pekkajau 18.12.2009 23:05:26 | |
---|
haitari: Emmiä mitään soitosta tiiä, mutta tiijät siä mitään kaasuhelloista...? Kolme tuntia valmiudessa, jotta juhlaväki pystyy käyttämään mikkiä ja sitten s**tana kukaan ei edes halunnu käyttää sitä. "Mulla on sen verran kuuluva ääni", joopa joo. Kiitos vaan teille osanotosta näihinkin kinkereihin! Ensi kerralla muistetaan sitten ottaa kaikki basistin tarvikkeet kämpältä mukaan. p.s. tähän ei ollut kätkettynä yhtään sananmuunnosta. Hyvin sä vedit taas. http://www.youtube.com/watch?v=MwHWbsvgQUE |
JK 19.12.2009 21:37:10 | |
---|
Porvoo, Seurahovi. Mukava paikka, henkilökunta kohteli soittajia hyvin, hyvä ruoka, yöpalaakin tarjolla, helppo roudaus, tallista tavarahissillä ja autot sai lämpimään halliin (pakkasta -20), bäkkärinä yksi kabineteista. Väkeä ei hirveesti, hyvä Fiilis jäi keikasta ja mielellään tuonne menemme uudelleen "Seuraava kappale löytyy uuden singlemme C-puolelta" |
baron 20.12.2009 23:04:54 | |
---|
Voi että vanhat kusenpolttamat joululaulut saa svengaamaan ja rokkaamaan kun on kunnon soittajat jengissä. Tosi kiva joululaulukeikka takana! You can play any note on any chord. If it sounds "right", then it is (Mark Levine) |
Tankero 20.12.2009 23:11:47 | |
---|
baron: Voi että vanhat kusenpolttamat joululaulut saa svengaamaan ja rokkaamaan kun on kunnon soittajat jengissä. Tosi kiva joululaulukeikka takana! Ketä olit kuuntelemassa? Humppajyrä |
baron 20.12.2009 23:16:18 | |
---|
Tankero: Ketä olit kuuntelemassa? Tä? Mä olin mukana soittamassa tämän maan huippujen kanssa! You can play any note on any chord. If it sounds "right", then it is (Mark Levine) |
jakeni 21.12.2009 10:40:24 | |
---|
baron: Tä? Mä olin mukana soittamassa tämän maan huippujen kanssa! Mahtavuutta. Ketä ne muuten on? Teimme LM-kiertueen ja se ei tässä tapauksessa tarkoita savuke merkkiä! (Klabbi)
Milloin syödään? (Topi) |
isojussi 21.12.2009 11:13:21 | |
---|
jakeni: Mahtavuutta. Ketä ne muuten on? Elä suotta kysele - usko pois vaan. Humpan suurin sooloakti ja armoitettu artisti - pätevä kuin pänti, ylevä kuin yhtye, oiva kuin orkesteri ja taimissa kuin tanssimuusikko. Lisäksi lämmin käsi, suuri sydän ja iso pää. |
Lennu 21.12.2009 11:22:48 | |
---|
jakeni: Mahtavuutta. Ketä ne muuten on? Omat Pojat. Mahtava orkka. [kokarek: En kehtaa tuhlata aikaani niiden kommentointiin kun et sinäkään ollut tuhlannut aikaa niiden säveltämiseen.] |
baron 21.12.2009 11:45:16 | |
---|
Lennu: Omat Pojat. Mahtava orkka. Ei vaan COB You can play any note on any chord. If it sounds "right", then it is (Mark Levine) |
isojussi 21.12.2009 11:51:52 | |
---|
baron: Ei vaan COB Näin arvelinkin. Humpan suurin sooloakti ja armoitettu artisti - pätevä kuin pänti, ylevä kuin yhtye, oiva kuin orkesteri ja taimissa kuin tanssimuusikko. Lisäksi lämmin käsi, suuri sydän ja iso pää. |
baron 21.12.2009 11:57:44 | |
---|
isojussi: Näin arvelinkin. Eilisissä jameissa mun kiipparit hajosi soittamalla. Kyllähän niitten sitä pitäisi kestää? Kunhan saan korjattavaksi niin jännä kuulla oliko viime kesän TM-miitti kiipparionnettomuudella mitään tekemistä nykyvaivan kanssa. You can play any note on any chord. If it sounds "right", then it is (Mark Levine) |
isojussi 21.12.2009 12:00:16 | |
---|
baron: Eilisissä jameissa mun kiipparit hajosi soittamalla. Kyllähän niitten sitä pitäisi kestää? Kunhan saan korjattavaksi niin jännä kuulla oliko viime kesän TM-miitti kiipparionnettomuudella mitään tekemistä nykyvaivan kanssa. Oho - Millä lailla hajosivat? Humpan suurin sooloakti ja armoitettu artisti - pätevä kuin pänti, ylevä kuin yhtye, oiva kuin orkesteri ja taimissa kuin tanssimuusikko. Lisäksi lämmin käsi, suuri sydän ja iso pää. |
baron 21.12.2009 12:39:57 | |
---|
isojussi: Oho - Millä lailla hajosivat? Yksi kosketin jäi pohjaan eikä soi. You can play any note on any chord. If it sounds "right", then it is (Mark Levine) |
isojussi 21.12.2009 13:06:01 | |
---|
baron: Yksi kosketin jäi pohjaan eikä soi. No tuskin se siitä sitten on. Tai voi olla, mutta epäilen... Yammukos sulla oli.... Veikkaan, että kosketin on murtunut juurerstaan. Humpan suurin sooloakti ja armoitettu artisti - pätevä kuin pänti, ylevä kuin yhtye, oiva kuin orkesteri ja taimissa kuin tanssimuusikko. Lisäksi lämmin käsi, suuri sydän ja iso pää. |
half 27.12.2009 14:51:41 | |
---|
Morgan Kane, Mänttä, eilen. 14 tuntia, eikä suotta, kiva keikka, mutta se keli. Kuulimme radiosta matkalla ihtiämmekin. COVS jäsen N:o 5 |
half 27.12.2009 14:51:41 (muokattu 27.12.2009 14:52:15) | |
---|
Morgan Kane, Mänttä, eilen. 14 tuntia, eikä suotta, kiva keikka, mutta se keli. Kuulimme radiosta matkalla ihtiämmekin. Täriseekö käsi? COVS jäsen N:o 5 |
onni 27.12.2009 19:09:36 | |
---|
Oltiin Kurikassa eilen ja tuuraja rumpali. Kiva kun ei tarvitse selittää. Ammattipaavo. Soitin väärin keinussa kesällä kerran toisessa b osassa. Nöyrimmät anteeksi tanssitaiteilijoillle. Ota lisää!!! |
poppamies 27.12.2009 19:45:04 | |
---|
baron: Eilisissä jameissa mun kiipparit hajosi soittamalla... Ei niitä japanilaisia harmooneja saa hakata niin kuin puupianoa. G strings are for strippers! |
JK: Porvoo, Seurahovi. helppo roudaus, Väkeä ei hirveesti, hyvä Fiilis jäi keikasta ja mielellään tuonne menemme uudelleen Todella helppo roudaus, joo-o.Rappuset vie puuttuis. :D |
jjussila 27.12.2009 20:51:23 (muokattu 27.12.2009 20:51:51) | |
---|
hvinnamo: Todella helppo roudaus, joo-o.Rappuset vie puuttuis. :D Silloin kun tuolla alvariinsa ravattiin muutamia vuosia taapäin, niin roudaus oli vain ja ainoastaan etuovesta; ei niitä kierrerappuja silleen kauheesti ole, mutta jo vain tuskanhikeä pukkasi... ..ei helev...olisko noin?..... |