DeathBlooms 06.03.2004 19:02:25 | |
---|
Mikä on, kun mikään kitarasta,efekteistä ja vahvistimesta lähtevä soundi ei kuulosta ollenkaan hyvältä? Muilla vastaavanlaisia ongelmia, että siis kaikki oma kuulostaa soundillisesti täysin paskalta? -
"Trisolam and zanex, serotonin, mdma, ibogaine, dopeamine,
Tetra-hydro-chloride, atenolol,
Amanita muscaria,
Boric oxide, arrabinitol, psilocin, and flamizine,
Cylotec and harmaline
Give this all to me, I want it" |
Jani The Rock 06.03.2004 19:04:20 | |
---|
Onhan tota syndroomaa joskus podettu. Tähän vois tietysti kysyä, että minkälaista soundia etsit ja millaiset kamat on käytössä. Rough and tough and plenty mean. |
ReBeat 06.03.2004 19:09:14 | |
---|
Monesti tuntuu, että eilinen hieno soundi kuulostaa tänään ärsyttävältä. Lieneekö omassa päässä vika :D Tekemällä ei synny musiikkia. |
Monesti tuntuu, että eilinen hieno soundi kuulostaa tänään ärsyttävältä. Lieneekö omassa päässä vika :D Mulla on monasti ihan sama, mutta kai se riippuu siitäkin mitä soittaa ja millä kitaralla. Ainakin singlecoilstrato toimii vahvistimen kanssa hyvin ihan eri säädöillä kuin humppareilla varustettu. Delay muuten auttaa tohon soundiin paljon, tulee soitosta heti paljon inhimillisemmän kuuloista. |
Lennu 06.03.2004 19:11:56 | |
---|
Mulla on ihan mielettömän hyvä soundi. Mikään ei klikkaa. "pitää olla rehellinen, jos on, hei!" -tuntematon humalainen 28.2.04. HÄTÄTILAPALSTA |
JCM 06.03.2004 19:38:20 | |
---|
Monesti tuntuu, että eilinen hieno soundi kuulostaa tänään ärsyttävältä. Lieneekö omassa päässä vika :D Tuo on todella totta. Joskus on noita päiviä, mistähän johtuu...? Shun saturday iltoja, those having me nolostumaan. Lubrication Midsummer Page kädenväännössä and can better tulitikkutempunkin, what is naturally as Page allege canning appropriation combination sormella tulitikkuaskista röökin and firing its. |
rockitsb 06.03.2004 19:53:04 (muokattu 06.03.2004 19:54:01) | |
---|
Tuo on todella totta. Joskus on noita päiviä, mistähän johtuu...? Veikkaan että johtuu samasta asiasta, kun välillä tuntuu että soittokaan ei oikein suju eikä varsinkaan soolot ja toisena päivänä taas kaikki onnistuu: Fiilis. "Life sucks and then you die." -Ozzy Osbourne |
Puavali 07.03.2004 09:48:04 | |
---|
Kaverin saundi kuulostaa tosi hyvältä, mutta kun itse soittaa just samalla saundilla (siis sama kitara ja vahvistin, tosin eri plektra),se ei kuulostakaan hyvältä. Minä siis haluan kuulostaa erilaiselta? |
Niq 07.03.2004 09:56:19 | |
---|
Suurin soundiin vaikuttava tekijä on IMHO soittaja itse. Seuraavana kitara, sitten vasta vahvistimet ja efektilootat. Eli milloin voimme odottaa Line6:lta mallintavia soittajia(tai vaikka käsiä), ajatelkaa, yhdellä napin painalluksella voi hypätä Santanasta Jimi Hendrixiin tai Ynkkä Malmsteeniin :) [ostin ku sai halavalla] |
Skebaristi 07.03.2004 10:34:38 | |
---|
No ei se enää olisi hauskaa... Niin tai vielä parempi olis sellainen matrix tyylinen pistorasia takaraivossa, vois oppia kaikki biisit ja tekniikat kymmenessä minuutissa! "Älä koskaan soita niin nopeasti kuin pystyt, opettele soittamaan niin nopeasti ettei tarvitse soittaa niin nopeasti kuin pystyy" |
Olli S. 07.03.2004 21:57:25 | |
---|
No ei se enää olisi hauskaa... Niin tai vielä parempi olis sellainen matrix tyylinen pistorasia takaraivossa, vois oppia kaikki biisit ja tekniikat kymmenessä minuutissa! Ei sekään olisi hauskaa. Mulla ainakin loppuisi motivaatio, jos ei tarvis enää mitään opetella. Ostetaan vähän käytettyä soittotaitoa. |
J.Tervo 07.03.2004 22:24:51 | |
---|
Mikä on, kun mikään kitarasta,efekteistä ja vahvistimesta lähtevä soundi ei kuulosta ollenkaan hyvältä? Muilla vastaavanlaisia ongelmia, että siis kaikki oma kuulostaa soundillisesti täysin paskalta? Se on tämä ikuinen ongelma, aina joku muu kuulostaa paremmalta :) ...Ja sitten GAS on taas asia erikseen :P Myynnissä:
B.C.Rich Warlock ja
Mesa Boogie Triple Rectifier |
Mooonis 08.03.2004 13:15:17 | |
---|
Nii ja sit täsä on yks sellanenki juttu, et se saundi kuulostaa eri aikoina erillaiselt vaiks onki eri säädöt. Jos se joskus kuulostaa hyvält, ni se voi välil kuitenkin tuntuu onnettomalt. Se riippuu sen hektisest mielentilast. |