedaaleita niin maan perkeleesti ja kun alkaa sattua jalkoihin niin POLJE LISÄÄ!!!!!

Tätä suosittelen minäkin.
UP THE IRONS!
toba
29.12.2009 12:58:58

Joo, just tollasia vammasia vinkkejä millä saa ittelleen rasitusvamman.
moderndrummer88
29.12.2009 13:06:10
toba: Joo, just tollasia vammasia vinkkejä millä saa ittelleen rasitusvamman.

Aika hyvinhän se Lombardo soittaa.
"Well I like drummers baby you're not my bag..."
kincy
29.12.2009 15:33:41 (muokattu 29.12.2009 15:35:55)

moderndrummer88: Aika hyvinhän se Lombardo soittaa.

Niin. Ja hyvä neuvohan tuo on, kun poimii siitä sen oleellisen, eli treenaamisen. Oikotietä onneen kun ei ole.
toba
30.12.2009 16:23:10

"Hakkaa sitä virvelirumpua niin perkeleesti ja ku rupee sattuu käteen ni hakkaa lisää".
- Oho, mulla on jännetupintulehdus, pitää silti jatkaa hakkaamista!
moderndrummer88
30.12.2009 16:31:34
toba: "Hakkaa sitä virvelirumpua niin perkeleesti ja ku rupee sattuu käteen ni hakkaa lisää".

Relaa jo...
"Well I like drummers baby you're not my bag..."
dumbass
30.12.2009 18:28:32

toba: "Hakkaa sitä virvelirumpua niin perkeleesti ja ku rupee sattuu käteen ni hakkaa lisää".

+ :------------D (piti pidentää nenää)
Bobana
31.12.2009 00:05:19 (muokattu 31.12.2009 00:06:45)
toba: Tässäpä juuri näitä syitä (lukuunottamatta bändistä potkimista) miksi en loppupeleissä enää nähnyt järkeä treenata treenaamisen perään ilman ihmeempiä kehityksiä. Jos käsillä pystyy kehittymään treenaamalla X määrän verran, niin miksei jaloillakin. Päätin vaan sitten kylmän viileästi kokeilla mulle uutta tekniikkaa ja muistaakseni muutaman päivän jälkeen rupesi toimimaan. Hommaan tuli vielä uutta pontta kun tajusin vaihtaa Iron Cobrat pois. Ei paljoa tarvitse treenaamiseen kuluttaa aikaa ja reilusti yli 200bpm:n tempot onnistuu.

Siis mitä ihmeen syitä...??? Mä kerroin kuinka mun soittoura on menny ajoittain päin persettä ja sä keksit siitä jotain syitä...?

Amfetamin????
Illalla hilpeenä kaljaa ja aamulla kalpeena hiljaa.
Kailis
31.12.2009 11:38:39 (muokattu 31.12.2009 11:38:57)

Tankero: Joku taitaa olla Mikki Hiiri, kun on poistanut kommenttejaan.
Voi reppanaa.

Ei taida voida poistaa, editoida kyllä.
toba
31.12.2009 18:21:07

Bobana: Siis mitä ihmeen syitä...??? Mä kerroin kuinka mun soittoura on menny ajoittain päin persettä ja sä keksit siitä jotain syitä...?

Aivan! Itelläki olis menny päin persettä jos en ois tajunnu tehdä asioille jotain.. Syy -> Seuraus.
Kailis
31.12.2009 19:59:13 (muokattu 31.12.2009 21:03:35)

toba: Aivan! Itelläki olis menny päin persettä jos en ois tajunnu tehdä asioille jotain.. Syy -> Seuraus.

Puhut passiivissa vaikka sulla on koko elämä aikaa ryssiä. Kärsivällisyyttä!
toba
31.12.2009 20:55:16

Kailis: Puhut passiivissa vaikka sulla on koko elämä ryssiä. Kärsivällisyyttä!

Ai no anteeks :(
Bobana
01.01.2010 23:41:09
toba: Aivan! Itelläki olis menny päin persettä jos en ois tajunnu tehdä asioille jotain.. Syy -> Seuraus.

Nii-i. Kaikki ihmisethän on samasta perseestä niinkuin sinäkin.

Näinä päivinä mulle on aivan sama enää saanko kenkää bändistä jonkun riittämättömyyden takia. Mun ei tartte olla yhtään sen parempi miltä itsestä tuntuu. Mutta silti yritän. Ja jos se ei riitä niin sitten ei voi mitään.
Tää on mulle harrastus, sellanen joka tuo hyvän mielen harmaan arjen keskellä.

Mut nää onkin sellasia asioita jotka valkenee pojille vasta sitten kun tulevat miehen ikään.
Illalla hilpeenä kaljaa ja aamulla kalpeena hiljaa.
toba
02.01.2010 12:50:57

Bobana: Nii-i. Kaikki ihmisethän on samasta perseestä niinkuin sinäkin.

Näinä päivinä mulle on aivan sama enää saanko kenkää bändistä jonkun riittämättömyyden takia. Mun ei tartte olla yhtään sen parempi miltä itsestä tuntuu. Mutta silti yritän. Ja jos se ei riitä niin sitten ei voi mitään.
Tää on mulle harrastus, sellanen joka tuo hyvän mielen harmaan arjen keskellä.

Mut nää onkin sellasia asioita jotka valkenee pojille vasta sitten kun tulevat miehen ikään.

Justiinsa joo, näihän siinä tapahtuu! Alkuperäsen kommentoinnin tarkotuksena oli havainnollistaa myös ketjun aloittajalle, että pelkkä treenaaminen ei riitä, vaan mukana täytyy olla myös oivaltamista, asioiden sisäistämistä. Mutta nyt ollaan taas poissa raiteilta joten jatketaan mieluummin raiteilla, jos jatketaan.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)