rakula 23.12.2009 15:01:51 | |
---|
Markley: http://www.youtube.com/watch?v=1Tokwe7bxTw Pitää tänne linkittää tää. Eli tosi hieno biisi ja video 30 seconds to mars - Kings & Queens Magee kyllä tuo video. On siinä Jarskan äänessä jotain maagista, vaikka moni tulkitseekin tekotaiteelliseksi paskaksi pelkän kaupallisuuden takia. Fuck youjou! Ei voi lähtee jos on tullu |
Askorbiinihappo 23.12.2009 18:49:11 | |
---|
rakula: Magee kyllä tuo video. On siinä Jarskan äänessä jotain maagista, vaikka moni tulkitseekin tekotaiteelliseksi paskaksi pelkän kaupallisuuden takia. Fuck youjou! Mutta ei tollasta paskaa kyllä saa kuunnella. Ku Voicellaki soi. Ja toi Jared Leto vai mikälie on ihan komeeki viel, ei laulaja saa olla komee. Paitsi Laiho ku se on nii cool. Paitsi et bodomki o iha paska ku ne on nii kaupallisii. mä ainaki kuuntelen vaa bändei joitten c-kasetteja saa vaa tiskin alta tallinnasta. " Jos näiden poikien kynsiin joku hiljainen jätkä joutuu koulussa, niin ei ole ihme, jos jossain vaiheessa menee tilanne äärimmäisyyksiin ja tullaan aseen kanssa kouluun ja tapetaan kaikki. Ihan oikeasti" Esko Kovero |
Thet 23.12.2009 19:30:54 | |
---|
"After the break i'm going to soak my hand in kerosene, light it up, and fistfuck a goat!" - Jon Lajoie |
allupatukka 23.12.2009 21:30:52 | |
---|
Askorbiinihappo: Mutta ei tollasta paskaa kyllä saa kuunnella. Ku Voicellaki soi. Ja toi Jared Leto vai mikälie on ihan komeeki viel, ei laulaja saa olla komee. Paitsi Laiho ku se on nii cool. Paitsi et bodomki o iha paska ku ne on nii kaupallisii. mä ainaki kuuntelen vaa bändei joitten c-kasetteja saa vaa tiskin alta tallinnasta. Ihan turhaan taas tuokin kortti piti lyödä pöytään, perus mnet-tyyliin, tuo pätee joka tilanteeseen. Minustakin tuo biisi oli aika tylsä ja videokaan ei postaamisen arvoinen ollut. Turhalle väännölle on jo perustettu oma huonekkin, suosittelen. Provosoitua vai provota itse, siinä vasta kysymys |
Askorbiinihappo 23.12.2009 21:39:39 | |
---|
allupatukka: Ihan turhaan taas tuokin kortti piti lyödä pöytään, perus mnet-tyyliin, tuo pätee joka tilanteeseen. Minustakin tuo biisi oli aika tylsä ja videokaan ei postaamisen arvoinen ollut. Turhalle väännölle on jo perustettu oma huonekkin, suosittelen. No et voi väittää ettei kovin moni olisi lyönyt videota samantien kiinni nähdessään sen olevan 30 Seconds To Marsia. " Jos näiden poikien kynsiin joku hiljainen jätkä joutuu koulussa, niin ei ole ihme, jos jossain vaiheessa menee tilanne äärimmäisyyksiin ja tullaan aseen kanssa kouluun ja tapetaan kaikki. Ihan oikeasti" Esko Kovero |
Trendkeel 23.12.2009 21:49:04 | |
---|
allupatukka: Ihan turhaan taas tuokin kortti piti lyödä pöytään, perus mnet-tyyliin, tuo pätee joka tilanteeseen. Minustakin tuo biisi oli aika tylsä ja videokaan ei postaamisen arvoinen ollut. Turhalle väännölle on jo perustettu oma huonekkin, suosittelen. Kortti-kortti. Look mummy! There's a loud plane up in the sky!
//Eiku nyt mä tajusin. Vähän niinku Kelju K. Kojootti --> Trendi K. Iilimato. Eli oot iilis tästälähtien. - Antti1 |
allupatukka 23.12.2009 21:50:27 | |
---|
Askorbiinihappo: No et voi väittää ettei kovin moni olisi lyönyt videota samantien kiinni nähdessään sen olevan 30 Seconds To Marsia. Mitä väliä? Kortti-kortti. Kaikki argumentit ovat lopulta kortteja. Pelataanko? Provosoitua vai provota itse, siinä vasta kysymys |
Trendkeel 23.12.2009 22:02:01 | |
---|
allupatukka: Kaikki argumentit ovat lopulta kortteja. Pelataanko? Vaikka vittuilu, provosointi ja provosoituminen ovatkin ah, niin ihanaa puuhaa, mua ei oikeesti kiinnosta. Pitäisit säkin vaikka joulun taukoa, jookos? Look mummy! There's a loud plane up in the sky!
//Eiku nyt mä tajusin. Vähän niinku Kelju K. Kojootti --> Trendi K. Iilimato. Eli oot iilis tästälähtien. - Antti1 |
obiwan 23.12.2009 23:02:09 | |
---|
Markley: http://www.youtube.com/watch?v=1Tokwe7bxTw Pitää tänne linkittää tää. Eli tosi hieno biisi ja video 30 seconds to mars - Kings & Queens Jep, tykkäilly kanssa tosta videosta jo ensinäkemältä. Olkoonki sitten Voice/Hollywood/Jared Leto-on-komeempi-ku-mie/Autotune/Sellout-paskaa nöönöönöö. Hyvä ääni+hyvä biisi+hyvä video. |
Icy-Sun 23.12.2009 23:34:33 | |
---|
|
ten 24.12.2009 00:59:26 | |
---|
THV-klubi #44.
"Mä oon kyllä semmonen ateisti, että mä tommoset jeesukset upotan!" -mohkis |
nappero 24.12.2009 01:06:55 | |
---|
ten: 7-vuotias David kävi vähän hammaslääkärillä ja nyt on sitten aika hämmentynyt olo! Ite ainakin nauroin ja pyörin lattialla ja mitä kaikkia näitä nyt oli ROTFLMAO! X1I7!!!1 http://www.youtube.com/watch?v=txqiwrbYGrs&NR=1&feature=fvwp Hauska video.. näyttää olevan melkonen kasa seuraajia tuolla videolla :D "Chad after dentist", "David after the divorce", jne. jne. Terve ja heipähei! |
Reijo Persaho 24.12.2009 02:25:12 | |
---|
www.myspace.com/vulvarineband |
BMF 24.12.2009 05:27:11 (muokattu 24.12.2009 05:28:47) | |
---|
Hassusti kaatuilevia vuohia. Kyseessä on jonkinlainen toiminto, mikä suojelee laumaa petoeläinten yllättäessä. Urokset jäätyvät sijoilleen, että jälkeläiset laumassa pääsisivät pakoon ja pedot näinollen syövät paikalleen jämähtäneet yksilöt. Sama temppu saadaan tapahtumaan säikäyttämällä vuohet pahanpäiväisesti. http://www.youtube.com/watch?v=YOPhxuorN0Q Kohdassa 1:13 viimeistää ratkesin liitoksistani. :----D |
Kapane 24.12.2009 08:45:58 (muokattu 24.12.2009 08:50:34) | |
---|
rakula: Magee kyllä tuo video. On siinä Jarskan äänessä jotain maagista, vaikka moni tulkitseekin tekotaiteelliseksi paskaksi pelkän kaupallisuuden takia. Fuck youjou! No ei siinä muuta, mutta tuo smaplekotka tuosa alussa :D ähihihihi. Sample Skenehuora jo 7,5 vuotta. |
BondakeBunny 24.12.2009 12:12:08 | |
---|
Elämästä saa paremmat ohjat, kun muistaa ottaa riittävät pohjat. |
,|,, |
heavy 25.12.2009 11:11:35 | |
---|
viimeisin demo ladattavissa sivuilta www.crusher.tk |
LiiMaNHeNKi 25.12.2009 18:05:48 | |
---|
Muistinko muuten mainita, että olen joskus hieman hajamielinen? |
BondakeBunny 26.12.2009 19:14:03 | |
---|