Aihe: Hei, ostin taas kerran kitarakamaa!
1 2 3 4 5 6 7122 123 124 125 126
oiva tumpeloinen
22.12.2009 21:26:57
Lihapiirakan ostin. Syön sitä samalla, kun soitan. Eli siis kitarakamaa.
esprit de corps
22.12.2009 21:27:42
Jucciz: Yhen objektiivin ostin. Kuvaan sillä myös kitarakamaa, eli tavallaan joo.

Aika objektiivinen mielipide. ;)
"This is a chord, this is another, this is a third. Now form a band."
Jucciz
22.12.2009 21:28:57 (muokattu 22.12.2009 21:29:51)
crowfield: Aika objektiivinen mielipide. ;)

Nimenomaan. Tällä asialla ei ole mitään tekemistä mielipiteiden kanssa. Tä. :)
Jucciz
22.12.2009 21:29:21
oiva tumpeloinen: Lihapiirakan ostin. Syön sitä samalla, kun soitan. Eli siis kitarakamaa.

Mahtaa tulla rasvainen soundi.
oiva tumpeloinen
22.12.2009 21:35:27
Jucciz: Mahtaa tulla rasvainen soundi.

Khyyl. Eräs taituri mulle aikanaan opetti, että soundi lähtee mahasta.
Jucciz
22.12.2009 21:36:23
oiva tumpeloinen: Khyyl. Eräs taituri mulle aikanaan opetti, että soundi lähtee mahasta.

Fat = emotion. Sitä paitsi, lihamylly - jos mikä kotitalouskone - on "born to shred".
Confidentum
22.12.2009 22:02:28 (muokattu 22.12.2009 22:03:34)
DR 103 tuli, voi kun olis kaappi
Munkkilatinaa sano mummo nuoteista
pietari-poika
22.12.2009 23:09:56
Dunlop Stubby 2mm pleku. Toi on aikalailla jazz III:n kokoluokkaa, melko terävä kärki mut se on sillee jännästi ohenee reunaa kohden.

Tolla plekulla pystyn pikkaamaan puhtaammin kuin Jazz III:lla, tosin soundi on tolla stubbylla sellanen hiukan "laimea" eikä yhtä terävä kuin Jazz III:ssa.

Kumpaa sitten käytän? Soundi vai helppous? - No soundi tieteskii! :D Jazz III pysyy aavistuksen paremmin kätösessä niin siihen taidan päätyä. Ei tällä kertaa löytynyt Jazz III:n voittajaa. Ehkä sitä ultex-mallia vois jossain vaiheessa kokeilla.
9292
22.12.2009 23:21:06 (muokattu 22.12.2009 23:21:28)

pietari-poika: Ehkä sitä ultex-mallia vois jossain vaiheessa kokeilla.

Suosittelen!! Tuo on paljon paremman tuntuinen pleku, kun on vähän aikaa soitellut. Soundi on ehkä hiukkasen erilainen, ehkä itse pidän enemmän ultexin soundista. Ne eivät kulukaan niin nopeasti kuin ne punaiset paholaiset ;) Yksi huono puoli niissä kyllä on, koska ne ultexit ovat lähes läpinäkyviä, niin ne hukkuvat helposti. Oli kyllä tuskaa yhdellä synttärikeikalla, missä ei ollut valaistusta ollenkaan (strobovalo kyllä välkkyi kokoajan silmään) ja plektra tippui: eihän sitä plektraa enää löytänyt.. Muuten aivan loistavia kyllä.
Karhukoira74
23.12.2009 19:30:36

Tänään se oma lahja tuli kotiin sitte...tai matkalla vielä ;) LTD EC-1000 VB. On se muuten nätti. Ja soi.
-So many assholes, so few bullets-
Väsykäsi
23.12.2009 20:24:19
pietari-poika: Dunlop Stubby 2mm pleku. Toi on aikalailla jazz III:n kokoluokkaa, melko terävä kärki mut se on sillee jännästi ohenee reunaa kohden.

Tolla plekulla pystyn pikkaamaan puhtaammin kuin Jazz III:lla, tosin soundi on tolla stubbylla sellanen hiukan "laimea" eikä yhtä terävä kuin Jazz III:ssa.

Kumpaa sitten käytän? Soundi vai helppous? - No soundi tieteskii! :D Jazz III pysyy aavistuksen paremmin kätösessä niin siihen taidan päätyä. Ei tällä kertaa löytynyt Jazz III:n voittajaa. Ehkä sitä ultex-mallia vois jossain vaiheessa kokeilla.

Onkohan musta tulossa Jucciz, kun Jazz III kokeilun jälkeen palasin takaisin normi Tortexeihin? Ja kyllä Tortex voittaa soundillaan ja soitettavuudellaankin Jazz kolmosen. =)

Tosin nyt olen kuukauden jo soittanut millisillä normi Ultexeilla. Ovat musta loistava kompromissi soundin, kestävyyden ja soitettavuuden suhteen. Itse tykkään Tortexien soundista, mutta ne kuluvat nopeasti ja tykkään enemmän jäykemmästä. Kokeilin paksuja miltei kaksimillisiä jöllejä, mutta en tykännyt paksuudesta. Näissä Ultexeissa yhdistyy hyvä soundi, kestävyys ja soitettavuus. Soundia ei pysty oikeastaan erottamaan Tortexista, nämä kestävät suhteellisen kauan ja ovat meltein yhtä jäykkiä kuin jöllit, suosittelen.

Plekuisaa joulua! =)
Hiukan enemmän toivoisi nyrkkiä naamaan saavansa. -Räbbänä
atha
23.12.2009 20:36:37
RG2620 cubed blue
Snapo
23.12.2009 20:45:06
Powerball, se karvahattumalli siitä runkkupallosta.
"Mitään hyödyllistä tietoa musiikista tai soittimista täältä tuskin oppii, mutta kielioppi väännetään kuntoon vaikka väkisin."
Jucciz
23.12.2009 21:41:50 (muokattu 23.12.2009 21:43:54)
Väsykäsi95: Onkohan musta tulossa Jucciz, kun Jazz III kokeilun jälkeen palasin takaisin normi Tortexeihin? Ja kyllä Tortex voittaa soundillaan ja soitettavuudellaankin Jazz kolmosen. =)

Tosin nyt olen kuukauden jo soittanut millisillä normi Ultexeilla. Ovat musta loistava kompromissi soundin, kestävyyden ja soitettavuuden suhteen. Itse tykkään Tortexien soundista, mutta ne kuluvat nopeasti ja tykkään enemmän jäykemmästä. Kokeilin paksuja miltei kaksimillisiä jöllejä, mutta en tykännyt paksuudesta. Näissä Ultexeissa yhdistyy hyvä soundi, kestävyys ja soitettavuus. Soundia ei pysty oikeastaan erottamaan Tortexista, nämä kestävät suhteellisen kauan ja ovat meltein yhtä jäykkiä kuin jöllit, suosittelen.

Plekuisaa joulua! =)

No kappas: mä ostin tuossa loppukesästä ihan kokeeksi pussillisen millin paksuisia Ultexeja. Nää on Tortexin muotoisia, mutta ei läheskään yhtä liukkaita eivätkä myöskään kulu läheskään niin äkkiä. Luulenpa, ettei Tortexiin oo paluuta, koska nää on joka suhteessa parempia. Soundieroa en huomaa. :)

Eli susta on tulossa meikä.
jones88
23.12.2009 21:44:25
Kentuckysta (Blackrider vintage guitars) tulossa Gretschiin uutta Bigsbyä ja tallaa...
"Jollei mies olis kekseliäämpi ku nainen, niin kyllä maailmassa juotais sitte vähä kaljaa." -U. Turhapuro
Väsykäsi
23.12.2009 21:52:18
Jucciz: Eli susta on tulossa meikä.

Mutta onneksi plekut ei tee musta vielä Jucciz junioria, mutta tekeekö Time machine boost sen? Hotsittais kanssa tilata Sheptonet jos kesällä sitten saan rippirahoilla ostettua Lessun. =O
Hiukan enemmän toivoisi nyrkkiä naamaan saavansa. -Räbbänä
Jucciz
23.12.2009 21:58:25
Väsykäsi95: Mutta onneksi plekut ei tee musta vielä Jucciz junioria, mutta tekeekö Time machine boost sen? Hotsittais kanssa tilata Sheptonet jos kesällä sitten saan rippirahoilla ostettua Lessun. =O

Eiköhän tää ala olla selvä tapaus...
Ippei
23.12.2009 23:18:04
Soittolehdyköistä puheen ollen:

Hankin kourallisen V-Pickejä. www.v-picks.com
Eniten tuli Screamer-lehdyköitä hankittua ja näin nopeasti arvioituna; tykkään!
Hyvä muoto ja koko sekä paksuus. En tykkää millään lerpuilla soitella sähkökitaraa,
mutta tilauksen mukana tuli pari ohuempaa ja niitä kokeilen akustisen kanssa.

Joku muukin näitä oli täältä kokeillut, mutta muuten aika hiljaista.
Saa Thomanniltakin, mutta voi tulla edullisemmaksi tilata suoraan Yhdysvalloista.

Muuten hiljaista tuppaa olemaan. Vahvistimet eivät ole monien mielestä "tasokkaita",
mutta itse olen suhteelliseen tyytyväinen nykyiseen arsenaaliini ...
Ja kuitenkin joku keppi on aina nurkassa odottamassa väkertelyä tms..
32788
24.12.2009 00:23:19
Blackstarin HT-5 putkicombo tuli taloon pari päivää ennen varsinaista joulua. On kyllä ihan eri meiningit soittaa kun on oikea vahvistin. Säätämällä lähtee yllättävän monipuolista soundia. Vielä kun kitaran saisi vaihtoon, mutta se sitten kesällä.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)