Aihe: Kirjoita adressi: Megadeth Sonisphereen 2010
1 2 3 4
Traditional
28.12.2009 15:35:52
Tiättekö minkä takia Megadethin biisit on nii nopeita?
No siis en todella tiedä. Kunhan päden.
Lesko
28.12.2009 15:38:57
Traditional: Tiättekö minkä takia Megadethin biisit on nii nopeita?

Koska Lars Ulrich haluaa niiden olevan.
Hugezlica
28.12.2009 15:57:36
hullu_ukko: Mäkin olisin saanut kirjoitettua nimeni sinne, mutta en kirjoittanut. Miksi en? Koska tämä näyttäis taas olevan niitä juttuja, jotka jää sille kivan idean asteelle. Avataan nettiadressi, kerätään siihen mahdollisimman monta nimeä, jätetään homma siihen, odotellaan, että Megadeth kiinnitetään Sonisphereen ja samalla ihmetellään, miksi mitään ei tapahdu. Sitten vakuutellaan itselle ja muille adressiin nimensä kirjoittaneille, että "kaikkemme tehtiin, mutta ei onnistunu".

Ei se nyt ihan noin mene (ainakaan minun osalta), eikä sillä adressilla mítään häviä, paitsi ehkä minuutin omasta elämästä, jonka aikana saat nimes sinne listaan. Ja mikäli nimiä saa mahdollisimman paljon, niin luonnollisesti toimitan listan eteenpäin, mahdollisesti järjestäjille asti, koska en voi olettaa, että joku "herroista" lukisi netistä ko. adressin.
Ensimmäinen keikkamme 18.12.
Hugezlica
28.12.2009 16:03:31
bedlam: Onkohan teillä edes suunnitelmaa tuon adressin suhteen, vai oletatteko että Dave ja keikkajärjestäjät lukee säännöllisesti Adressit.com-sivustoa? Monenko nimen jälkeen lähetätte listan eteenpäin ja kenelle sen lähetätte? Nämä asiat olisi hyvä mainita tuolla adressisivustolla, eihän tuossa muuten ole mitään järkeä. Sama kuin laittaisin Sotkamon S-Marketin ilmoitustaululle pyynnön että Metallica ens kesäksi pesäpallostadionille soittamaan, laittakaa kaikki nimenne tähän lappuun.

Totta puhut, käyn lisäämässä nuo jutut sivulle. Suunnitelma on, joskin hieman vaiheessa, ja kyllä minulle saa ehdottaa tärkeitä juttuja, jolla saisi adressiin enemmän järkeä ja uskottavamman.

On luultavaa, että adressilla ei tauta mitään, mutta totean, taas kerran, että ei sillä juuri mitään häviä.
Hugezlica
28.12.2009 16:03:32
bedlam: Onkohan teillä edes suunnitelmaa tuon adressin suhteen, vai oletatteko että Dave ja keikkajärjestäjät lukee säännöllisesti Adressit.com-sivustoa? Monenko nimen jälkeen lähetätte listan eteenpäin ja kenelle sen lähetätte? Nämä asiat olisi hyvä mainita tuolla adressisivustolla, eihän tuossa muuten ole mitään järkeä. Sama kuin laittaisin Sotkamon S-Marketin ilmoitustaululle pyynnön että Metallica ens kesäksi pesäpallostadionille soittamaan, laittakaa kaikki nimenne tähän lappuun.

Totta puhut, käyn lisäämässä nuo jutut sivulle. Suunnitelma on, joskin hieman vaiheessa, ja kyllä minulle saa ehdottaa tärkeitä juttuja, jolla saisi adressiin enemmän järkeä ja uskottavamman.

On luultavaa, että adressilla ei tauta mitään, mutta totean, taas kerran, että ei sillä juuri mitään häviä.
Kerpele
28.12.2009 16:34:48 (muokattu 28.12.2009 16:34:55)
Hugezlica: Korjaan suomeksi tuon "adressilla ei tauta mitään" = adressi ei auta mitään

Sitä varten tuossa viestisi oikeassa yläkulmassa on muokkausnappi, ettei tarvitse uusia viestejä laittaa kokoajan.
"Tärkeintä on luovuttaa, naisen edessä olet kuitenkin aina hävinnyt osapuoli." -Lennu
Terry Pantheras
28.12.2009 16:36:54
Mun mielestä just tämmöset "turhat adressit" kuraa ja vesittää koko (netti)adressien idean. Sorry nyt vaan, mutta jotenkin risoo lukea jostain Megadethista oikeiden epäkohtien kustannuksella - vaikkakin siellä on tonneittain turhempaakin paskaa. Toisaalta tuo on kyl aika turha palsta yleensäkin... Eli unohtakaa mitä kirjoitin; elämäni on tylsää. Ehkä se Megadöth ois ihan kiva siellä sonispheressä - vaikkei ole aikomustakaan mennä mestoille... Mutta en allekirjoita. Saatana. :)
einzweidreivier MASTEROID ~~ stoner rock - doom - heavy - death metal ~~
Lesko
28.12.2009 16:45:51
Mut eiks se Dave Mustaine oo joku hinttiki tai jotai? Parasite? Onko?
Kerpele
28.12.2009 16:47:01
Lesko: Mut eiks se Dave Mustaine oo joku hinttiki tai jotai? Parasite? Onko?

Mä oon myös kuullu et Kalevalan lukeminen on homojen hommaa :)
"Tärkeintä on luovuttaa, naisen edessä olet kuitenkin aina hävinnyt osapuoli." -Lennu
Lesko
28.12.2009 16:48:12
Kerpele: Mä oon myös kuullu et Kalevalan lukeminen on homojen hommaa :)

Joo oon kans kuullu ton jostain. Kuka vitun idiootti sitäkin muka lukee.
Kerpele
28.12.2009 16:49:32
Lesko: Joo oon kans kuullu ton jostain. Kuka vitun idiootti sitäkin muka lukee.

Minä, ja kuuntelen usein samalla Megadethia. Näin meidän poika-orgioissa toimitaan.
Sergei Fallinen
28.12.2009 16:52:43
tällä hetkellä 17 allekirjotusta. Vaikuttais siltä ettei järjestäjille jätetä paljon vaihtoehtoja ellei ne halua ottaa huomattavaa taloudellista riskiä
Parasite
28.12.2009 16:53:43
Lesko: Mut eiks se Dave Mustaine oo joku hinttiki tai jotai? Parasite? Onko?

Ei se vissiin Parasite ole.
"Täydellisyyden ylläpitäminen on parasta mitä mies voi tehdä rahakasan päältä." -Sir Härö
SuckerPunch
28.12.2009 16:56:34
Vielä turhempaa kuin tuohon adressiin kirjoittaminen on kirjoittaa tänne kuinka turhaa se mielestäsi on.
Kerpele
28.12.2009 16:58:29 (muokattu 28.12.2009 16:59:31)
SuckerPunch: Vielä turhempaa kuin tuohon adressiin kirjoittaminen on kirjoittaa tänne kuinka turhaa se mielestäsi on.

Eikös VIELÄ turhempaa ole kirjoittaa siitä kuinka turhaa on kirjoittaa tänne kuinka turhaa on tulla tänne kirjoittamaan että kuinka turhaa adressiin kirjoittaminen on.

E: nyt oikein?
Hugezlica
28.12.2009 17:02:40
Terry Pantheras: Mun mielestä just tämmöset "turhat adressit" kuraa ja vesittää koko (netti)adressien idean. Sorry nyt vaan, mutta jotenkin risoo lukea jostain Megadethista oikeiden epäkohtien kustannuksella - vaikkakin siellä on tonneittain turhempaakin paskaa. Toisaalta tuo on kyl aika turha palsta yleensäkin... Eli unohtakaa mitä kirjoitin; elämäni on tylsää. Ehkä se Megadöth ois ihan kiva siellä sonispheressä - vaikkei ole aikomustakaan mennä mestoille... Mutta en allekirjoita. Saatana. :)

Onhan tuo vähän turha adressi kai siinä mielessä, et on täällä maaimassa vähän tärkeämpiäkin asioita. Ja myönnettäköön, et itellä on henkilökohtasesti mieletön hinku nähdä Megadeth livenä, kun en ikinä ole sitä nähnyt, ja semmosessa tilanteessa sitä yrittää saada pienimmilläkin oljenkorsilla saada tahtoaan läpi.

Mutta tehty mikä tehty, ei siinä itku enää pahemmin auta, saa kritisoida ja heittää paskaakin niskaan, vapaa maahan tämä Suomi on.
Lesko
28.12.2009 17:34:46
Hugezlica: vapaa maahan tämä Suomi on.

Jep, niin on.
SuckerPunch
28.12.2009 17:53:34
Kerpele: Eikös VIELÄ turhempaa ole kirjoittaa siitä kuinka turhaa on kirjoittaa tänne kuinka turhaa on tulla tänne kirjoittamaan että kuinka turhaa adressiin kirjoittaminen on.

E: nyt oikein?

On.Oot aika hassu.
Kasperi Tervonen
28.12.2009 18:22:15 (muokattu 28.12.2009 18:23:36)
Kerpele: Eikös VIELÄ turhempaa ole kirjoittaa siitä kuinka turhaa on kirjoittaa tänne kuinka turhaa on tulla tänne kirjoittamaan että kuinka turhaa adressiin kirjoittaminen on.

Vielä turhempaa on tulla ilmoittamaan, että on turhaa kirjoittaa siitä, että turhempaa on kirjoittaa siitä kuinka turhaa on kirjoittaa tänne kuinka turhaa on tulla tänne kirjoittamaan siitä, kuinka turhaa adressiin kirjoittaminen on. Tein sen silti. Muahahahahahah! Eiks Mustaine tilutakin aika nopeesti?

e: tais tulla aika kielioppihirviö tosta lauseesta. Toivottavasti Jucciz ei koskaan löydä tietänsä tänne!
"tietenkin voit katsoa googlesta tai wikipediasta jos sieltä löytyisi, että millaista soittoa tulee jos imppaa muutaman keuhkarin vaikka auton bensiinirööristä" - vili linnakoski
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)