Muusikoiden.net
20.04.2024
 

Kitarat: kitarakamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: randall rh-mallit
1
Victor Helldriver
29.12.2009 17:04:42
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

tsau!
 
tarvis vähä kokemuksia.
hyvät ja huonot puolet. tiukkaa säröä ettin (sitä pitäs riittää kyllä nois,,,mutta taipuuko yhtään ei niin hirveen tiukaks) ja just kova kiinnostus ois ylläripylläri dimen innottamana. hinta ois sopiva mutta miten;
 
tuoko;
http://www.thomann.de/fi/randall_rh150g3.htm
 
riittääkö teho?
 
toi;
http://www.thomann.de/fi/randall_rh300g3.htm
 
eroja soundillisesti kenties?
 
vaiko alkaa kissojen ja koirien kans metsästämään vanhoi malleja?
älkää ehottako putkareita. tiedän niistä kuitenkin. nää trankkukamat on vaan meikälle ihan hepreaa jos ei nyt näitä himavehkeitä ja valvestateja sun muita lasketa.
 
ajattelin joka tapaukses nyt randallin tilata jos ei jostain joku tarjoa sopivaan hintaan jotain ihan kuningasvehjettä mikä pitäs heti poistaa itelleen. mut mut 150 vai 300..tietty halvempi aina kivempi mut sit treeneissä onko kiva jos jää tehot muiden jalkoihin.
 
death metal bändis oon vedelly nyt vanhalla jcm 800sella ja päätin ottaa sen takas rokkikoneeks. frendin vanhan mallin randallia testasin ja sillä ei kyllä rokit lähteny sillosissa treeneis yhtää mut jäi muistikuva muiden käydessä röökillä et just ne panterariffit taittu ylläri aikas hyvin.
 
Bigger man is ALWAYS better than the little man...
Juicy
29.12.2009 18:39:25 (muokattu 29.12.2009 18:40:14)
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mulla oli toi pienempi, eikä siitä varmana lopu tehot kesken ainakaan reeniksellä... En tiedä soundieroista tuon isomman välillä, mutta ootko nyt ihan varma että tykkäät tuon soundeista? Ehkä juurikin Panteraan sopivat soundit, mutta mä en niistä soundeista oikein diggaile... Liian kuiva ja honottava mun makuun (tuo nupin higain). Saahan tuohon hintaan jo Bugeraakin, ja mulle ainakin tuli selväksi kumpi jää taloon ja kumpi torille.
 
Mutta jos tykkää nimenomaan Randallin soundeista, niin silloinhan se kannattaa hommata. Käy nyt ainakin jossain testaamassa ensin, onhan t-kaupassakin se kuukauden palautusaika...
 
"Kyllähän sitä voi silti vaikka umpihumalassa onkin, kontata sivistyneesti kuin herrasmies."
Victor Helldriver
30.12.2009 02:58:42
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

nii no kylhä moni varmaa tietää ku se into tulee et nyt ostetaan ja ei mietitä.
hohoh!
pitää vissiin todellakin käydä testaamassa vimosen päälle et tuleeko paska ostos vaiko tekeekö sitten todenteolla musaa sillä.
 
Bigger man is ALWAYS better than the little man...
Victor Helldriver
30.12.2009 02:59:08
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

nii joo ja bugerat on out of the question kyl
 
Bigger man is ALWAYS better than the little man...
JivE
30.12.2009 14:43:20
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mielummin putki bugera ku trankku randall sanon mä! Ei sust Dimee tuu vaik randalilla vedät.
 
If you give me interesting questions, i'll give you interesting answers.
Mr. Speed
30.12.2009 20:04:10
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

JivE: Mielummin putki bugera ku trankku randall sanon mä! Ei sust Dimee tuu vaik randalilla vedät.
 
Tuskin se ne putket siellä tekee autuaaksi. Ei ainakaan 6260 ollut mitenkään erikoinen, ja Randalli varmaan kestääkin pidempään.
 
Telecasterilla soittavissa ihmisissä täytyy olla jotain vikaa.
trih
30.12.2009 20:35:54
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Olisi kiva testailla randalleja mutta mikähän pääkaupunkiseudun liike niitä pitää hyllyssä? Lieneekö deanin blacktooth jo kuopattu? Vertailu olisi aina mukavaa...
 
Rhythm In Jump, Dancing Close To You.
Räkkipeli
30.12.2009 21:24:04 (muokattu 30.12.2009 21:30:36)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tuotanoin... Jos Dime-henkistä soundia haet niin noista G3:sista ei oo siihen. Tähän olen itse päätynyt kun testailin. Tietenkin jos olis kaikki furmanit ja mxr:ät buustaamassa tietyllä tapaa niin voishan siitä ihan kivat jutut irrota, mut en kyl lähtis noista nupeista kattelee Dimesoundiii.
Muuten noi on kyl ihan jees. Etenkin hintalaatusuhde on suht kohillaan.
Mut usko pois: parempiakin löytyy. :D
 
E: Mut jos vaan vastaan tulee vanhoja rg100 es -mallia tai peräti Century 200:sta, mikä on tietenkin vitun epätodennäköistä täällä pohjolassa, niin älä aikaile. Niillä lähtee. :)
 
"Foorumeiden pahimpia trolleja on ne, jotka osaa ja tietää paljon, mutta esittävät mielipiteensä faktoina." -IJarro
Victor Helldriver
30.12.2009 23:44:18
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

nyt kävikin sillee et ostin sellasen itetehdyn putkinupin rokkikäyttöön.
saundi on oikeesti jotain AIVAN muuta!
 
sit otin eequun pois marsunedestä ja vaik se ei ollu ees päällä muuten ku et meni signalai läpi ni se pilas täysin saundin.
tuli suht hyvän fiilis ku huomas sen kasisatasen saundin taas...
mitähän sil bossilla nyt tekis...ton edellisen kokemuksen mukaan ei mitään...
 
joten death metal käytös pysyy kasisatanen sit.
mut kyl mä sen randallin vielä hommaan...tai no pitää käydä testailee vielä...
vaan yksinkertasesti on nyt hirvee himo hommaa se...saa nähä parin kuukauden päästä voi olla parempi mieli et osti ton pikkuputkarin
 
Bigger man is ALWAYS better than the little man...
Räkkipeli
31.12.2009 18:07:26
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kaikkien aikojen paras death metal soundihan lähtee jcm 800:sesta, jonka edessä on Bossin HM-2. :)
 
"Foorumeiden pahimpia trolleja on ne, jotka osaa ja tietää paljon, mutta esittävät mielipiteensä faktoina." -IJarro
Grugi
31.12.2009 18:55:26
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Räkkipeli: Kaikkien aikojen paras death metal soundihan lähtee jcm 800:sesta, jonka edessä on Bossin HM-2. :)
 
TÄ!! Eikö se lähekkään sormista?? Mä oon nyt ihan Wuut.
 
SDMF
Räkkipeli
31.12.2009 19:19:36
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Grugi: TÄ!! Eikö se lähekkään sormista?? Mä oon nyt ihan Wuut.
 
Soundi lähtee mahasta!
 
"Foorumeiden pahimpia trolleja on ne, jotka osaa ja tietää paljon, mutta esittävät mielipiteensä faktoina." -IJarro
Dropped C
01.01.2010 03:34:27
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Reeniksellä oli tollanen 150W versio. Ja kyllä se omaan korvaan tirisi just Pantera tyyliin. Mut oon pasisti ja yms. Tehot kyllä riitti.
 
WinterMad
02.01.2010 12:59:56
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Grugi: TÄ!! Eikö se lähekkään sormista?? Mä oon nyt ihan Wuut.
 
No hei, jos olet joskus kuullut tuota JCM800 + HM-2 -comboa niin ei siinä soundissa paljon soittajan sormille jää.
 
Troitek
02.01.2010 17:27:18
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tietysti tästä paha sanoa ku ei ole kyse elementtien määrästä tai koosta, mutta isommasta voi saada muhkeemman saundin, eikä tartte täysillä ja kestorajoilla huudattaa.
 
silirimpsis
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «