Visakoivu 07.12.2009 21:52:11 | |
---|
-"Mikäs mies te oikein olette?"
-"Setämies." |
calster 07.12.2009 23:20:29 | |
---|
..zigafreno ..jiuuuuu u u ! |
J.Hollström 08.12.2009 06:47:08 | |
---|
calster: Kerrohan tulevaisuudessa miten tuuttaa tuo kaappi. Mä voin kertoo jo nyt että hemmetin hyvin. |
j-man 08.12.2009 14:24:59 | |
---|
Ja minäkin,voin kertoa,kaapin ex-omistajana,tuuttaahan tuo hyvin,itel SA450 nupil ainakin.Kokeilunhalusta rokki soi nyt Trace Elliottien läpi... Helpommalla pääsis
kun lopettais nää hom-
mat... |
ommik 10.12.2009 14:01:50 | |
---|
Liityn klubiin uuden uutukaisella Little Mark Tube 800 |
calster 16.12.2009 21:15:15 | |
---|
calster: Ketään käynyt jo koittamassa MB:een pedaaleja?. Etenkin tuota säröpedaalia?. Kokemuksia?. ..zigafreno ..jiuuuuu u u ! |
calster 16.12.2009 21:15:55 | |
---|
calster: Kokemuksia?. Myös MB Boosteri kiinnostaisi.. . ..zigafreno ..jiuuuuu u u ! |
jazzitukka 25.12.2009 01:04:09 | |
---|
Mulla on markbass super booster. Toimii hyvin soolosoitossa, jos joskus saa siihen luvan. Sitte siinä on ne filtterit mitä mb-nupeissakin. Ne on siitä kätevät tuossa pedaalissa, että kun ite soitan säädöillä A ja kun tulee peukutuksen paikka, ni polkasen kehiin säädöt B. Tolla vpf:llä nimittäin saa muhkeutta slap-soundiin huomattavasti. Onkos muilla kokemuksia? |
JaS 28.12.2009 12:43:13 | |
---|
Koskas se klubikortti tulee kotiin? Pikkumarkun putki hallusssa. Ihan vaan painon ja koon takia ostin, ku piti saada kulkemaan lentokoneessa käsimatkatavarassa. Olen ajattelua helpottaakseni päätynyt siihen, että olen ihan yksinkertaisesti vain tyhmä.
-vaimoni sisko |
Late1 28.12.2009 21:57:10 | |
---|
Moro, Jonkin aikaa olen omistanut Little Mark II ja huomasin, että se rämisee aikalailla, kun sitä pitää kaapin päällä.Ihan niin kuin jotain ois irti nupin sisällä. Onko muilla ollu vastaavaa? Pitänee varmaan takuuseen laittaa... |
Dropped C 28.12.2009 22:47:20 (muokattu 28.12.2009 22:49:43) | |
---|
Late1: Moro, Jonkin aikaa olen omistanut Little Mark II ja huomasin, että se rämisee aikalailla, kun sitä pitää kaapin päällä.Ihan niin kuin jotain ois irti nupin sisällä. Onko muilla ollu vastaavaa? Pitänee varmaan takuuseen laittaa... Kokeile ensin laittaa jotain väliin. Multa tipahti resonoinnin takia k.o laite aikanaan kaapin päältä, kun kovaa tuuttas. Voipi siis johtua kaapin resonoinnista. Osta parempi kaappi.... Edit: Heliseekö siellä joku sisällä kun ravistelee? Jos näin on, niin eikun huoltoon vaan. |
Late1 29.12.2009 11:05:58 | |
---|
Heliseekö siellä joku sisällä kun ravistelee? Jos näin on, niin eikun huoltoon vaan. Jep,kyllä siellä joku napsuu... Kaappi on NY 121. |
calster 29.12.2009 12:14:14 | |
---|
Tuosta resonoinnista, varmasti muutkin huomanneet saman että nuppi(LM2) ei pysy kaapin päällä keveytensä vuoksi. Miten olette asian hoitaneet?. Mä vetäsin vanhoja rumpukapuloita jeesusteipillä kaapin päälle kiinni, silleen että nuppi istuu kapuloiden väliin ja täten ei lähde juoksemaan kovan laukan tullen :D. ..zigafreno ..jiuuuuu u u ! |
Visakoivu 29.12.2009 12:20:38 (muokattu 29.12.2009 12:22:14) | |
---|
calster: Tuosta resonoinnista, varmasti muutkin huomanneet saman että nuppi(LM2) ei pysy kaapin päällä keveytensä vuoksi. Miten olette asian hoitaneet?. Mä vetäsin vanhoja rumpukapuloita jeesusteipillä kaapin päälle kiinni, silleen että nuppi istuu kapuloiden väliin ja täten ei lähde juoksemaan kovan laukan tullen :D. Mulla on näin http://muusikoiden.net/dyn/users/67127.jpg Pysyy nuppi kaapin päällä ja roudatessa suojassa. E. Ja tuossa repussahan on etuläpässä tarranauha joka tarraa karvamatolla päällystettyihin kaappeihin kivasti kiinni ollessaan auki. -"Mikäs mies te oikein olette?"
-"Setämies." |
calster 29.12.2009 13:02:55 (muokattu 29.12.2009 13:04:18) | |
---|
Visakoivu: Mulla on näin http://muusikoiden.net/dyn/users/67127.jpg Pysyy nuppi kaapin päällä ja roudatessa suojassa. E. Ja tuossa repussahan on etuläpässä tarranauha joka tarraa karvamatolla päällystettyihin kaappeihin kivasti kiinni ollessaan auki. AIVAN!. ittelläni on tuo Ampegin kaappi ni siihen otti hyvin kiinni tuo Hesusteippi :D . Mitenkäs tuon nupin ollessa MB:n repussa pelittää jäähdytys?. ..Mä olen roudaamisessa käyttänyt läppärin laukkua. ..zigafreno ..jiuuuuu u u ! |
Visakoivu 29.12.2009 13:40:43 (muokattu 29.12.2009 13:40:52) | |
---|
calster: AIVAN!. ittelläni on tuo Ampegin kaappi ni siihen otti hyvin kiinni tuo Hesusteippi :D . Mitenkäs tuon nupin ollessa MB:n repussa pelittää jäähdytys?. ..Mä olen roudaamisessa käyttänyt läppärin laukkua. Ei ole itsellänikään ollut noita karvapäällysteisiä kaappeja tuon MarkBassin aikana, mutta hyvin on nuppi pysynyt kaappien päällä koska tuo laukku pehmentää nuo resonanssit. Mulla ei ainakaan ole nuppi pahemmin lämmennyt parin-kolmen tunnin reenien aikana. Siinähän on siis tietysti aukot vasemmassa sivussa nupin ilmanottoaukkojen kohdalla. Ja päällä on tilava tasku kaappi- ja virtapiuhalle ym. sälälle. Erittäin kätevä kokonaisuus. -"Mikäs mies te oikein olette?"
-"Setämies." |
Tuokko 29.12.2009 14:13:30 | |
---|
Kyllä te kovaa tuuttaatte, kun nupit lähtee liikkeelle. Ei muuta kuin jatkakaa samaan malliin. |
Dropped C 29.12.2009 16:12:11 (muokattu 29.12.2009 16:14:02) | |
---|
No, toi PikkuMake painaa sen karvan vaille 3 kiloo. Ei siinä nyt älyttömiä tärinöitä tarvita, että se pikkuhiljaa hivuttautuu kaapin reunan yli.... Itellä kyllä pysy hyvin Mesan kaapin päällä ja niin pysyy toi Maken R500:kin. Vaikka luukuttaisi kuinka kovaa. Ampegin SVT15:n päällä en oo kokeillu, se voi täristä enempi. Kyseessä oli eri kaappi aikanaan mulla, minkä päältä se tipahti. |
Antti K. 29.12.2009 17:50:09 | |
---|
calster: AIVAN!. ittelläni on tuo Ampegin kaappi ni siihen otti hyvin kiinni tuo Hesusteippi :D . Mitenkäs tuon nupin ollessa MB:n repussa pelittää jäähdytys?. ..Mä olen roudaamisessa käyttänyt läppärin laukkua. Entäpä, jos liimais jotkut gummitassut sinne MB:n pohjaan, pysyiskö paremmin paikoillaan? Itsellä LMK kyllä pysyy paikoillaan, mitä nyt itse kerran huttukeikalla vahingossa takamuksellani oon meinannut pudottaa. Jäähdytyshän pelaa, kun on etu- ja takamaski auki. Eikös se tuuletin hurise siellä takaosastolla? Mulla on LMK:n kuljetukseen vanha ja ruma attaseasalkku, muutama piuhakin sopii mukana kulkemaan (ja ennen pedaalilautaa myös pari poljinta). Muusikon "paras" ystävä... |
Mulla on kans nuppi tossa mb:n omassa laukussa. On pysynyt paikoillaan ja tuuletus tosiaan pelaa, kun sivussa on ne tuuletusaukot ritilöitten kohdalla. Jos on keikalla pienen kaapin kanssa, kuten esim. standard 2x10, niin kaappia voi haluta kallistaa ylöspäin ja nuppi pysyy silti niiden läpässä olevien tarrojen avulla kohillaan. On se vaan kätevä kassi. |