Terry Pantheras 08.12.2009 14:28:40 (muokattu 08.12.2009 14:44:53) | |
---|
einzweidreivier MASTEROID ~~ stoner rock - doom - heavy - death metal ~~ |
Konsta_87 08.12.2009 16:05:46 | |
---|
aristoteles666: eli ei saa vaikka jätät rahat siitä laitteesta ja sovit vaikka huomiseen? se on avokauppa. Ikävä kyllä juurikin näin. |
En nyt jaksa lukea aikaisempia viestejä, mutta itse en oikein säröpedaalien särövoimakkuuteen luota. Osta hyvä vahvistin, mieluummin. Itselläni on Roland Cube 20X ja aivan mahtisoundit löytyy! Pedaaleja käytän vain särön "kähentämiseen" black metalia soittaessa. |
juici 22.12.2009 19:25:02 | |
---|
Obor: En nyt jaksa lukea aikaisempia viestejä, mutta itse en oikein säröpedaalien särövoimakkuuteen luota. Osta hyvä vahvistin, mieluummin. Itselläni on Roland Cube 20X ja aivan mahtisoundit löytyy! Pedaaleja käytän vain särön "kähentämiseen" black metalia soittaessa. Olisit vaan lukenut, ketjun aloittajalla on Peavey Windsor eli täysputkivahvistin. Tässä tapauksessa pedaali välttää mainiosti. Kruunaus-Jenkka |
Mr. Speed 22.12.2009 19:27:52 | |
---|
Obor: En nyt jaksa lukea aikaisempia viestejä, mutta itse en oikein säröpedaalien särövoimakkuuteen luota. Osta hyvä vahvistin, mieluummin. Itselläni on Roland Cube 20X ja aivan mahtisoundit löytyy! Pedaaleja käytän vain särön "kähentämiseen" black metalia soittaessa. Haha :D Miksi mainitsit tuon 20 wattisen Cuben samassa viestissä hyvän vahvistimen kanssa? ;) Kyllä pedaaleista irtoaa tarpeeksi möyhintää, viimestään kun ottaa vahvaristakin säröä. Telecasterilla soittavissa ihmisissä täytyy olla jotain vikaa. |
PJS 22.12.2009 19:32:48 | |
---|
juici: Olisit vaan lukenut, ketjun aloittajalla on Peavey Windsor eli täysputkivahvistin. Tässä tapauksessa pedaali välttää mainiosti. Mut tietty tossa oli sikäli pointtia, et jos haluis oikeesti killerisaundit ni kannattais tosiaan vaihtaa johonkin kunnon vahvariin, esim Cubeen. Se on sopivan pienitehoinenkin että voi pienemmissäkin mestoissa luukuttaa kunnolla sen hyvän saundin aikaansaamiseksi. Peace! |
PJS 22.12.2009 19:37:46 | |
---|
Mut ihan aikuisten oikeasti se raskaaseen metalliin ihan pätevästi sopiva pedaali lienee mikä tahansa peruskelpoisa päristin, millä saa omaan makuun tarpeeksi ärhäkkää gainia. Esim. kaikki tube screamer henkiset pedaalit toiminevat kivasti. Jos ei diggaa TS tyyppisestä middleräyhästä ni sit jotain muuta, esim, ProCo Rat tai johdannaiset, kaikki bossin pedaalit käynevät, myös se aina parjattu Metal Zone. Hmmm. Jos oikeasti hyvää overdriveä hakee niin tuo mainittu Tube Zone on varmasti ihan kuningaslaite. Samoin on monet muut vastaavat, Peace! |
VIPMetal 23.12.2009 01:31:05 | |
---|
Älä ainakaan osta Line6 Übermetal-säröä. Testattu on. Tietysti sitten jos soittaa kimalaisen lentoa.. =) Enpä nyt osaa mitään suositella, Marsun Guvnor on ok, mutta ei pelkästään riitä raskaaseen metalliin. Bad Monkeyn kanssa kyllä. Ite kattelisin noita Blackstar firman pedaaleita... Osta Boss BF-3! |
B-tone-flat 23.12.2009 01:41:01 | |
---|
VIPMetal: Älä ainakaan osta Line6 Übermetal-säröä. Testattu on. Tietysti sitten jos soittaa kimalaisen lentoa.. =) Enpä nyt osaa mitään suositella, Marsun Guvnor on ok, mutta ei pelkästään riitä raskaaseen metalliin. Bad Monkeyn kanssa kyllä. Ite kattelisin noita Blackstar firman pedaaleita... Jos Marsun Guv'nor kelpaa niin sitten myös Jackhammerkin on katsastamisen arvoinen. Sehän on Guv'nor melkein potenssiin kaks ja hintaansa nähden laadukas. Esim True Bypass löytyy. This is what you want, This is what you get! |
VIPMetal 23.12.2009 07:13:28 | |
---|
Jos Marsun Guv'nor kelpaa niin sitten myös Jackhammerkin on katsastamisen arvoinen. Sehän on Guv'nor melkein potenssiin kaks ja hintaansa nähden laadukas. Esim True Bypass löytyy. A/B vertailun jälkeen mulle jäi käteen tuo Guv'nor. Mun mielestä siinä oli enemmän sitä marshallia, et laittaisin ehkä neliöjuuren tuon potenssin tilalle.. =) Osta Boss BF-3! |