Aihe: Hirmuinen FL-Studio ongelma, tempo
1
M-Sävel
24.12.2009 13:18:20 (muokattu 24.12.2009 21:44:37)
Terve!

Olen nauhoittanut hiirellä tempoon muutoksia FL Studio kasilla. Haluan nyt kuitenkin temmon takaisin siihen, mitä se oli - 130 BPM - mutta sitä ei saa vaikka laitankin oikean hiirennapin kautta "Init song with this position". Muutokset eivät näy "Event editorissa".

Miten saan temmon takaisin alkuperäiseen arvoonsa koko biisin matkalla?
"Kova kulkemaan!"
M-Sävel
24.12.2009 21:43:46 (muokattu 24.12.2009 21:56:27)
Joo tuota minä yritin, mutta kuten sanoin, niin Edit events -paikka on ihan tyhjä (siellä ei näy temmon muutoksia). Ei siis auta tuo kaiken valitseminen ja deletointi, kun siellä ei ole mitään! :| .

Mitähän tässä sitten? Mihin ihmeeseen se on tallentanut nuo temmon muutokset?

RATKENNUT.

Valitsin erään VISTIN (VSTi) käyttöön (jonka ollessa päällä olin tempoa säätänyt...) ja sitten klikkasin FL:n temponsäätökohtaa ja Edit events niin tadaa: siellähän näkyi temmon säädöt!

:D
"Kova kulkemaan!"
lindo
25.12.2009 00:49:14 (muokattu 25.12.2009 14:08:03)
M-Sävel:

Valitsin erään VISTIN (VSTi) käyttöön (jonka ollessa päällä olin tempoa säätänyt...) ja sitten klikkasin FL:n temponsäätökohtaa ja Edit events niin tadaa: siellähän näkyi temmon säädöt!

:D

Hehee. Hyvä että ratkesi :)

EDIT:
Tuon on siis bugi FL studiossa, koska kun tempo > edit events vaikuttaa koko biisiin, niin kyllähän sen pitäisi näkyä aina kun tempoa editoi, eikä vaan sillon kun on tuo tietty sointin valittuna.
Rok rok
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)