oiva tumpeloinen 20.12.2009 13:29:29 | |
---|
p130: Eikös tämä tänään ilmestynyt ole siltä alkuperäiseltä: http://muusikoiden.net/tori/nayta.php?id=378436 ? Kohta epäilyttää, että on tosissaan... Toi on ihan sama ilmoitus täysin samassa muodossa, samalta kaverilta. Ilmeisesti ei kestänyt kilpailua. =) Mutta siis siitä samanlaisesta ilmoituksesta tää koko leikki lähti liikkeelle aiemmin. |
tuquoque 20.12.2009 17:33:32 | |
---|
Joo, mulla oli se 1974-Fender myytävänä 50 eurolla. Ihan vitsiksi laitoin noitten 50 euron Fenderin ostoilmoitusten ja tämän viestiketjun innoittamana. Hauskaa oli se, että ostoimoituksia tuli yli 30, kaikilla oli toive saada Vintage Fender oikeasti 50 eurolla. Osa tietysti tajusi ilmon vitsiksi ja vastasi sen mukaan. Osa luuli luultavasti myyjän olevan joko sekaisin päästään tai täysin tietämätön. Hauskimpia oli nämä viestit, joissa ostaja selvästikin tiesi '74-Fenderin arvon mutta yritti piilotella innostustaan, josko juttu vaikka olisikin totta :) Harmiton pila mielestäni, toivottavasti kukaan ei loukkaantunut. m. |
Fantasmic 20.12.2009 17:54:16 | |
---|
tuquoque: Harmiton pila mielestäni, toivottavasti kukaan ei loukkaantunut. Muista että myyjä on velvoitettu myymään tuotteensa mainostamallaan hinnalla. ;) Aikuiset ihmiset ja tuolla tavalla viitsivät hyvää toria pilata, hävetkää! No, myönnettäköön.Päivän naurut sain tuosta.Varsinkin Räbbänän ilmoituksesta. Kiitos ja anteeksi. |
Dunga 20.12.2009 18:49:43 (muokattu 20.12.2009 18:49:50) | |
---|
Juum iteltä jäi homman startti näkemättä, joten edellisen sivun postaukseni voi ignoorata. War... war never changes. |
M4ss3 m/ 21.12.2009 18:02:06 (muokattu 21.12.2009 18:02:35) | |
---|
[hullu ukko: Särö pedalli musta slip knot ääni http://ultimate-guitar.com/metalzoneasaasdasd] |
blues guitar 21.12.2009 18:09:46 | |
---|
...ajan H-D:llä pitkin suomee...antaa kitaran laulaa vaan...juomaksi kelpaa vain Scotch Single Malt... |
Fantasmic 21.12.2009 18:10:28 | |
---|
Niin no...Dv:llä tuo paketti on sen 470, joskaan niitä ei löydy edes varastosta. Tompalla taasen koko paska 600euroa.Kyllä tuossa varmasti hieman tinkivaraa on. |
M4ss3 m/ 21.12.2009 18:12:55 | |
---|
blues guitar: Mutta torilla oleva on laukulla. Eikun niinpäs onkin, vois opetella niitä speksejäkin lukemaan.. [hullu ukko: Särö pedalli musta slip knot ääni http://ultimate-guitar.com/metalzoneasaasdasd] |
loner 22.12.2009 19:50:15 | |
---|
|
padaa@dadaa! 23.12.2009 11:39:24 | |
---|
Huutonetissä huusin joskus käytettyä MXR:n DynaCompia, enkä saanut hintavarausta rikki. Kyselin sitten millä hinnalla lähtee, olisi satasta pyytänyt. Vaikka olikin modattu, niin olihan tuo melkoisen naurettava hinta takuukin raukeaa kun on modailtu. Jätin omaan arvoonsa ja ostin saman pedaalin torilta hintaan 60€. |
loner 23.12.2009 11:51:16 | |
---|
LeoFender: Huutonetissä huusin joskus käytettyä MXR:n DynaCompia, enkä saanut hintavarausta rikki. Kyselin sitten millä hinnalla lähtee, olisi satasta pyytänyt. Vaikka olikin modattu, niin olihan tuo melkoisen naurettava hinta takuukin raukeaa kun on modailtu. Jätin omaan arvoonsa ja ostin saman pedaalin torilta hintaan 60€. Mikäänhän ei muuten vituta niin paljon kuin hintavaraus kyselijät.Taitaa olla sääntöjen vastaistakin. |
jalaluus 23.12.2009 12:49:51 | |
---|
loner: Mikäänhän ei muuten vituta niin paljon kuin hintavaraus kyselijät.Taitaa olla sääntöjen vastaistakin. niin, miksi hintavaraus. Katseleeko myyjä vain, että mitä voisi saada . Vai että mulla on tälläinen, jos maksat tuplat uudesta voit ehkä saada tuotteen. Miksi huutokauppa ei voi kohdallasi lähteä siiitä hinnasta millä voit laitteesta minimillä luopua ? Miksi vaivata jatkuvasti ihmisiä tietokoneen äärellä odottamassa huutokaupan loppuhuipennusta, jota ei sitten tulekkaan koska hintavaraus on päätön. Kerro minulle tahdon todella tietää, varmaan moni muukin ! |
loner: Mikäänhän ei muuten vituta niin paljon kuin hintavaraus Kyllä näin o. Painoin varoitusta. |
Andy J. 23.12.2009 12:55:53 | |
---|
jalaluus: Miksi huutokauppa ei voi kohdallasi lähteä siiitä hinnasta millä voit laitteesta minimillä luopua ? ...tätä munkin on ollut vaikea näinä Internet-huutokauppojen aikakautena todella vaikea ymmärtää. |
Antti1 23.12.2009 12:57:07 | |
---|
Andy J.: ...tätä munkin on ollut vaikea näinä Internet-huutokauppojen aikakautena todella vaikea ymmärtää. Ihmiset on niin munattomia ja selkärangattomia, ettei ne uskalla edes omien tavaroidensa hintoja määritellä. Torilla näkee näitä: "tarjoa jotain, kunhan se on nyt 300€ enempi, kuin mä ite maksoin" -tapauksia liian paljon. Vituttaa. Sell the kids for food, weather changes mood. |
BigPapa 23.12.2009 13:00:12 | |
---|
tuquoque: Joo, mulla oli se 1974-Fender myytävänä 50 eurolla. Ihan vitsiksi laitoin noitten 50 euron Fenderin ostoilmoitusten ja tämän viestiketjun innoittamana. Hauskaa oli se, että ostoimoituksia tuli yli 30, kaikilla oli toive saada Vintage Fender oikeasti 50 eurolla. Osa tietysti tajusi ilmon vitsiksi ja vastasi sen mukaan. Osa luuli luultavasti myyjän olevan joko sekaisin päästään tai täysin tietämätön. Hauskimpia oli nämä viestit, joissa ostaja selvästikin tiesi '74-Fenderin arvon mutta yritti piilotella innostustaan, josko juttu vaikka olisikin totta :) Harmiton pila mielestäni, toivottavasti kukaan ei loukkaantunut. On tää kans menny ihmeelliseks, höh, jengi puhuu 70-Fendereistä ihan niinku ne olis jotain vintagee, munsta vintagee on 50 ja 60 -lukujen Fenkut ja Gibsonit yms....no mut se onkin vaan ilmeisesti mun mielestä näin. For me, it's about the music. I'm just the messenger, and I hope to do it as long as I live. - Eric Clapton |
Lilli 23.12.2009 13:03:43 | |
---|
loner: Mikäänhän ei muuten vituta niin paljon kuin hintavaraus kyselijät.Taitaa olla sääntöjen vastaistakin. No joo... mieleen tuli kyllä montakin asiaa jotka vituttavat enemmän kuin nuo hintavaraus_kyselijät, muunmuassa joskus on kovasti risonut yhdyssanakirjoitustaidottomuus. Mutta tuosta hintavarauksesta sen verran, että eikö olisi 'oikein', että hintavaraus olisi alin hinta jolla myyjä on valmis kauppatavarastaan luopumaan? Jollain lailla myyjän henkistä tasoa kuvastaa se, että hintavaraus on laitettu niin korkeaksi, ettei tavaraa todennäköisesti tarvitse myydä; taustalla kajastelee optio siitä, että alkulimasta sattumalta nousee joku aloittelija tai muusta syystä asiaan vihkiytymätön ja hoijaantuu maksamaan tavarasta yli hintavarauksen. But she never lost her head
Even when she was given head She says, hey babe, take a walk on the wild side |
fox 23.12.2009 13:09:29 | |
---|
BigPapa: On tää kans menny ihmeelliseks, höh, jengi puhuu 70-Fendereistä ihan niinku ne olis jotain vintagee, munsta vintagee on 50 ja 60 -lukujen Fenkut ja Gibsonit yms....no mut se onkin vaan ilmeisesti mun mielestä näin. No, sulla on sitte tuollanen "vintage"-määritelmä, ei siin mitään.. ;) Ja onhan se niin, että käsitteellä "vintage" ei varsinaisesti oo mitään virallista ehdottoman oikeaa ja sitovasti sovittua luokitusta. Termi "vintage" kun meinaa vaan "vuosikertakamaa, jolla on kysyntää" noin karkeesti sanottuna. Eli kaikki, soittokamat vallankin, jotka on vaan "vanhaa" ei ihan markkinoilla oo "vintagee" koska ovat vaan vanhaa soittokama-roinaa. Vintagella sitten on sellasta todellista kysyntää, joka toisaalta sitte hinnoissakin näkyy. =) Aika monet vintagekaman kauppiaat kyllä haarukoi tuota vaan 20-25 vuoden päähän. Itseni luen tuohon porukkaan, eli kyllä mulle nuo 70-lukulaiset ehdottomasti on jo sitä vintage-kalustoa. Hyvää Joulua! t. kettu |
loner 23.12.2009 13:52:00 | |
---|
jalaluus: niin, miksi hintavaraus. Katseleeko myyjä vain, että mitä voisi saada . Vai että mulla on tälläinen, jos maksat tuplat uudesta voit ehkä saada tuotteen. Miksi huutokauppa ei voi kohdallasi lähteä siiitä hinnasta millä voit laitteesta minimillä luopua ? Miksi vaivata jatkuvasti ihmisiä tietokoneen äärellä odottamassa huutokaupan loppuhuipennusta, jota ei sitten tulekkaan koska hintavaraus on päätön. Kerro minulle tahdon todella tietää, varmaan moni muukin ! Ei mulla mitään huuto.netissä myynnissä ollut aikoihin. Olen tuosta aivan samaa mieltä, mutta jos joku on määritellyt hintavarauksen tuotteelleen ja lähtöhinta on nolla euroa, niin hän ei varmaan ilahdu jatkuvista "millä lähtee" kyselyistä. Huuto.net nyt muutenkin on ihan perseestä. |
loner 23.12.2009 13:58:59 | |
---|
Lilli: No joo... mieleen tuli kyllä montakin asiaa jotka vituttavat enemmän kuin nuo hintavaraus_kyselijät, muunmuassa joskus on kovasti risonut yhdyssanakirjoitustaidottomuus. Mutta tuosta hintavarauksesta sen verran, että eikö olisi 'oikein', että hintavaraus olisi alin hinta jolla myyjä on valmis kauppatavarastaan luopumaan? Jollain lailla myyjän henkistä tasoa kuvastaa se, että hintavaraus on laitettu niin korkeaksi, ettei tavaraa todennäköisesti tarvitse myydä; taustalla kajastelee optio siitä, että alkulimasta sattumalta nousee joku aloittelija tai muusta syystä asiaan vihkiytymätön ja hoijaantuu maksamaan tavarasta yli hintavarauksen. Tekstisi on täynnä kirjoitusvirheitä, mutta se sopii tyyliisi aika hyvin. |