Muusikoiden.net
19.04.2024
 

Laulaminen »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Ongelma langattoman mikin kanssa
1
Sitaristi
02.11.2009 16:26:56
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Soitetaan bändin kanssa sellaisessa rakennuksessa, jossa on muitakin treenikämppiä. Meillä on langaton mikki ja huomattiin eilen, että mikin vastaanotin ottaa toisen treenikämpän bändin langattomasta kitarasta signaalin. Toisen bändin kitara kuuluu siis meidän laulukajarista. Mikä siis neuvoksi?
 
JaS
03.11.2009 04:04:37
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Sitaristi: Soitetaan bändin kanssa sellaisessa rakennuksessa, jossa on muitakin treenikämppiä. Meillä on langaton mikki ja huomattiin eilen, että mikin vastaanotin ottaa toisen treenikämpän bändin langattomasta kitarasta signaalin. Toisen bändin kitara kuuluu siis meidän laulukajarista. Mikä siis neuvoksi?
 
Vaihda lähetystaajuutta. Jos vehkeestä ei saa vaihdettua, niin käy kysäsee naapurikämpän kitaristilta, et voisko se vaihtaa taajuutta. Jos sekään ei voi vaihtaa taajuutta, niin sit jonpi kunpi käypi ostamassa uudet langattomat laitteet. Kannattaa varmaan satsaa sen verran, et saa laitteet, joissa voi vaihtaa portaattomasti taajuutta.
 
Toisaalta voihan siellä treeniksellä kai vetää ihan langallisillaki mikeillä?
 
Olen ajattelua helpottaakseni päätynyt siihen, että olen ihan yksinkertaisesti vain tyhmä. -vaimoni sisko
Sitaristi
04.11.2009 15:35:29
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Niin voihan sitä vetää langallisillakin mikeillä...jos olisi rahaa. Ongelma on just siinä että kyseinen langaton mikki makso 200e, joten ei oo vara ostaa heti uutta langallista..
 
JaS
28.12.2009 10:50:24
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Käyppäs kurkkaa Sound Storesta JTS:n TX-sarjan mikkejä. Ne on todella lompakkoystävällisiä. Itse oon kokeillu treeni- ja keikkaolosuhteissa TX-8:a ja hyvin on pelittäny, ja hinta on 21€.
 
http://soundstore.fi/index.php?cPath=1_6&sort=2a&filter_id=143
 
Olen ajattelua helpottaakseni päätynyt siihen, että olen ihan yksinkertaisesti vain tyhmä. -vaimoni sisko
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «