Keppis 06.03.2004 18:10:26 | |
---|
Näin kävi: Menin kauppaan kyseleen metronomeja. Myyjä siinä sitten naksutteli paria versioo, jonka jälkeen ilmoitin ottavani toisen niistä. Kun pääsin kotiin aloin katteleen vehjettä ja enpä siittä oo "naksutusta" saanu kuuluun, vain myyjän mainitsemia viritys ääniä kuuluu. Tuntuu vähän hölmöltä, mutta musta tää vaikuttaa viritys mittarilta, kun tässä lukeekin "KORG chromatic tuner CA-30". Paketissa lukee "korg chromatic tuner accordeur chromatique". Nappeja on "on/off", 2 "calib" nappia(nuoli ylös, nuoli alas), "sound" jonka alla lukee note select ja ABb/12 notes. Miten tän sais pelittään? "jos tällä elätät ittes, niin mää oon seuraava presidentti" -isäni kunnellessaan demoamme |
Skinwalker 06.03.2004 18:15:40 | |
---|
Musta tuntuu nyt hieman siltä, että sulle myytiin ihan kelpo viritysmittari, metronomiksi tuosta ei ole. Pikaisen googlen konsultoinnin tuloksista senverran, että mitään metronomiin viittaavaa en spekseistä löytänyt. Big man, pig man, ha ha, charade you are |
superfly 06.03.2004 18:18:01 | |
---|
Kannattaisko vähän siellä kaupassa katsoa, että minkälaisen lootan se kaupan hassu setä sinne kassiin nakkaa? Harppu on alaston piano |
ReBeat 06.03.2004 18:19:46 | |
---|
Paljonko maksoit? Tekemällä ei synny musiikkia. |
Skinwalker 06.03.2004 18:20:07 | |
---|
Musta asiakkaassa ei ole mitään vikaa, jos kaupan setä myy nuorelle jannulle kromaattisen virittimen metronomina. Viet sen sydeemin takaisin kauppaan ja sanot, että myit tämän mulle metrognomena, perkele! Big man, pig man, ha ha, charade you are |
Keppis 06.03.2004 18:20:30 | |
---|
No voi helvetti... Se naksutteli saman näköstä vehjettä ja sitten otti sieltä hyllystä saman näkösen. "jos tällä elätät ittes, niin mää oon seuraava presidentti" -isäni kunnellessaan demoamme |
superfly 06.03.2004 18:22:14 | |
---|
No voi helvetti... Se naksutteli saman näköstä vehjettä ja sitten otti sieltä hyllystä saman näkösen. Kyllä tuon saat vaihdettua jos kuitti löytyy vielä. Harppu on alaston piano |
Keppis 06.03.2004 18:22:50 | |
---|
Paljonko maksoit? 29€. Ekaks se näytti semmosta Bossia, jossa oli viritinkin. En ottanu sitä, koska mulla oli ennestään jo 2virimittaria. Nyt on sitten kolmaskin... Tosin ei varmaan kauaa. "jos tällä elätät ittes, niin mää oon seuraava presidentti" -isäni kunnellessaan demoamme |
P2 06.03.2004 18:26:12 | |
---|
Eiköhän toi pitäis saada vaihduttua, ku marssit kauppaan ja sanot: "Mitä 'ttua, täähän on viritin, eikä mikään metronomi!" tjsp. |
ReBeat 06.03.2004 18:27:16 | |
---|
Ei tuo hintakaan mikään edullinen ollut. Kannattaa viiä pois. Tekemällä ei synny musiikkia. |
Keppis 06.03.2004 18:31:13 | |
---|
Juu pitää viedä. Vituttaa tämmönen. "jos tällä elätät ittes, niin mää oon seuraava presidentti" -isäni kunnellessaan demoamme |
Mulla on tämmönen metronomi kun Korg MA-30. Kauppias näköjään sotki nimet. Ovat varmaan aika saman näköisiäkin. Vie takasin vaan. Like a glove. |
samueld 07.03.2004 15:17:37 | |
---|
Aihetta liipaten. saako tietsikalle ladattua netistä järkevää merkonomia? I'd sell my sister to whorehouse rather than play a Korean guitar. |
Lord of the strings 07.03.2004 15:20:58 | |
---|
Merkonomista en tiedä, mutta netistä varmaan googlettamalla löytyy ilmainen metronomi. "Onks Kekkonen viel hengissä?" - Ystäväni Emmi. |
samueld 07.03.2004 15:23:26 | |
---|
Merkonomista en tiedä, mutta netistä varmaan googlettamalla löytyy ilmainen metronomi. Joo. merkantti ei kelpaa, eikä tradenomi, mutta merkonomin ei tarvi olla YO. I'd sell my sister to whorehouse rather than play a Korean guitar. |
Keppis 07.03.2004 15:37:13 | |
---|
Mulla on tämmönen metronomi kun Korg MA-30. Kauppias näköjään sotki nimet. Ovat varmaan aika saman näköisiäkin. Vie takasin vaan. Onko siinä sellanen tap tuning(?) toiminto? Eli saa ite naputtaa tahdin. "jos tällä elätät ittes, niin mää oon seuraava presidentti" -isäni kunnellessaan demoamme |
Olli S. 07.03.2004 20:15:23 | |
---|
Onko siinä sellanen tap tuning(?) toiminto? Eli saa ite naputtaa tahdin. Omistan sellaisen. Ei ole. Tahti määritellään ihan lukuina. Ostetaan vähän käytettyä soittotaitoa. |
Spiridon 07.03.2004 20:23:03 | |
---|
Omistan sellaisen. Ei ole. Tahti määritellään ihan lukuina. Minun Korg MA-30:ssa kyllä on tap-toiminto. Jos täytyy nimetä yksi hyvä urheilulaji, niin kyllä se on tämä koripulloilu. |
Olli S. 07.03.2004 21:01:31 | |
---|
Minun Korg MA-30:ssa kyllä on tap-toiminto. No sitten tajusin Keppimiehen selityksen väärin. Siis tahtilajeja on kyllä valittavissa, mutta jostain syystä ymmärsin sen ensiksi sellaiseksi, kuin delayn tap-tempo, eli jotain naputtamalla saisi myös määrättyä tahdin. Anteeksi, olen väsynyt. Ostetaan vähän käytettyä soittotaitoa. |
Minushuman 08.03.2004 19:33:34 | |
---|
Tappi löytyy myös vanhemmasta MA-20 versiosta. "The joy of violent movement pulls you under..." |