Aihe: Viimeksi katsomasi elokuva ja sen arvosana
1 2 3 4 5149 150 151 152 153599 600 601 602 603
Planetist
26.12.2009 20:17:03
allupatukka: Kaikenlaisia arvosteluasteikkoja sitä täällä näkee.

Natsiksi kostautui.
Meadow
26.12.2009 20:17:23 (muokattu 26.12.2009 20:17:51)
Anvil! The Story of Anvil

Dokumentti hevibändistä, joka ei jo 30-vuotisen uransa ole koskaan saavuttanut mainittavaa menestystä, vaikka potentiaalia oli vaikka mihin. Eniten tässä sanattomaksi vetää se, miten jotkut voivat olla niin omistautuneita asialleen, vaikka paskaa lentää niskaan joka ilmansuunnasta. Pitää myöntää, että tietyissä kohdissa meinasi tulla vähän roskaa silmään. Todella positiivinen yllätys, suosittelen.

132/136
Kapane
26.12.2009 22:01:53

allupatukka: Kaikenlaisia arvosteluasteikkoja sitä täällä näkee.

Googlaappa minkä alan elokuva tuo on ja sit ne tutkat päälle.
Skenehuora jo 7,5 vuotta.
tsugaru
27.12.2009 11:42:06
Niko lentäjänpoika

Teknisesti hämmästyttävän loisteliaan elokuvan kantavaksi voimaksi nousee Hannu-Pekka Björkman Julius-liito-oravana. Perinteistä disneilystä kuitenkin

3/5, mitä taas ei lupaile

Paavo Pesusieni; The Movie

Parhautta!

5/5
No, olihanne tietysti pikkasen "hyvinsyöneen" näkösiä keskitysleirivangeiks, mut eise ainakaan mua silleen haitannu, ku ei täs oikeestaan ollu pääosissa ne ihmiset, vaan niitten puheet. NHR
cldron
27.12.2009 12:05:51
slipoilfan: Googlaappa minkä alan elokuva tuo on ja sit ne tutkat päälle.

Mä oisin antanu tolle 6/9. Leikkauksessa toivomisen varaa, kohtausten editoiminen limittäin rikkoi elokuvan rytmiä. Myös jokaisen kohtauksen kliimaksi (vrt. Inglorious Basterds) oli hyvinkin ennalta arvattavissa huolimatta huolellisesta jännitteen rakentamisesta. Etenkin lopussa tuli sellanen in your face -fiilis.

Ratsastuskypäristä plussaa.
Ed_Guy
27.12.2009 16:19:30
slipoilfan: Googlaappa minkä alan elokuva tuo on ja sit ne tutkat päälle.

Eisss. Minä oikeasti luulin tuosta arvostelusta että kyseessä on joku ruotsalainen kokoperheen elokuva ratsastuskoulun tytöistä
päänahka
27.12.2009 18:51:42
Ed_Guy: Eisss. Minä oikeasti luulin tuosta arvostelusta että kyseessä on joku ruotsalainen kokoperheen elokuva ratsastuskoulun tytöistä

Mulle ei kyllä vieläkään auennut tuo 8/8.
Työ norjat, Zorron yöstä nouskaa.
HaloOfFlies
27.12.2009 19:04:04 (muokattu 27.12.2009 19:05:02)

Vaaleanpunainen Pantteri (2006)

Vanhojen Pink Panther-elokuvien ystävänä olin pitkään sitä mieltä, että tämä uusintaversio on pelkkää kuraa. En olisi voinut olla enempää väärässä, kun tämän katsoin eilen. Tipahtelin naurusta koko elokuvan ajan ja Steve Martin oli elementissään pöhelönä tarkastaja Clouseauna. Jopa siinä määrin, että Peter Sellersin roolisuorituksista ei jääty todellakaan kauas. Toivottavasti näitä leffoja tehdään lisää. Ainakin tämä eka uusintaversio on mestariteos.

Suomalainen sössii aina S.M.A.K.-jäsen #5
Meadow
27.12.2009 22:52:37
danny: Vaaleanpunainen Pantteri (2006)

Vanhojen Pink Panther-elokuvien ystävänä olin pitkään sitä mieltä, että tämä uusintaversio on pelkkää kuraa. En olisi voinut olla enempää väärässä, kun tämän katsoin eilen. Tipahtelin naurusta koko elokuvan ajan ja Steve Martin oli elementissään pöhelönä tarkastaja Clouseauna. Jopa siinä määrin, että Peter Sellersin roolisuorituksista ei jääty todellakaan kauas. Toivottavasti näitä leffoja tehdään lisää. Ainakin tämä eka uusintaversio on mestariteos.

Olen ehdottomasti samaa mieltä. Elokuva olisi kylläkin ollut miljoona kertaa parempi, jos Adam Sandler tai Rob Schneider olisi ollut pääossassa.
HaloOfFlies
28.12.2009 10:16:07

On se kun täällä ei saa enää omia mielipiteitään esittää.
Suomalainen sössii aina S.M.A.K.-jäsen #5
papitsu
28.12.2009 10:26:26
danny: On se kun täällä ei saa enää omia mielipiteitään esittää.

Toisten mielipiteet on oikeampia kuin toisten.

Itsehän en uskaltanut edes katsoa kyseistä pätkää. Alkuperäiset on voittajia.
Mielipiteeni on fakta.
Planetist
29.12.2009 22:47:33

En ollut ihan varma mitä tältä odottaa. Olin jostain lukevinani että Cameron on käytännössä Titanicin valmistumisesta asti tätä kyhännyt, mutta elokuvan tason perusteella sekin aika on käytetty kokaiinin nuuskaamiseen. En löydä elokuvasta mitään kehumisen arvoista, katsoisin ennemmin vaikka yöchattia, siinä saattaa jopa kuulla lauseen jota ei ole ennen kuullut kymmentä kertaa.

Joku edellisellä sivulla kommentoi että Na'vi-porukka oli omaperäisesti toteutettu, nehän olivat jumalauta sinisiä intiaaneja. Vihaan sinua, James Cameron.

1/5
wrshredder
30.12.2009 03:07:37
Joku edellisellä sivulla kommentoi että Na'vi-porukka oli omaperäisesti toteutettu, nehän olivat jumalauta sinisiä intiaaneja.

Intiaanit eivät asuneet puissa.
Tarmo: "Iham saletisti heitän akan tänää pihalle sieltä tulee PMMP konserti kakkoselta, pistän nauhalle ja ostan maggaraa ja kaliaam ja käsivoidetta. Timangia!"
Nazareth
30.12.2009 10:06:55
Kauhujen Teatteri(Theatre of Blood)

Kriitikoiden antaman vähemmän mairittelevan arvostelun jälkeen Shakespeare-tulkitsija yrittää itsemurhaa mutta pelastautuu ja alkaa kostaa arvostelijoille.

Vincent Price ei petä, vaikka tän oon nähny lukemattomia kertoja on se edelleen aivan mahtava. Murhat vaihtelevat oudoista hauskoihin, melkein inhottavuuksiin asti, mutta suht hyvällä maulla. Leffan kohokohta on kun äijä tarjoilee kriitikolle päivällisen.

Huippu leffa lajissaan.

4,5/5
Sitkeä rotta.
nappero
30.12.2009 14:25:04 (muokattu 30.12.2009 14:25:13)

4,5 / 5

Oli hieno leffa. Se sininen jengi oli uskottavasti toteutettu eikä aika käynyt kertaakaan pitkäksi teatterissa. Elokuva oli visuaalisesti yks kauneimmista leffoista mitä olen nähnyt. Juoni oli melko ennalta-arvattavaa juum, mutta ei se haitannut kun antoi vaan elokuvan viedä mukanaan.

Katsoin leffan 2d-versiona.
Terve ja heipähei!
Shemhamforash
30.12.2009 19:39:27

Eden Lake.

Ei ihan perinteinen kauhuleffa, jossa väristyksiä ei haeta mistään kirvesmurhista tai kummituksista, vaan vinksahtaneesta teinistä. Rakastunut pari lähtee ihanalle lemmenlomalle järven rantaan, mutta erehtyy pyytämään lähellä mekastanutta nuorisoa olemaan hiljempaa. Nuoriso kostaa autovarkaudella ja pian hommat lähtevätkin ihan käsistä.

Harvemmin mikään leffa onnistuu herättämään sen suurempia tunteita, mutta Eden Laken nayttelijäsuoritukset ovat uskomattoman vakuuttavia. Ihan luissa ja ytimissä asti tuntui siltä, että näyttelijään sattuu oikeasti tai että hysteria ei ole edes näyteltyä. Jengin johtaja teki taidoillaan syvän vaikutuksen, harvoin olen nähnyt kenenkään nuoren esittävän noin uskottavasti puhdasta vihaa, halveksuntaa ja sadismia. Välillä ällötti ja tuntui pahalta oikeasti, vaikkei leffassa mitän suolenpätkiä lennellytkään. Tunnelma vain oli niin käsinkosketeltava. Oloa pahensi vielä sekin tieto takaraivossa, että tuollaisia ihmisiä on oikeasti olemassa ja tuollaisia tapahtumia sattuu oikeasti eri puolilla maailmaa koko ajan.

Suosittelen!

9.5/10
1960-luvulla metri oli 1 650 763,73 kertaa sen säteilyn aallonpituus tyhjiössä, joka syntyy krypton-86-atomin siirtyessä kvanttitilasta 2p10 tilaan 5d5. Nykyään metri on matka, jonka valo kulkee tyhjiössä 1/299 792 458 sekunnissa.
Rakoni
31.12.2009 17:03:56
Planetist: En löydä elokuvasta mitään kehumisen arvoista, katsoisin ennemmin vaikka yöchattia

Ehkä naurettavin lause, mitä olen koskaan kuullut missään.
BondakeBunny
31.12.2009 17:32:15 (muokattu 31.12.2009 17:33:55)

Shemhamforash: Eden Lake.

Ei ihan perinteinen kauhuleffa, jossa väristyksiä ei haeta mistään kirvesmurhista tai kummituksista, vaan vinksahtaneesta teinistä. Rakastunut pari lähtee ihanalle lemmenlomalle järven rantaan, mutta erehtyy pyytämään lähellä mekastanutta nuorisoa olemaan hiljempaa. Nuoriso kostaa autovarkaudella ja pian hommat lähtevätkin ihan käsistä.

Harvemmin mikään leffa onnistuu herättämään sen suurempia tunteita, mutta Eden Laken nayttelijäsuoritukset ovat uskomattoman vakuuttavia. Ihan luissa ja ytimissä asti tuntui siltä, että näyttelijään sattuu oikeasti tai että hysteria ei ole edes näyteltyä. Jengin johtaja teki taidoillaan syvän vaikutuksen, harvoin olen nähnyt kenenkään nuoren esittävän noin uskottavasti puhdasta vihaa, halveksuntaa ja sadismia. Välillä ällötti ja tuntui pahalta oikeasti, vaikkei leffassa mitän suolenpätkiä lennellytkään. Tunnelma vain oli niin käsinkosketeltava. Oloa pahensi vielä sekin tieto takaraivossa, että tuollaisia ihmisiä on oikeasti olemassa ja tuollaisia tapahtumia sattuu oikeasti eri puolilla maailmaa koko ajan.

Suosittelen!

9.5/10

Joo tämä on kyllä hyvä. Itellenikin löysin jostain alelaarista. Nosti kyllä semmoset raivot pintaan niitä kusipää teinejä ( ja varsinkin tätä bossiteiniä) kohtaan että melkein telkkari hajos. Englantilaiset kauhuleffat kyllä on suurilta osin helvetin paljo parempia kuin jenkkiläiset.
Täältä kanssa katsomis suositus.
Elämästä saa paremmat ohjat, kun muistaa ottaa riittävät pohjat.
Tympee Huttunen
31.12.2009 17:38:44
BondakeBunny: Joo tämä on kyllä hyvä. Itellenikin löysin jostain alelaarista. Nosti kyllä semmoset raivot pintaan niitä kusipää teinejä ( ja varsinkin tätä bossiteiniä) kohtaan että melkein telkkari hajos. Englantilaiset kauhuleffat kyllä on suurilta osin helvetin paljo parempia kuin jenkkiläiset.
Täältä kanssa katsomis suositus.

Itse pidin myös. Nämä realistiset kauhuleffat (missä menee oikeastaan trillerin ja kauhun raja?) ovat usein paljon pelottavampia, kun ne voisi tapahtua ihan oikeasti.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)