Muusikoiden.net
23.04.2024
 

Bassot »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Kaappia + nuppeja..
1
Lubricated
25.12.2009 16:50:57
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Elikkäs, isompaa soittokamaa pitäis hommata, tällä hetkellä Marshallin MB30 käytössä ja oon tykänny tuosta Marsun äänestä että tällaisia nyt katselin:
 
http://www.thomann.de/fi/marshall_mb450h.htm
http://www.thomann.de/fi/marshall_mbc410.htm
 
Kertokaapa kokemuksia näistä ja valistakaa, ei itsellä ole vielä kokemusta kovin paljoa näistä bassovehkeistä. :)
Ja ehdotelkaa parempiakin samasta hintaluokasta, spekseiksi riittää että kuuluu hyvin bänditoiminnassa ja saa monenlaista ääntä synkästä säröttelystä peukkujammailuihin.
 
Ja nupit vissiin toimii ilman kaappiakin vahvistimena, että kun rahaa ei välttämättä saa venytettyä heti kaikkeen?
 
Kiitoksia vastaajille jo etukäteen :>
 
Miikss
25.12.2009 17:27:21
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Lubricated: Ja nupit vissiin toimii ilman kaappiakin vahvistimena, että kun rahaa ei välttämättä saa venytettyä heti kaikkeen?
 
Öö no siis joo varmaan, mutta ei siitä kyllä ääntä lähe ilman kaappia...
 
Ja Peaveyn Tour 450 tai 700 on myös tuossa hintaluokassa hyviä vahvareita. Marsuista ei nyt nii hirveesti kokemusta ole ollut, mutta en itse sellaista bassolle hommaisi.
 
The Creepy Cardboard Camel
jazzbass-74
25.12.2009 22:55:38
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Minä suosittelen edelleen Hartken kamoja, vaikka tähän kommenttiin tulee taas ryöppy dissausta................... Torilla liikkuu HA3500 nuppeja sopivaan hintaan. Siihen alle 2x10 ja 1x15 kinkkufoliot, eli alumiinikartiot. Tai 4x10 pelkästään. Hyvää soundia oikeilla säädöillä edullisesti. Mulla toimii. Nimimerkkillä epämuodikas. No rahalla saa Markbassia ja Ampeggia, mut taisit puhua jotain budjetista?
 
Bassonsoiton salat on nopeat jalat!
Cathi777
26.12.2009 12:53:56 (muokattu 26.12.2009 12:54:37)
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

jazzbass-74: Minä suosittelen edelleen Hartken kamoja, vaikka tähän kommenttiin tulee taas ryöppy dissausta................... Torilla liikkuu HA3500 nuppeja sopivaan hintaan. Siihen alle 2x10 ja 1x15 kinkkufoliot, eli alumiinikartiot. Tai 4x10 pelkästään. Hyvää soundia oikeilla säädöillä edullisesti. Mulla toimii. Nimimerkkillä epämuodikas. No rahalla saa Markbassia ja Ampeggia, mut taisit puhua jotain budjetista?
 
No ei Markbassista ainakaan ihan hirveitä joudu maksamaan, kun aktiivisesti pitää silmällä noita myynti-ilmoituksia. Tuohon samaan rahaan mitä tässä on ketjun aloittajakin laittanut, niin sai Markbassin vastaavat kamat hankittua.
 
Nimimerkki: Kokemusta on.
 
Only pop music can break my heart...
Banzer
29.12.2009 16:28:47
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

jazzbass-74: Minä suosittelen edelleen Hartken kamoja, vaikka tähän kommenttiin tulee taas ryöppy dissausta................... Torilla liikkuu HA3500 nuppeja sopivaan hintaan. Siihen alle 2x10 ja 1x15 kinkkufoliot, eli alumiinikartiot. Tai 4x10 pelkästään. Hyvää soundia oikeilla säädöillä edullisesti. Mulla toimii. Nimimerkkillä epämuodikas. No rahalla saa Markbassia ja Ampeggia, mut taisit puhua jotain budjetista?
 
Itsellänihän on juurikin HA3500 ja 410 BXL.
Näissä on kyllä aika kova ja tyly soundi, mutta istuu taas hyvin meidän musatyyliin.
Itse olen tyytyväinen kamoihin, mutta en välttämättä laittais hartkea jos haluaa ns. hempeää soundia.
Tietysti soundi voi olla paljon bassostakin kiinni.
 
molder
29.12.2009 20:16:49 (muokattu 29.12.2009 20:19:07)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Lubricated: Elikkäs, isompaa soittokamaa pitäis hommata, tällä hetkellä Marshallin MB30 käytössä ja oon tykänny tuosta Marsun äänestä että tällaisia nyt katselin:
 
Kiitoksia vastaajille jo etukäteen :>

 
Juuri tuota Marshallia en ole kokeillut, mutta hyvältähän tuo vaikuttaa. Hartke 3500:lle menee ääni täältä kun puhutaan uusista tuon hintaluokan nupeista. Saundia voi pehmentää jos ajaa jotain basso-muroa ja ottaa yläpäätä pois esim. ja teho riittää. Juu, Sellanen vähän persoonaton kovahkokin trankkusaundi siinä on pelkästään, mutta erottuu kuitenkin aika hyvin bändin seasta. Markbassitkin varmaan ihan hyviä.
 
"The SOUND of VOLUME"
mahi
06.01.2010 18:28:56
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

mulla on toiminu toi marsun pino erittäin hyvin! Ite en diggaa trankkukanavasta ollenkaan, putkietuasteella lähtee mainiot saundit. Jos sellasta ampeg-tumppusoundia haet niin sitte ei oo varmaa sun juttu, ite soitellu rokkia, siihen tuntuu sopivan ku nyrkki silmään, peukkusaundit toimii myös. suosittelen
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «