marke- 29.12.2009 21:55:59 (muokattu 29.12.2009 21:56:22) | |
---|
Quru: Kyllähän se on rehellistä musiikintekemistä, eihän Araya niitä juttuja pääsääntöisesti kirjoita vaan King. Enemmänkin on kyse siitä, että Arayaa ei uskonnolisesta taustasta huolimatta häiritse vetää noita juttuja ja hänen mielestään ne kuuluvat asiaan. Noh, kun otetaan aitous peliin niin ei voida mennä kuin päin honkia. Minulla on musiikkiin vähän samanlainen asenne kuin Arayalla noihin teksteihin: ei sen tarvitse olla mitään "aitoa" ja skenepisteitä nostavaa, kunhan kuulostaa helvetin hyvältä. Näkisin tästä vielä ennemminkin niin, että jos tollaista asiaa joutuu itsensä kohdalla miettimään niin ollaan jo hakoteillä. Joko ne asiat hyväksyy ja tykkää "musiikista", tai haistattaa paskat koko bändin musiikille. Esim. itelle ideologinen hairahtelu tässä tapauksessa on sitä, että uuniin vaan koko bändi. Ja taas ymmärrän ihan hyvin, että joku ei anna moisen häiritä itseään tai pitää sitä kokonaan irrelevanttina. |
Hynkel 29.12.2009 23:21:22 | |
---|
allupatukka: Saat mielipiteesi kuulostamaan faktalta. Minuun ainakin on ajan myötä uponnut uutukainen lähes siinä missä vanhat klassikot Seasons ja South. Niin moneksi meitä on.
Mistään muusta se ei voi johtua. Mikähän mummontulkinta tuokin on, pitää olla vihainen, inhota itseään ja haluta parantaa elämäänsä että voi tehdä hyvää musiikkia? Jotain emoshittiä? En oikein jaksa uskoa että sillä on mitään merkitystä. Mielipiteeni eivät ole faktoja, kuten eivät mielipiteet yleensäkään. Eivät myöskään sinun mielipiteesi. Missä kohdassa minä väitän, että pitää olla vihainen ja inhota itseään? Taisi nyt vain allupatukalla kolahtaa siihen kuuluisaan koipeen. |
allupatukka 30.12.2009 00:08:02 (muokattu 30.12.2009 00:13:35) | |
---|
Hynkel Belzepop: Mielipiteeni eivät ole faktoja, kuten eivät mielipiteet yleensäkään. Eivät myöskään sinun mielipiteesi. Missä kohdassa minä väitän, että pitää olla vihainen ja inhota itseään? Taisi nyt vain allupatukalla kolahtaa siihen kuuluisaan koipeen. Nyt vedit asian ihan täydellisesti ohi. Alkua tarkoitin, sinua lainaten "Munatonta, puhkiväsynyttä, läpeensä kulunutta samaa sontaa kuin edellinen, Christ Illusion. Ikäväähän tällainen itkeminen on, mutta Slayerin parhaat ajat ovat olleet ohitse jo pitkään. Divine Intervention oireili jo pahasti, mutta taso on laskenut levy levyltä niin paljon, etten usko tästä enää olevan paluuta parempaan." Kyllä tuo aika hyvin faktamuotoon menee. Huolehdi vain omista koivistasi, harvemmin kukaan niin herkkä että henkilökohtaiseksi heittäytyy yhden pikkulauseen takia. Heti kun olisi uskovaiselle sanonut totuuksia elämästä. Provosoitua vai provota itse, siinä vasta kysymys |
Meadow 30.12.2009 00:13:40 (muokattu 30.12.2009 00:14:43) | |
---|
Niin just. Pitää muistaa, että hevipalstalla joka lauseen alkuun pitää laittaa "minun mielestäni". Vaihtoehtoisesti loppuun "IMO". |
allupatukka 30.12.2009 00:14:22 | |
---|
Meadow: Niin just. Pitää muistaa, että hevipalstalla joka lauseen alkuun pitää laittaa "minun mielestäni". Vaihtoehtoisesti loppuun "IMO". Tekisi oikein mieli antaa plussaa, mutta sarkasmihymiö puuttui. :) Provosoitua vai provota itse, siinä vasta kysymys |
Räkkipeli 30.12.2009 01:16:10 | |
---|
allupatukka: Kyllä tuo aika hyvin faktamuotoon menee. Haluutko perustella mielipidettäsi? "Foorumeiden pahimpia trolleja on ne, jotka osaa ja tietää paljon, mutta esittävät mielipiteensä faktoina." -IJarro |
allupatukka 30.12.2009 01:53:30 | |
---|
Räkkipeli: Haluutko perustella mielipidettäsi? En, se oli fakta. :) Provosoitua vai provota itse, siinä vasta kysymys |
Voldemar 30.12.2009 09:31:03 | |
---|
Hynkel Belzepop: Nyt on tätä World Painted Bloodia tullut sen verran kuunneltua, että... ei helv***i, en voi edes TEESKENNELLÄ pitäväni levystä. Munatonta, puhkiväsynyttä, läpeensä kulunutta samaa sontaa kuin edellinen, Christ Illusion. Ikäväähän tällainen itkeminen on, mutta Slayerin parhaat ajat ovat olleet ohitse jo pitkään. Divine Intervention oireili jo pahasti, mutta taso on laskenut levy levyltä niin paljon, etten usko tästä enää olevan paluuta parempaan. Ikävää on myös se, että Slayer on Suomessa sellaisessa asemassa, että moni (liian moni) suhtautuu bändiin täysin kritiikittömästi. Itseensä ja elämäänsä tyytyväiset papat eivät tee rankkaa musiikkia. Ja kun Slayerin tapauksessa todella rankka meininki on se jolla bändi on erottunut massasta... ei jäljelle jää kuin hikistä ilmaa. RIP Slayer, minun silmissäni, ja kiitos vuosikymmenten varrella kertyneistä muistoista. Olen puhunut. Kyllä tähän Hynkelin mielipiteeseen on valitettavasti pakko yhtyä kaikilta osin. Levyllä on joitain hyviä kohtia, mutta se nyt ei ihan riitä. En aikonut hommata koko levyä, mutta sitä kehuttiin niin paljon, että päätin antaa Slayerille vielä yhden mahdollisuuden. On tuo nyt sentään vähän parempi kuin muutama edellinen, muttei pääse lähellekään esim. Divineä, joka sekin oli jo tason laskua. Slayerin tapauksessa on tuntunut jo ainakin 10 vuotta, ettei äijiä edes kiinnosta koko touhu muuta kuin duunin vuoksi. Ehkä voisin muutaman vuoden kuluttua mennä keikalle jos vielä ovat kehissä. |
Räkkipeli 30.12.2009 11:26:37 | |
---|
allupatukka: En, se oli fakta. :) Ja todistit oman tyhmyytesi. Onnittelen. "Foorumeiden pahimpia trolleja on ne, jotka osaa ja tietää paljon, mutta esittävät mielipiteensä faktoina." -IJarro |
allupatukka 30.12.2009 13:14:49 | |
---|
Räkkipeli: Ja todistit oman tyhmyytesi. Onnittelen. Ei vaan todistin että tässä ketjussa on uskomattoman helppo provosoida ihmisiä. Puolivahingossa lähti ja sain naureskella koko illan tapahtuneelle. Kiitoksia. Provosoitua vai provota itse, siinä vasta kysymys |
Räkkipeli 30.12.2009 13:42:00 | |
---|
allupatukka: Ei vaan todistin että tässä ketjussa on uskomattoman helppo provosoida ihmisiä. Puolivahingossa lähti ja sain naureskella koko illan tapahtuneelle. Kiitoksia. Oleppa hyvä. "Foorumeiden pahimpia trolleja on ne, jotka osaa ja tietää paljon, mutta esittävät mielipiteensä faktoina." -IJarro |
Hynkel 30.12.2009 13:45:22 | |
---|
allupatukka: Ei vaan todistin että tässä ketjussa on uskomattoman helppo provosoida ihmisiä. Puolivahingossa lähti ja sain naureskella koko illan tapahtuneelle. Kiitoksia. Sinä et tunne minua, etkä tiedä tarkoitusperiäni, mutta aika uskaliaasti lähdet silti vetämään mutkia suoriksi toisista ihmisistä. Kirjoitit typeryyksiä, ja nyt sitten yrität pelastella lyömällä kaiken läskiksi? Ehkä tästä lähtien tosiaan pitää tägätä kaikki kirjoitukset (mielipide)(/mielipide), että allupatukkakin ymmärtää. En taida viitsiä, koska suurin osa lautalaisista kyllä tajuaa ihan ilmankin. Ymmärrän kyllä, jos fanihermo sähköttää ärsytyssignaalia, kun joku uskaltaa kritisoida sitä omaa suosikkia. Sama tapahtuu minullekin silloin tällöin, nykyään iän myötä harvemmin kuin ennen. Slayer on ollut itselleni tärkeä yhtye aina, ja vanhemmilla levyillään (sekä ajoittain Diaboluksella ja vähän ehkä Interventionillakin) vetänyt jo oman rimansa niin korkealle, ettei alituksista tule enää yllätyskakkaa pöksyyn. Perustan mielipiteeni väsymisestä Slayerin musiikilliseen antiin. Musiikista on tullut löysää, hieman monotonista, itseään toistavaa ja yllätyksetöntä. Kaikkeuteen mahtuu paljon kamalampiakin juttuja, mutta Slayer on kuitenkin Slayer. Slayerin pitäisi olla rankkaa, eikä keskinkertaista. |
allupatukka 30.12.2009 13:48:41 (muokattu 30.12.2009 14:05:47) | |
---|
Hynkel Belzepop: Sinä et tunne minua, etkä tiedä tarkoitusperiäni, mutta aika uskaliaasti lähdet silti vetämään mutkia suoriksi toisista ihmisistä. Kirjoitit typeryyksiä, ja nyt sitten yrität pelastella lyömällä kaiken läskiksi? Ehkä tästä lähtien tosiaan pitää tägätä kaikki kirjoitukset (mielipide)(/mielipide), että allupatukkakin ymmärtää. En taida viitsiä, koska suurin osa lautalaisista kyllä tajuaa ihan ilmankin. Ymmärrän kyllä, jos fanihermo sähköttää ärsytyssignaalia, kun joku uskaltaa kritisoida sitä omaa suosikkia. Sama tapahtuu minullekin silloin tällöin, nykyään iän myötä harvemmin kuin ennen. Slayer on ollut itselleni tärkeä yhtye aina, ja vanhemmilla levyillään (sekä ajoittain Diaboluksella ja vähän ehkä Interventionillakin) vetänyt jo oman rimansa niin korkealle, ettei alituksista tule enää yllätyskakkaa pöksyyn. Perustan mielipiteeni väsymisestä Slayerin musiikilliseen antiin. Musiikista on tullut löysää, hieman monotonista, itseään toistavaa ja yllätyksetöntä. Kaikkeuteen mahtuu paljon kamalampiakin juttuja, mutta Slayer on kuitenkin Slayer. Slayerin pitäisi olla rankkaa, eikä keskinkertaista. Voi helvetta, nyt kyllä tipahin tuolilta 8D hohooo. Et tainnut tajuta sittenkään koko homman pointtia. E: Varotusten pelossa hiljenen nyt. Jatka sinä provosoitumista ja muut asiakeskustelua, kyllä tämä ketju taas tästä nousee. Vaikka onhan tämä näin leikkikenttänäkin kiva. E2: Todettakoon etten ole jeesus tai hyväntekijä, oma nautinto on ainoa mistä välitän. Sisältyköön tämä nyt tähän vaikka onkin vastauksena seuraavaan. Provosoitua vai provota itse, siinä vasta kysymys |
Räkkipeli 30.12.2009 13:57:27 | |
---|
Hynkel Belzepop: Sinä et tunne minua, etkä tiedä tarkoitusperiäni, mutta aika uskaliaasti lähdet silti vetämään mutkia suoriksi toisista ihmisistä. Kirjoitit typeryyksiä, ja nyt sitten yrität pelastella lyömällä kaiken läskiksi? Ehkä tästä lähtien tosiaan pitää tägätä kaikki kirjoitukset (mielipide)(/mielipide), että allupatukkakin ymmärtää. En taida viitsiä, koska suurin osa lautalaisista kyllä tajuaa ihan ilmankin. Niin, minkäs teet näille. No, iloitaan siitä että allupatukalla on hauskaa. Itsellenihän tämä keskustelu allupaten kanssa ei tuota mitään. Ei hauskuutta, ei vitutusta, kun on niin tyhjänpäiväistä. Perustan mielipiteeni väsymisestä Slayerin musiikilliseen antiin. Musiikista on tullut löysää, hieman monotonista, itseään toistavaa ja yllätyksetöntä. Kaikkeuteen mahtuu paljon kamalampiakin juttuja, mutta Slayer on kuitenkin Slayer. Slayerin pitäisi olla rankkaa, eikä keskinkertaista. Hyvä. Näin perustellaan. Plussa. "Foorumeiden pahimpia trolleja on ne, jotka osaa ja tietää paljon, mutta esittävät mielipiteensä faktoina." -IJarro |
Ben_D 30.12.2009 19:52:15 | |
---|
On se kumma, miten sama Vetelin Löysä saa aina sodan aikaiseksi. Käy tekeen välillä vaikka lumiukko. Fleshred New EP Streaming@http://www.myspace.com/fleshred |
Rhapa 30.12.2009 20:02:56 | |
---|
Ben_D: On se kumma, miten sama Vetelin Löysä saa aina sodan aikaiseksi. Käy tekeen välillä vaikka lumiukko. Pitäis varmaan lukittaa tää slayer ketju pysyvästi, kun ei osata asiallisesti keskustella. gigity gigity |
Rhapa: Pitäis varmaan lukittaa tää slayer ketju pysyvästi, kun ei osata asiallisesti keskustella. Totta. Ja aika moni muukin ketju täällä ja 90%:lla muista julkisista Internet keskustelufoorumeista. Fleshred New EP Streaming@http://www.myspace.com/fleshred |
Rhapa 30.12.2009 20:46:29 | |
---|
Ben_D: Totta. Ja aika moni muukin ketju täällä ja 90%:lla muista julkisista Internet keskustelufoorumeista. Viittaus edesmenneeseen (nimeltämainitsemattomaan) ketjuun ja himppu sarkasmia taisi mennä sivaltaen ohi. Toisin sanoen osu ja uppos. Hymiö. gigity gigity |
Hugezlica 31.12.2009 19:40:17 | |
---|
Slayer on pirusti vaikuttanut omaan soittoon. Jätkillä on ollut aina kova asenne ja soittotaito. Ensimmäinen Slayer-lätty minkä ostin, oli Reign in Blood tietysti. Ei niillä huonojakaan levyjä ole. Ensimmäinen keikkamme 18.12. |
AnalFuckDemon 02.01.2010 19:34:12 | |
---|
Hugezlica: Ei niillä huonojakaan levyjä ole. Paitsi Undisputed Attitude, joka nyt on muutenkin ihan oma juttunsa... So you can lick my sack! |