L.H 17.12.2009 22:22:59 | |
---|
Mulle on kanssa joka kerta soitettu ja paketti on tuotu sinne missä nyt sillon olen sattunut olemaankin. Helvetin nopeastihan tuolta saa tavaraa, kun parhaimmillaan parissa päivässä tilauksesta on ollut paketti hanskassa. |
kohvakka 18.12.2009 12:36:19 | |
---|
atha: Warmothilla "showcase"-tuotteissa 20% alennus tällä hetkellä. Jeps. Alennusmyynnistä tuli tilattua stratooni pau ferro -kaula. Tossa on marsupino, vedä sillä. |
Eilen tuli tele ja täytyy sanoa että todella tyytyväinen työnjälkeen näin pikaiselta katselmukselta. Saa nähä miten suu napsuu, kun kerkiää laittaa kitaran kasaan. |
Progorava 22.12.2009 13:33:07 | |
---|
Mites kauan teillä on kestänyt täysin valmiiden showcase-tuotteiden saaminen tilauksesta omiin hyppysiin? Tuli sorruttua ale-ostoksiin itekkin... Tein tilauksen sivuston ostoskorin kautta. Sain tilausvahvistuksen mailiini mutta käyttäjätilini väittää ettei minulla ole yhtään tilausta sisässä. Mielenkiintoista... Blues puhdistakoon sielusi,
Hevillä niskaa heiluttele,
Jatsista tulkoon tatsi,
Kovasta elämästä kuuluvat soinnut |
battery 23.12.2009 21:17:43 | |
---|
kuukausi meni minulla kun kitara tuli. Muuten oli valmiina hyllyssä paitsi kaulaan pyysin väriä. Onpa muuten tiukka kaulatasku tässä. |
pseDe 27.12.2009 11:29:44 | |
---|
Siis toi jos tuolta haluaa kitaran, niin toimittavat kaulan ja bodyn erikseen ja ne pitää sitten itse laittaa kiinni? Offtopic: Vaikuttaako pulttikaula soundiin jotenkin, vai onkos toi vaan esteettinen seikka? |
Dunga 27.12.2009 11:33:25 | |
---|
pseDe: Siis toi jos tuolta haluaa kitaran, niin toimittavat kaulan ja bodyn erikseen ja ne pitää sitten itse laittaa kiinni? Offtopic: Vaikuttaako pulttikaula soundiin jotenkin, vai onkos toi vaan esteettinen seikka? Vaikuttaa tietysti soundiin ja erityisesti soitettavuuteen. Jos tulee palasina, niin ei neljän ruuvin ruuvaaminen ja pieni kaulan asettelu mikään paha rasti ole. Samalla tarttee tietty asentaa muutkin palikat ja elektroniikat kohdilleen. War... war never changes. |
Vladi 27.12.2009 17:01:48 | |
---|
Void: Vaikuttaa tietysti soundiin ja erityisesti soitettavuuteen. Jos tulee palasina, niin ei neljän ruuvin ruuvaaminen ja pieni kaulan asettelu mikään paha rasti ole. Samalla tarttee tietty asentaa muutkin palikat ja elektroniikat kohdilleen. Saakos sieltä sitten täysin kasattunakin keppejä? Ainakin näin olen käsittänyt. Kyllä se siitä. |
weetube 27.12.2009 21:13:49 | |
---|
Eikön Warmothin karkkikauppaan vaan sivuja pläräämään ja soitinta suunnittelemaan. Laatu on taattu ja taalan kurssi on nyt kohdillaan. Olkaapa vaan tarkkana tilatessa kun mahdollisuuksia,malleja ja esim.kaulan profiileja/radiuksia on niin monia. |