Ukko 16.12.2009 19:35:48 | |
---|
baron: Kun/jos joku ottaa homman hoitaakseen (?) niin määrää myös ajankohdan. Toivottavasti jonkun "hermot pettää" ja tarttuu puhelimeen. Sitten nipoille voi sanoa että olisitte itse tehneet asian eteen jotain. Musta Pula-ahon paikka viime vuonna oli ihan OK eli kun kukaan ei näytä tekevän mitään asian eteen niin jos Pula-aho viitsii itselleen sopivana ajankohtana sinne järjestää niin OK. Jos on sama paikka tai suunnilleen ei kauempana niin pyrkimys on lähteä soitannoille. COVS jäsen nro 6 |
KoskPaavo 16.12.2009 21:26:56 | |
---|
Mullekin Hausjärvi passais hyvin. Humppamuseon intendentti |
isojussi 16.12.2009 21:33:30 | |
---|
KoskPaavo: Mullekin Hausjärvi passais hyvin. Ihan jees mesta - mutta tosiaan, kuka järkkää? Omasta tulemisesta ei kumminkaan oo takeita, vaikka tammikuussa näillä näkymin vapaita viikonloppuja onkin. Humpan suurin sooloakti ja armoitettu artisti - pätevä kuin pänti, ylevä kuin yhtye, oiva kuin orkesteri ja taimissa kuin tanssimuusikko. Lisäksi lämmin käsi, suuri sydän ja iso pää. |
ÄM 20.12.2009 18:05:26 | |
---|
Tankero: Kattele siellä, jos sattuis sopiva paikka löytymään. No joo, taal on oikein shopiva paikka, kaikki tanne, mina tarjoon ekan kierroksen. Mieluummin rohkeesti metsään, kuin arasti paskaan! |
baron 20.12.2009 23:15:02 | |
---|
ÄM: No joo, taal on oikein shopiva paikka, kaikki tanne, mina tarjoon ekan kierroksen. Jollei muuta ehdotusta tule niin mä ehdotan Kylpylä Kivitipu, Lappajärvi 10.1.10. Siellä on 8-10.1 Martti Metsäkedon tanssimusiikkikurssi ja sen päätteeksi voisi pitää TM-pikkujoulut. Alanko varaamaan juhlasalia? Itse saatte varata majoitukset. You can play any note on any chord. If it sounds "right", then it is (Mark Levine) |
Tankero 20.12.2009 23:35:50 (muokattu 20.12.2009 23:36:16) | |
---|
baron: Jollei muuta ehdotusta tule niin mä ehdotan Kylpylä Kivitipu, Lappajärvi 10.1.10. Siellä on 8-10.1 Martti Metsäkedon tanssimusiikkikurssi ja sen päätteeksi voisi pitää TM-pikkujoulut. Alanko varaamaan juhlasalia? Itse saatte varata majoitukset. Kivitippu! Humppajyrä |
baron 20.12.2009 23:38:49 (muokattu 20.12.2009 23:43:46) | |
---|
Tankero: Kivitippu! Uskon sua. Paikkahan on jossain susirajan takana jossa sinä asustat. Kutsussa sanotaan "Kylpylä Kivitipussa" ja tippu ja tipu ovat inesssiivissä samoja. (Eli heteronyymisiä homofoneja) You can play any note on any chord. If it sounds "right", then it is (Mark Levine) |
Tankero 21.12.2009 00:16:02 | |
---|
baron: Uskon sua. Paikkahan on jossain susirajan takana jossa sinä asustat. Kutsussa sanotaan "Kylpylä Kivitipussa" ja tippu ja tipu ovat inesssiivissä samoja. (Eli heteronyymisiä homofoneja) Ihan tuossa vieressä. Sulla on maantietokin hanskassa. Oot kyllä yks. Humppajyrä |
baron: Uskon sua. Paikkahan on jossain susirajan takana jossa sinä asustat. Kutsussa sanotaan "Kylpylä Kivitipussa" ja tippu ja tipu ovat inesssiivissä samoja. (Eli heteronyymisiä homofoneja) Mä kun olen suuri kaksoiskonsonanttivirheen ihailija, niin mä sanoisin että Kivitippussa. Vähän sama kun että pukee pakkasella villasukkat. [kokarek: En kehtaa tuhlata aikaani niiden kommentointiin kun et sinäkään ollut tuhlannut aikaa niiden säveltämiseen.] |
isojussi 21.12.2009 11:47:54 | |
---|
Lennu: Mä kun olen suuri kaksoiskonsonanttivirheen ihailija, niin mä sanoisin että Kivitippussa. Vähän sama kun että pukee pakkasella villasukkat. Onkos kumminkin tehtävä eroa eris- ja yleisnimien (vaimitäneoli) välillä? Humpan suurin sooloakti ja armoitettu artisti - pätevä kuin pänti, ylevä kuin yhtye, oiva kuin orkesteri ja taimissa kuin tanssimuusikko. Lisäksi lämmin käsi, suuri sydän ja iso pää. |
Lennu 21.12.2009 12:51:07 | |
---|
isojussi: Onkos kumminkin tehtävä eroa eris- ja yleisnimien (vaimitäneoli) välillä? No varmaan oikeasti, mutta mähän tykkään just siitä virheestä :D [kokarek: En kehtaa tuhlata aikaani niiden kommentointiin kun et sinäkään ollut tuhlannut aikaa niiden säveltämiseen.] |
isojussi 21.12.2009 13:07:21 | |
---|
Lennu: No varmaan oikeasti, mutta mähän tykkään just siitä virheestä :D Heh - se on vähä niinkun noi Vorssalaiset käy joskus Helsinkisä. Humpan suurin sooloakti ja armoitettu artisti - pätevä kuin pänti, ylevä kuin yhtye, oiva kuin orkesteri ja taimissa kuin tanssimuusikko. Lisäksi lämmin käsi, suuri sydän ja iso pää. |
Ukko 21.12.2009 20:50:04 | |
---|
Niin eli onko ko. miittiin tullut vielä mitään päätöksiä. Omasta puolestani olen valmis valtuuttamaan Pula-Ahon duunaaman saman mestan tarkoitukseen kuin viimeksikin. Ja jos saa isolla salilla niin aina paree. Kommentteja että saadaan aikaan miitti. COVS jäsen nro 6 |
baron 21.12.2009 21:37:01 | |
---|
Ukko: Niin eli onko ko. miittiin tullut vielä mitään päätöksiä. Omasta puolestani olen valmis valtuuttamaan Pula-Ahon duunaaman saman mestan tarkoitukseen kuin viimeksikin. Ja jos saa isolla salilla niin aina paree. Kommentteja että saadaan aikaan miitti. Jos Pula-Aho suostuu vaivautumaan niin mä ainaskin tuun innolla paikalle. You can play any note on any chord. If it sounds "right", then it is (Mark Levine) |
Tankero 21.12.2009 22:53:52 | |
---|
Ihanaa nakistusta. Humppajyrä |
isojussi 21.12.2009 23:12:56 | |
---|
baron: Jos Pula-Aho suostuu vaivautumaan niin mä ainaskin tuun innolla paikalle. Alkuvuodesta näillä näkymin viikonloput vapaana, jotta jos oma koti nasahtaa, niin fifty-sixty-todennäköisyydellä saattaisin poiketa laanilla. Humpan suurin sooloakti ja armoitettu artisti - pätevä kuin pänti, ylevä kuin yhtye, oiva kuin orkesteri ja taimissa kuin tanssimuusikko. Lisäksi lämmin käsi, suuri sydän ja iso pää. |
rintapek 21.12.2009 23:53:59 | |
---|
isojussi: Alkuvuodesta näillä näkymin viikonloput vapaana, jotta jos oma koti nasahtaa, niin fifty-sixty-todennäköisyydellä saattaisin poiketa laanilla. Voin olla ymmärtäny väärin, mut Isojussila ny taitais olla kelpo paikka? Ehdottaa vaan kelpo ajankohtaa, ni tulijoita sit piisaa? One kind of music only - the good kind |
isojussi 22.12.2009 00:41:25 (muokattu 22.12.2009 00:42:18) | |
---|
rintapek: Voin olla ymmärtäny väärin, mut Isojussila ny taitais olla kelpo paikka? Ehdottaa vaan kelpo ajankohtaa, ni tulijoita sit piisaa? Ajattelin järkätä siä jotain sit syssymmällä - ei oo oikein talvimesta välttämäti... E: Oma koti on sen Hausjärven mestan nimi. Humpan suurin sooloakti ja armoitettu artisti - pätevä kuin pänti, ylevä kuin yhtye, oiva kuin orkesteri ja taimissa kuin tanssimuusikko. Lisäksi lämmin käsi, suuri sydän ja iso pää. |
rintapek 22.12.2009 00:45:23 | |
---|
isojussi: Ajattelin järkätä siä jotain sit syssymmällä - ei oo oikein talvimesta välttämäti... E: Oma koti on sen Hausjärven mestan nimi. Tarttisko kysyä tarjouspaketti uusitusta Nummelan Airmotellista? Toki voin ton tehdä, mut niin voi moni muukin? One kind of music only - the good kind |
Pula-Aho 22.12.2009 10:20:56 | |
---|
Täällähän on lausuttu nimeäni useammankin kerran. Tiedoksi saatettakoon kaikille kansoille, että en ole tänä vuonna järjestämässä mitään. -G- Perskele, kun humppa alkaa soida, niin johan tulee hyvä mieli. |