No niin, jannut nyt vaan kommentteja Three Suns-triosta. Eikö tunneta, vai ollaanko niin nuoria ettei tunneta. Ei topikki suotta ollut tanssimusiikki-palstalla. No? Sleepy Sleepers:"Kaksi asiaa meidän musiikissa pitää muuttaa. Laulu ja soitto on jätettävä pois". |
Eddy 07.03.2004 00:55:47 | |
---|
No niin, jannut nyt vaan kommentteja Three Suns-triosta. Eikö tunneta, vai ollaanko niin nuoria ettei tunneta. Ei topikki suotta ollut tanssimusiikki-palstalla. No? Jotain tuttua tossa nimessä,mut sotken ehkä johonkin aurinkorasvaan tms. Onks toi sun bändi? ;-) Haitariahan minä olisin halunnu aina soittaa... |
Jonte 07.03.2004 01:19:50 | |
---|
Jotain tuttua tossa nimessä,mut sotken ehkä johonkin aurinkorasvaan tms. Onks toi sun bändi? ;-) Huvituin? Ei mun, eikä sunkaan. Hyvä bändi, jonka tatsista kadehdin ja opettelen. Eikö kundit tosiaan viitsi hakea? Löytyy mp3:sia, kun on nokkela poju. Sleepy Sleepers:"Kaksi asiaa meidän musiikissa pitää muuttaa. Laulu ja soitto on jätettävä pois". |
Eddy 07.03.2004 01:36:56 | |
---|
Huvituin? Ei mun, eikä sunkaan. Hyvä bändi, jonka tatsista kadehdin ja opettelen. Eikö kundit tosiaan viitsi hakea? Löytyy mp3:sia, kun on nokkela poju. No en valitettavasti oo just tällä hetkellä kovin nokkelassa kondiksessa,mut täytyy tsekata,kun olosuhteet on suotuisammat... Haitariahan minä olisin halunnu aina soittaa... |