Muusikoiden.net
24.04.2024
 

Kitarat: kitarakamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Joulurauhaa
1 2
doctrine
23.12.2009 18:47:22
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Rauhaisaa joulua teille kaikille arvon kollegat musiikkirintamalta. Toivottavasti pukki tuo paljon kovia paketteja! :) Myös Juccikselle ;)
 
http://www.payloadband.info/
Räbbänä
23.12.2009 18:48:57
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

doctrine: Rauhaisaa joulua teille kaikille arvon kollegat musiikkirintamalta. Toivottavasti pukki tuo paljon kovia paketteja! :) Myös Juccikselle ;)
 
Eikös paremmin taipuisi: Juccizelle?
 
Painajaismainen: Tätä keskustelua ei sitten käyty.
jussi1976
23.12.2009 18:50:39
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Pukilla on kova paketissa...
 
esprit de corps
23.12.2009 18:58:11
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

jussi1976: Pukilla on kova paketissa...
 
Saako pukilta jotain kovaa?
 
"This is a chord, this is another, this is a third. Now form a band."
Väsykäsi
23.12.2009 19:03:53 (muokattu 23.12.2009 19:04:43)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hyvää joulua tähänkin ketjuun! Jos pukki ei tuo kovia paketteja kutsun Swanin paikalle... ja vaseliinia. =)
 
Hiukan enemmän toivoisi nyrkkiä naamaan saavansa. -Räbbänä
Simo78
23.12.2009 19:06:26
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Joulu on ihan paska juhla ja ei se nyt voisi jo olla niin, että unohdetaan koko paska? Eihän mitään jeesusta ole kuitenkaan... nimim. "voi vitun lumisade. eiku sittenkin vesisade ja kaupat täynnä mun kaltaisia urpoja ostamassa kasseittain ruokaa":-D. ps. eikä oo edes kovia pakettaja tulossa, kun kerkesin rahat tuhlaamaan jo n.kuukausi sitten
 
Snapo
23.12.2009 19:12:15
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hyvää joulua, muistakaa mässätä kinkkua ja suklaata ja olla vähän pläski!
 
"Mitään hyödyllistä tietoa musiikista tai soittimista täältä tuskin oppii, mutta kielioppi väännetään kuntoon vaikka väkisin."
jussi1976
23.12.2009 19:29:45
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mä kaipaan joulurahaa enempi.
 
Siippa on vielä töissä, laitoin satasen Marsun JVM:n nupit kaakkoon ja kokeilin hieman saundeja. Muistan joskus kun jotain 10 vuotta sitten soitin ympäripäissäni kerrostalossa joulupäivän aamuna kello neljä nupit kaakossa 2x50 wattisella marsulla jouluyö-juhlayötä. Jostain syystä naapurit ei oikein pitäneet....
 
Simo78
23.12.2009 19:37:13 (muokattu 23.12.2009 19:39:42)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

jussi1976: Mä kaipaan joulurahaa enempi.
 
Siippa on vielä töissä, laitoin satasen Marsun JVM:n nupit kaakkoon ja kokeilin hieman saundeja. Muistan joskus kun jotain 10 vuotta sitten soitin ympäripäissäni kerrostalossa joulupäivän aamuna kello neljä nupit kaakossa 2x50 wattisella marsulla jouluyö-juhlayötä. Jostain syystä naapurit ei oikein pitäneet....

 
Voi suatanan onnenpekkaa. Mulla siippa äitiyslomalla ja toinen vielä syntyy kohta, niin ei oo himassa hetken rauhaa soittelemiseen:-D. Mutta eiköhän tää tästä ala rauhoittumaan, kun kaupat sulkeutuu ja pääsee syömään--> kinkku ja suklaa maistuu varmasti, kauneus on katoavaa läski on ikuista, niin miksipä ottamaan turhia paineita? :-)
 
tuomittu
23.12.2009 21:12:55
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Räbbänä: Eikös paremmin taipuisi: Juccizelle?
 
Miten työ ette tajuu, hömelöt. Sehän on ilmiselvästi: Juccixelle.
 
Joulurauhaset vaan kaikille.
 
JESTAS SENTÄÄN MITKÄ PILLUT!
Jucciz
23.12.2009 21:39:31
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Pukki toi kovan paketin jo etukäteen: hyväsoundinen 135L.
 
Väsykäsi
23.12.2009 21:43:49
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jucciz: Pukki toi kovan paketin jo etukäteen: hyväsoundinen 135L.
 
Onko kitarakamaa jo niin paljon että nyt pitää ostaa kamerakamaa?
 
Täällä muuten kun tuntuu valokuvaajia pyörivän, niin jaksaisko joku neuvoa millasella setillä pääsis alkuun? Kun taitaa olla kameroitten kanssa sama homma, kuin kitarakamojen jos menee kauppaan kyselemään saa yleensö huonoa...
 
Hiukan enemmän toivoisi nyrkkiä naamaan saavansa. -Räbbänä
Henkka370
23.12.2009 21:46:01
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Väsykäsi95: Onko kitarakamaa jo niin paljon että nyt pitää ostaa kamerakamaa?
 
Kyllä sitä pitää kamera kamaa olla, jotta voi uppia lisää vauvakuvia nettiin.
 
Rauhallista Joulua
 
SaiPa! Detroit sucks! Lyökää mua plussalla päähän
Jucciz
23.12.2009 21:49:53
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Väsykäsi95: Onko kitarakamaa jo niin paljon että nyt pitää ostaa kamerakamaa?
 
Kyl niitä voi ostaa rinnakkainkin... ;) Kumpaakin voi olla vaikka kuinka paljon eikä se koskaan tarkoita, ettei voisi vielä hankkia jotain.
 
Täällä muuten kun tuntuu valokuvaajia pyörivän, niin jaksaisko joku neuvoa millasella setillä pääsis alkuun? Kun taitaa olla kameroitten kanssa sama homma, kuin kitarakamojen jos menee kauppaan kyselemään saa yleensö huonoa...
 
Kyl mää voin neuvoa tarvittaessa kun vähän täsmennät, minkälaista kuvausta aikoisit harrastaa ja minkä verran rahaa on käytettävissä. Mä en tosin itse osaa suositella kuin Canonin kalustoa, koska Nikonista tai muista isommista merkeistä mulla ei ole kokemuksia. Voihan sitä kameroitakin ihmetellä kun Time Machine Boostia tuut testaamaan. :)
 
Ei kamerakamat sillai kauheesti poikkea kitarakamoista: jos on pistää pari tonnia kitaraan ja saman verran vahvistinkalustoon, pystyy heittämään jo vaikka minkälaista keikkaa laidasta laitaan. Samoin, jos kameraan pistää edes tonnin ja optiikkaan pari-kolme tonnia, voi kuvata kyllä oikeastaan mitä vaan laidasta laitaan vaikka työkseen - lukuunottamatta ihan hulppeinta lintukuvausta jollain 600- tai 800-millisillä superputkilla. Toki halvemmallakin harrastaja pääsee alkuun, mutta kummasti näissäkin nälkä kasvaa syödessä...
 
ydinjumala
23.12.2009 22:04:09
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Simo78: Joulu on ihan paska juhla ja ei se nyt voisi jo olla niin, että unohdetaan koko paska? Eihän mitään jeesusta ole kuitenkaan... nimim. "voi vitun lumisade. eiku sittenkin vesisade ja kaupat täynnä mun kaltaisia urpoja ostamassa kasseittain ruokaa":-D. ps. eikä oo edes kovia pakettaja tulossa, kun kerkesin rahat tuhlaamaan jo n.kuukausi sitten
 
Eipä jeesuksella oo joulun kanssa paljoakaan tekemistä.
 
Väsykäsi
23.12.2009 22:04:13 (muokattu 23.12.2009 22:05:16)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jucciz: Kyl mää voin neuvoa tarvittaessa kun vähän täsmennät, minkälaista kuvausta aikoisit harrastaa ja minkä verran rahaa on käytettävissä. Mä en tosin itse osaa suositella kuin Canonin kalustoa, koska Nikonista tai muista isommista merkeistä mulla ei ole kokemuksia. Voihan sitä kameroitakin ihmetellä kun Time Machine Boostia tuut testaamaan. :)
 
Pitänee sitten varata vähän enemmän aikaa ihmettelylle. Jos kerran ihmetellään kunnolla haluukko pahentaa mun GASia tuomalla kompurankin, kun en oikeen onko mulla sellaselle käyttöä, niin vois kokeilla. =)
 
Ei kamerakamat sillai kauheesti poikkea kitarakamoista: jos on pistää pari tonnia kitaraan ja saman verran vahvistinkalustoon, pystyy heittämään jo vaikka minkälaista keikkaa laidasta laitaan. Samoin, jos kameraan pistää edes tonnin ja optiikkaan pari-kolme tonnia, voi kuvata kyllä oikeastaan mitä vaan laidasta laitaan vaikka työkseen - lukuunottamatta ihan hulppeinta lintukuvausta jollain 600- tai 800-millisillä superputkilla. Toki halvemmallakin harrastaja pääsee alkuun, mutta kummasti näissäkin nälkä kasvaa syödessä...
 
Mulla ei oo kameraan laittaa edes tonnia, kun kaikki omat rahat menee GASin helpotukseen ja kamera tulee sitten joskus puokkiin mulle ja pikkusiskolle. Eli pappa och mamma betalar. Eikä tässä nyt mitään lintuja olla kuvaamassa, vaan kitarakamoja, koiraa ja gerbiilejä. Mutta totta nälkä kasvaa syödessä.
 
Mutta nyt maistamaan kinkkua. -> keittiö
 
Hiukan enemmän toivoisi nyrkkiä naamaan saavansa. -Räbbänä
Jucciz
23.12.2009 22:12:05 (muokattu 23.12.2009 22:12:45)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Väsykäsi95: Pitänee sitten varata vähän enemmän aikaa ihmettelylle. Jos kerran ihmetellään kunnolla haluukko pahentaa mun GASia tuomalla kompurankin, kun en oikeen onko mulla sellaselle käyttöä, niin vois kokeilla. =)
 
Kun testaillaan, testaillaan koko lauta kerralla. On siinä kompurakin - vielä tommonen aika mukava. En mää varmaan jaksa irrotella noita pedaaleja tosta, kun ne on siinä nyt niin nätisti.
 
http://jucciz.com/kuvia/kitarat/lauta14_viisto.jpg
 
Mulla ei oo kameraan laittaa edes tonnia, kun kaikki omat rahat menee GASin helpotukseen ja kamera tulee sitten joskus puokkiin mulle ja pikkusiskolle. Eli pappa och mamma betalar. Eikä tässä nyt mitään lintuja olla kuvaamassa, vaan kitarakamoja, koiraa ja gerbiilejä. Mutta totta nälkä kasvaa syödessä.
 
Käytetty 40D, 17-85-kittilinssi ja "hämärähommia" varten Canonin tai Sigman 50mm/1.4 - noin tonnilla pitäis lähteä.
 
Mutta nyt maistamaan kinkkua. -> keittiö
 
Asiaa.
 
Väsykäsi
23.12.2009 22:43:38
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jucciz: Kun testaillaan, testaillaan koko lauta kerralla. On siinä kompurakin - vielä tommonen aika mukava. En mää varmaan jaksa irrotella noita pedaaleja tosta, kun ne on siinä nyt niin nätisti.
 
http://jucciz.com/kuvia/kitarat/lauta14_viisto.jpg

 
Joo tottakai, ja koska tietenki jalka hakeutuu muittenkin pedaalien kytkimille GAS vaan pahenee. =)
 
Käytetty 40D, 17-85-kittilinssi ja "hämärähommia" varten Canonin tai Sigman 50mm/1.4 - noin tonnilla pitäis lähteä.
 
Huhhuh, mistäköhän sitä tonnin repäsee kun GASlistalla on kamaa parinkin edestä. Mutta pitää kysyä jos mää ja pikkusisteri maksetaan puolet ja porukat sitten meille yhteiseksi synttärilahjaksi puolet.
 
Asiaa.
 
On muuten hyvää kinkkua vaikkei olekaan muu, kuin Pirkan peruspossu. Myös valkohomejuusto voileipäkeksin päällä glögin kera maistuu tosi hyvälle. =P
 
Hiukan enemmän toivoisi nyrkkiä naamaan saavansa. -Räbbänä
rize88-
23.12.2009 22:44:12
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

doctrine: Rauhaisaa joulua teille kaikille arvon kollegat musiikkirintamalta. Toivottavasti pukki tuo paljon kovia paketteja! :) Myös Juccikselle ;)
 
http://www.thomann.de/fi/bc_rich_son_of_beast_avenge.htm jukkiksen paketista löytyy huomenna tuonlainen. ...äähh. no ei vaiskaan. hyvää joulua vaan kaikille =)
 
jussi1976
23.12.2009 22:47:04
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

ydinjumala: Eipä jeesuksella oo joulun kanssa paljoakaan tekemistä.
 
No ei ole joo. Mun satiirissa sitä viettää Saatana demoneineen eduskuntatalossa, niillä on kuusi, jonka oksilla roikkuu geishakuulia. Demoniorkesteri soittaa virsiä herkästi tulkiten, pidetään kokaaiininnuuskaamiskilpailu kansanedustajien huoneista toiseen jne. Jeesus kiertää ympäri Hesaa häpeissään kun ihmiset ostaa, mässää, dokaa, riitelee, rähisee, työllistää poliisia. PItäähän sitä joulua pistää tosi paikalleen... ;o)
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «