rintapek 30.12.2009 01:04:50 | |
---|
pekkajau: Tunnen muutaman kouhon jotka kertovat ihan pokalla naamalla tykkäävänsä mämmistä. Kerro nimet, ni eivät tykkää kovin kauaa! One kind of music only - the good kind |
rintapek: Kerro nimet, ni eivät tykkää kovin kauaa! Onko sinulla jotain erityistä tietoa tuotteen valmistusprosessista? Tms? http://www.youtube.com/watch?v=MwHWbsvgQUE |
pekkajau 30.12.2009 01:29:37 | |
---|
No jos oikein Veskusta puhutaan asiaa niin siinähän on varmasti vielä enempi luovaa potentiaalia kuin meissä "tavallisissa" yhdessäkään. Se nyt tarviis vaan semmosen kaverin joka sille Spede oli aikoinaan. Elävää ruumista on aika paha katella. Vieläkö se sitä spedeä suree tms.? Se on ite niin kova ukko että jos se vaan ottaisi ihteään vielä kerran kunnolla niskasta kiinni niin loppu-ura olis enempi kun kunniakas. Ei ne asiat tupakoimalla ja itkemällä selviä! http://www.youtube.com/watch?v=MwHWbsvgQUE |
velsa 30.12.2009 01:32:22 | |
---|
Tykkää tai ei, mut aina tuo taitaa vetää 150% lasissa. Mistähän se saa noin stydejä juomia????? Kauas on pitkä matka........ |
Ukko 30.12.2009 11:46:24 | |
---|
COVS jäsen nro 6 |
J.Hollström 30.12.2009 12:12:33 | |
---|
mack the knife: Raskasta möhinää ja ihme tulkintoja. Ihan sama kuka sillä soittaa taustalla. Nimenomaan. Tuli mieleen, että jotain virkistävää tolle solistille ois pitänyt antaa, batteryy tai jotain. |
sirdickyj 30.12.2009 13:36:23 | |
---|
Kyllähän Plöiri saa tehä nykyään mitä haluaa, ja kansa vaeltaa mestoille. Tulee mieleen paavin joulupuhe tosta nykymeiningistä. Asiaa heikentää toki se, että mies ei ole koskaan osanntu laulaa, tulkita vain. Vähän ku Robert Plant. Kaikilla on oikeus minun mielipiteeseeni |
tauranen 30.12.2009 13:41:53 | |
---|
sirdickyj: Kyllähän Plöiri saa tehä nykyään mitä haluaa, ja kansa vaeltaa mestoille. Tulee mieleen paavin joulupuhe tosta nykymeiningistä. Asiaa heikentää toki se, että mies ei ole koskaan osanntu laulaa, tulkita vain. Vähän ku Robert Plant. Mitvit, nykyinen germaani-paavihan on kovassa iskussa. Mutta se edellinen puolalainenhan alkoi kyllä viimeisinä vuosinaan olemaan aika piipussa. Minä olen John, teidän Entwistlenne, älkää pitäkö muita basisteja! |
sirdickyj 30.12.2009 13:46:06 | |
---|
tauranen: Mitvit, nykyinen germaani-paavihan on kovassa iskussa. Mutta se edellinen puolalainenhan alkoi kyllä viimeisinä vuosinaan olemaan aika piipussa. No niin, sitte on Plöirikin kovassa vedossa. Must se paavi vaan mumisee, ja kansa hurraa. Niinku Plöirikin. Mies ei jaksa edes opetella biisiensä sanoja, eikä seistä koko settiä läpi. Vakava sairaus tai ei, ei jalattomatkaan pelaa fudista. Täyttä paskaa se örinä. Kaikilla on oikeus minun mielipiteeseeni |
Musta Arkipyhä 30.12.2009 14:17:09 | |
---|
mack the knife: Mitä tuota puolustelemaan aikaisemmilla tekemisillä ja sen bändeillä. Eiköhän tuossa ollu alussa puhe tämän päivän tekemisistä. Raskasta möhinää ja ihme tulkintoja. Ihan sama kuka sillä soittaa taustalla. Mulle se taas menee niin ,että ihan sama kuka laulaa jos sovitukset ja biisit ei toimi. Esimerkkinä Olavi Virta ja Kari Tapio. "I'm a free spirit baby - olen ilmainen väkevä alkoholijuoma,vauva" |
Sax-pappa 30.12.2009 14:17:49 | |
---|
sirdickyj: Kyllähän Plöiri saa tehä nykyään mitä haluaa, ja kansa vaeltaa mestoille. Tulee mieleen paavin joulupuhe tosta nykymeiningistä. Asiaa heikentää toki se, että mies ei ole koskaan osanntu laulaa, tulkita vain. Vähän ku Robert Plant. Et ole sitten tainnut kuulla Loirin laulua esim. 60-luvulla Lapualaisoopperan aikoihin. Kyllä Loirilla oli ihan oikeasti komea lauluääni. Myöhemmin on sitten kääntynyt enimmäkseen tulkinnan puolelle. |
Musta Arkipyhä 30.12.2009 14:17:56 (muokattu 30.12.2009 14:18:43) | |
---|
sirdickyj: Kyllähän Plöiri saa tehä nykyään mitä haluaa, ja kansa vaeltaa mestoille. Tulee mieleen paavin joulupuhe tosta nykymeiningistä. Asiaa heikentää toki se, että mies ei ole koskaan osanntu laulaa, tulkita vain. Vähän ku Robert Plant. Plant osaa laulaa. Ai niin:Se menikin niin ,että toiset saa laulaa epävireessä ja toiset ei? Popedan Patehan sai vetää falskisti kun "se sopii siihen juttuun" ,mutta sama ei päde Plantiin? On sulla ihme logiikka. "I'm a free spirit baby - olen ilmainen väkevä alkoholijuoma,vauva" |
sirdickyj 30.12.2009 15:40:57 | |
---|
PsychedelicWarlord: Plant osaa laulaa. Ai niin:Se menikin niin ,että toiset saa laulaa epävireessä ja toiset ei? Popedan Patehan sai vetää falskisti kun "se sopii siihen juttuun" ,mutta sama ei päde Plantiin? On sulla ihme logiikka. Eihän se niin mennyt, vaan se Paten touhu ei häiritse niin paljoa, syystä tai toisesta. Se tosiaan sopii siihen juttuun. Kaikilla on oikeus minun mielipiteeseeni |
Musta Arkipyhä 30.12.2009 15:46:46 (muokattu 30.12.2009 15:47:35) | |
---|
sirdickyj: Eihän se niin mennyt, vaan se Paten touhu ei häiritse niin paljoa, syystä tai toisesta. Se tosiaan sopii siihen juttuun. No niinhän se Plantkin sopii Zepuihin. Jos kerran ryhdytään narisemaan epävireisyyksistä niin minusta loogista olis olla tasapuolinen. Toisaalta koska Plant ja Pate ei tähän ketjuun kuulu niin lopetan omalta osaltani tähän. Mitään Loiriin tulee niin olisipa kiva iskelmä/viihde-puolellakin mukava joskus törmätä tyylitajuisiin sovituksiin kuten Loirin kohdalla.Tosin eipä tuolla normi-iskelmäyleisön enemmistölle liene mitään merkitystä. "I'm a free spirit baby - olen ilmainen väkevä alkoholijuoma,vauva" |
hvinnamo 30.12.2009 15:51:06 | |
---|
sirdickyj: Kyllähän Plöiri saa tehä nykyään mitä haluaa, ja kansa vaeltaa mestoille. Tulee mieleen paavin joulupuhe tosta nykymeiningistä. Asiaa heikentää toki se, että mies ei ole koskaan osanntu laulaa, tulkita vain. Vähän ku Robert Plant. Robert Plant on yksi maailman kovimpia rock-laulajia ever!! Ei ehkä koulutettu tekniikka ym. mutta musta se on tärkeintä että kansa tykkää, ja ihmisillehän sitä musiikkia tehdään.Ja totta, tulkintaa löytyy.Ja ääntä lähti kuin sumutorvesta :) Mutta makuasia toikin. |
Isotalo 30.12.2009 15:54:36 | |
---|
sirdickyj: No niin, sitte on Plöirikin kovassa vedossa. Must se paavi vaan mumisee, ja kansa hurraa. Niinku Plöirikin. Mies ei jaksa edes opetella biisiensä sanoja, eikä seistä koko settiä läpi. Vakava sairaus tai ei, ei jalattomatkaan pelaa fudista. Täyttä paskaa se örinä. Mitä vitun väliä sillä on vaikka vetäis settinsä päällään seisten? |
Tankero 30.12.2009 16:35:54 | |
---|
sirdickyj: Kyllähän Plöiri saa tehä nykyään mitä haluaa, ja kansa vaeltaa mestoille. Tulee mieleen paavin joulupuhe tosta nykymeiningistä. Asiaa heikentää toki se, että mies ei ole koskaan osanntu laulaa, tulkita vain. Vähän ku Robert Plant. Sattuipa vuoden hauskin huumoripläjäys ihan vuoden loppuun. Onneksi olkoon! Humppajyrä |
Thefish 30.12.2009 16:46:10 | |
---|
PsychedelicWarlord: Mitään Loiriin tulee niin olisipa kiva iskelmä/viihde-puolellakin mukava joskus törmätä tyylitajuisiin sovituksiin kuten Loirin kohdalla.Tosin eipä tuolla normi-iskelmäyleisön enemmistölle liene mitään merkitystä. Tää on just se pointti minkä takia mä tykkään tuosta. Arrit on niin tulkitsijansa oloisia, toisin kuin iskelmäosastolla. Enkä mä nyt väitä ettei niitä yhtään arrattais uusiks, mutta noi Vesku-shown sovitukset on aina olleet ihan omalla levelillään. Möhinällä tai ilman. Ja Plant on kunkku. "Rapuja piti uittaa todella pitkään noin haaleassa vedessä, eivätkä ne meinanneet edes kuolla. Lopputulos oli maultaan vetinen ja jotenkin stressihormooninomainen."-Jäärä |
velsa 31.12.2009 04:12:40 (muokattu 31.12.2009 04:13:03) | |
---|
Ja Plant on kunkku. Ettei vaan ois painovirhe-paholainen iskeny taiteilijan musteeseen.....!! Viimeisen sanan ensimmäinen kirjain piti varmaan olla " r ".......8D Kauas on pitkä matka........ |
Thefish 31.12.2009 08:05:36 (muokattu 31.12.2009 08:06:16) | |
---|
velsa: Ettei vaan ois painovirhe-paholainen iskeny taiteilijan musteeseen.....!! Viimeisen sanan ensimmäinen kirjain piti varmaan olla " r ".......8D No oli se varmaan sitäkin. Kukapa ei? Äh, menenpä vetämään velsan. "Rapuja piti uittaa todella pitkään noin haaleassa vedessä, eivätkä ne meinanneet edes kuolla. Lopputulos oli maultaan vetinen ja jotenkin stressihormooninomainen."-Jäärä |