Mahtava keikka tosiaan. Olisko jollain settilistaa viskoa muistin virkistämiseksi? Interpolin message boardilta: not in the right order: Pioneer, Slow hands, PDA, Narc, Lighthouse, Obstacle1,Mammoth,Evil,Chemistry,Not even jail, 3-some,C'mere,Roland. Encore: NYC, Heinrich, Stella. Kaipa se kutakuinkin tuollainen oli. |
carlos:Mutta varsinainen asiani oli, että onko porukka ottanut haltuun Banksin soololevyn? Julkaistu nimellä Julian Plenti, ilmeisesti äijän alter-ego. Ite tässä toista kertaa pyöräytän levyn läpi. Ekalla kerralla ei varsinaisesti mitään jäänyt käteen - ei hyvää eikä huonoa. Tietenkin saundinsa takia leimautuu helposti interpoliksi, mutta vähän popimpaa matskuahan tämä on. Onha siinä muutama aika Interpolin kuulonen biisi, osa jopa olisi mennyt jossain albumin mukanakin, kuten Only if u run ja games for days, muistaakseni. Mutta iisimpääkin matskua löytyy. Ihan mukiinmenevä albumi, mutta ei itsellä montaa kertaa pyöriny läpi, yksittäisbiisejä lukuunottamatta. |
Carvel: Eikö new yorkin indie suuruudet ole enää relevantteja, aivan sama. Yleinen mielipide tuntuu olevan, että bändi on menneen talven lumia. Mulle kyllä putoaa edelleen. Olin/olen hyvinkin fiiliksissä Interpol -levystä(, mahtava tunnelma levyllä), vaikka yleisesti ottaen sitä ei kovin hyvin vastaanotettu. Toinen ehdoton lemppari on debyytti Turn on the bright lights. Antics ja Our love to admire on sen sijaan jääny etäisiksi. Uutta El Pintoria odotan innolla, mutta kuitenkaan en halua maistiaisia kuunnella ennenkuin saan levyn käsiini. Jos en nyt sitten vahingossa kuule esim. radiosta. Eniten odotan, että tämän uuden levyn myötä bändi saataisiin keikalle Suomeen. Edelliskerrasta on jo aikaa ja multa bändi on näkemättä livenä vielä kokonaan. |