Aihe: Hevarius
1 2 3 4 514 15 16 17 18
Räkkipeli
20.12.2009 22:07:22
reaper666: ^Menee samaan kategoriaan Avenged Sevenfoldin kanssa.

Sen verran voisin sanoa, että itse voisin mieltää itseni "hevariksi". Mutta olen miettinyt, että olenko true. Esim. yleensä mulla on jalassa mustat farkut, jotkut camopökät tai siniset farkut tai sitten farkut mistä on polvet auki. Välillä sitten taas saattaa olla olla sellaiset todella löysät renksuhousut missä ei kyllä ole renksuja niin en tiedä miksi niitä sitten kutsuisi. Sitten mulla on musta suora pitkä letti ja tollanen könö leukaparta. Joskus on päällä kulunut AC/DC-paita 10 vuoden takaa ja joskus tollanen ihq musta verkkopaita. Metroseksuaaliplaestiinalaishuivi löytyy myös. Eli haenko itseäni vai mikä mua vaivaa. Mutta sitten taas musamaku on sellasta, että truekaverit kiusaa jos pistän soimaan jotain räppiä tai vaikka prodigyä. Mötley Crüekin menee siinä rajoilla. Ja tälläinen olen varmaan 10 vuotta ollut jo :( Tuntuu, että ihmiset pitää outona jos tykkää erilaisista heavymusiikin tyylisuuntauksista.

Et oo true.
"Foorumeiden pahimpia trolleja on ne, jotka osaa ja tietää paljon, mutta esittävät mielipiteensä faktoina." -IJarro
reaper666
21.12.2009 00:02:10
Räkkipeli: Et oo true.

No, sehän tässä on just se ongelma.
dipshit
21.12.2009 10:25:20 (muokattu 21.12.2009 10:25:56)
Valitettava totuus on että hevarit on (lähes poikkeuksetta) aivan saatanan rumia. Eikö heitä haittaa se että ulkonäkö on aivan perseestä revitty ja naista ei sitten luonnollisesti tule, muuta kuin ehkä samannäköisiltä goottihirviöiltä?
reaper666
21.12.2009 14:28:11
Dipsetcityboy: Valitettava totuus on että hevarit on (lähes poikkeuksetta) aivan saatanan rumia. Eikö heitä haittaa se että ulkonäkö on aivan perseestä revitty ja naista ei sitten luonnollisesti tule, muuta kuin ehkä samannäköisiltä goottihirviöiltä?

Ihme stereotypioita taas. Meinaan kyllä mä aika ihq olen :)
dipshit
21.12.2009 16:07:49
reaper666: Ihme stereotypioita taas. Meinaan kyllä mä aika ihq olen :)

Pics or it didn't happen.
Bugi
21.12.2009 16:38:45
Dipsetcityboy: Pics or it didn't happen.

http://static.iltalehti.fi/viihde/hynynenjarony0608hr_vi.jpg
Räkkipeli
21.12.2009 17:39:45
Dipsetcityboy: Valitettava totuus on että hevarit on (lähes poikkeuksetta) aivan saatanan rumia. Eikö heitä haittaa se että ulkonäkö on aivan perseestä revitty ja naista ei sitten luonnollisesti tule, muuta kuin ehkä samannäköisiltä goottihirviöiltä?

Ketä ulkonäkö nyt haittaisi? :D Saatanan rumia kaikki juum.
"Foorumeiden pahimpia trolleja on ne, jotka osaa ja tietää paljon, mutta esittävät mielipiteensä faktoina." -IJarro
reaper666
21.12.2009 17:44:45
Dipsetcityboy: Pics or it didn't happen.

En laita mutta siis jos oikeesti vakavasti puhuu niin onhan(oli ainakin) joku Sebastian Bach oikeesti hyvännäkönen mies. Riippuu vissiin genrestä. Thrash tyypit ei oo niin komeita =)
Kersu
21.12.2009 18:32:17

reaper666:Riippuu vissiin genrestä. Thrash tyypit ei oo niin komeita =)
Älä jauha paskaa! Rässerithän on just komeimpia saatana:D
"Ananas on 'no' sanana." -Sikisijä
reaper666
21.12.2009 18:38:30
Kersu: Älä jauha paskaa! Rässerithän on just komeimpia saatana:D

Se riippuu. Jos haluaa kunnon (pika)panon niin rässeri on mies paikallaan. Mutta jos haluaa vähän pervoilla ja koko yön kestävää lemmenleikkiä yms. niin valitsisin glam-metallin edustajan. Sitten luulisin, että perinteisen heavyn harjoittajat sitten taas eivät petipuuhia oikein osaa. Goottirokkarit varmaan vaan herkistelevät ja viiltelevät klitorista tikarilla. Grind ja muu todella rankka mättö on luultavasti perinteisesti kuivana kovaa kakkoseen, että rapa ja veri lentää. Tuomas Holopaisen tapaiset tyypit taas itkevät panemisen eskapistista kauneutta ja sielun kyyneleen ajavat liukkarin roolia.
Jermakki
21.12.2009 21:04:40
reaper666: Se riippuu. Jos haluaa kunnon (pika)panon niin rässeri on mies paikallaan. Mutta jos haluaa vähän pervoilla ja koko yön kestävää lemmenleikkiä yms. niin valitsisin glam-metallin edustajan. Sitten luulisin, että perinteisen heavyn harjoittajat sitten taas eivät petipuuhia oikein osaa. Goottirokkarit varmaan vaan herkistelevät ja viiltelevät klitorista tikarilla. Grind ja muu todella rankka mättö on luultavasti perinteisesti kuivana kovaa kakkoseen, että rapa ja veri lentää. Tuomas Holopaisen tapaiset tyypit taas itkevät panemisen eskapistista kauneutta ja sielun kyyneleen ajavat liukkarin roolia.

+ pamahtaa hauskasta kirjoituksesta.
Terry Pantheras
21.12.2009 22:51:06
reaper666: Se riippuu. Jos haluaa kunnon (pika)panon niin rässeri on mies paikallaan. Mutta jos haluaa vähän pervoilla ja koko yön kestävää lemmenleikkiä yms. niin valitsisin glam-metallin edustajan. Sitten luulisin, että perinteisen heavyn harjoittajat sitten taas eivät petipuuhia oikein osaa. Goottirokkarit varmaan vaan herkistelevät ja viiltelevät klitorista tikarilla. Grind ja muu todella rankka mättö on luultavasti perinteisesti kuivana kovaa kakkoseen, että rapa ja veri lentää. Tuomas Holopaisen tapaiset tyypit taas itkevät panemisen eskapistista kauneutta ja sielun kyyneleen ajavat liukkarin roolia.

Kun taas tiluhevimiehet tulee housuihinsa jo ensimmäisen nintendo-soolon luikahtaessa ilmoille.
einzweidreivier MASTEROID ~~ stoner rock - doom - heavy - death metal ~~
Kersu
21.12.2009 23:58:35

Tämä oli kyllä täyttä asiaa kaikin puolin! +
"Ananas on 'no' sanana." -Sikisijä
yellow
22.12.2009 18:58:33
Hevari vai metallisti?

Hevari on melodiatajuinen, kapeakatseisuudessaankin osaa olla suht avomielinen musan suhteen.

Metallisti=vittumääoonniinpaharistitväärinpäinörörmaidenonpaskaajamunpukinpartaoncooljamämurskaankaikkikunsepitääsitäörinämättöävaanolla....
Superkingi
22.12.2009 23:53:44
yellow: Hevari vai metallisti?

Hevari on melodiatajuinen, kapeakatseisuudessaankin osaa olla suht avomielinen musan suhteen.

Metallisti=vittumääoonniinpaharistitväärinpäinörörmaidenonpaskaajamunpukinpartaoncooljamämurskaankaikkikunsepitääsitäörinämättöävaanolla....

Haluaisin kovasti lyödä nyrkillä teitä naamaan.
Je Je jejeijei
DethBanger
23.12.2009 10:23:10
Superkingi: Haluaisin kovasti lyödä nyrkillä teitä naamaan.

Sillain ne metallistit välillä tekee ns. posereille. Vai oliko ne hevareita kun niin teki, en muista.
Christs may come and christs may go but Caesar is forever.
luopio
23.12.2009 11:39:40

Niin. Hevari tajuaa kuinka vitun loistava se sonata arctica onkaan. Ja Läntis-tommi kans!
Syntisin heittäköön viimeisen kiven
ydinjumala
23.12.2009 17:49:31 (muokattu 23.12.2009 17:49:54)

Ai Maiden ei oo hevimetallia :(
yellow
23.12.2009 18:49:53
ydinjumala: Ai Maiden ei oo hevimetallia :(

Ei. Se on heavyrockia.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)