Vallu-Veke 18.12.2009 22:24:56 | |
---|
Kailis: Turvautuisin tässä asiassa Soitin Laineeseen. Ystävällistä palvelua, inhimilliset hinnat ja toimittavat tavarat suht nopeasti Helsingin liikkeeseen. Joo näin on. Laineelta saa yleensä hieman alennuksiakin, kun tinkaa. |
Bacchus 18.12.2009 22:41:27 | |
---|
Kailis: Turvautuisin tässä asiassa Soitin Laineeseen. Ystävällistä palvelua, inhimilliset hinnat ja toimittavat tavarat suht nopeasti Helsingin liikkeeseen. Juu, ei ole enää tarvetta Gibraltarille. Se tarve oli ja meni.;) Soitinlaine on hyvä pulju. Siellä on ymmärretty hypätä markkinoiden mukaan, eikä uida niitä vastaan. Asiakaspalvelu toimii, valikoimat ovat (pääsääntöisesti) hyvät ja nettisivut skulaavat hyvin. When the Going Gets Weird, the Weird Turn Pro |
Nolte 18.12.2009 22:45:24 | |
---|
Bacchus: Ihan naurettava liike. Joskus kyselin Gibraltarin HW:n hintoja, eikä niissä summissa ollut yhtään mitään järkeä. Luultavasti omistajana joku naavapartainen yrittäjäkyrmy, joka ei elä tätä päivää. Joo! Kuka pönttö sieltä edes ostaa mitään, eli miten koko höperö pulju on vielä pystyssä? Tätä en allekirjoita! |
Nolte: Joo! Kuka pönttö sieltä edes ostaa mitään, eli miten koko höperö pulju on vielä pystyssä? Jaa-a, siinäpä se. Ei löydy ymmärrystä. When the Going Gets Weird, the Weird Turn Pro |
Bobana 19.12.2009 00:24:27 | |
---|
Kailis: Turvautuisin tässä asiassa Soitin Laineeseen. Ystävällistä palvelua, inhimilliset hinnat ja toimittavat tavarat suht nopeasti Helsingin liikkeeseen. Ja vitut. Meni Paisteen 16" Reflector crash aivan paskaksi ja tuli täyteen säteittäisiä n. 10mm halkeamia. Tästä asiasta kinattiin ja uuden saaminen tilalle kesti n. 4kk... Ihme selityksiä ja kiertelyä ja kaartelua. Lopuksi ehdotettiin 17" tilalle jonka siten otin. Ja laitoin kiertoon ja rupesin harrastamaan pelkästään käytettyjä. En todellakaan luota. Ainoisiin Turkulaisiin joihin luotan on Superostiksen väki. Illalla hilpeenä kaljaa ja aamulla kalpeena hiljaa. |
Kailis 19.12.2009 05:37:09 | |
---|
Bobana: Ja vitut. Meni Paisteen 16" Reflector crash aivan paskaksi ja tuli täyteen säteittäisiä n. 10mm halkeamia. Tästä asiasta kinattiin ja uuden saaminen tilalle kesti n. 4kk... Ihme selityksiä ja kiertelyä ja kaartelua. Lopuksi ehdotettiin 17" tilalle jonka siten otin. Ja laitoin kiertoon ja rupesin harrastamaan pelkästään käytettyjä. En todellakaan luota. Ainoisiin Turkulaisiin joihin luotan on Superostiksen väki. Mulle sanottiin snadina että riitaan tarvitaan aina kaksi. Olen kuullut että joillekin asiakkaille sanotaan että säteittäisiä halkeamia ei korvata lain. Mulla ei ole ollut yhtäkään ongelmaa yhdenkään symbaalin, liikkeen eikä valmistajan kanssa. Joskus niitä rikkoutui, luoja ties kenen toimesta kun festareilla lainasin ties kenelle, mutta takuu toimi. Olen myös takuuasioissa ollut Soitin Laineen kanssa tekemisissä. I love Turku. Vaihda nyt aikuinen ihminen siitä Paisteesta johonkin oikeeseen symbaalimerkkiin. |
hollmi-5 19.12.2009 09:45:40 | |
---|
Vaihda nyt aikuinen ihminen siitä Paisteesta johonkin oikeeseen symbaalimerkkiin. Laitahan Kailis listaa oikeista symbaaleista, niin osataan sitten toimia oikein :-) Minulla ei ole uusista Paisteista kokemuksia. Viimeisimmät uutena ostetutPaistet olivat 90-luvun alussa ostettu iso satsi Signatureja. Tykkäsin niistäkin. Nyt on vain 60- ja 70-lukulaisia. Soundit, piuhat ja kajarit. |
Ruutikallo 19.12.2009 10:17:16 | |
---|
Kailis: Olen myös takuuasioissa ollut Soitin Laineen kanssa tekemisissä. I love Turku. Vaihda nyt aikuinen ihminen siitä Paisteesta johonkin oikeeseen symbaalimerkkiin. Kuin myös ja yleensä Karjalaisen kanssa asioinut, eikä mitään ongelmia ole ollut. Tosin en symbaalien takia. Oikeihin symbaaleihin vaihto??? Hyvin tyytyväinen olen noihin Trad.sarjaan ollut. Palvelleet jo monet vuodet, sekä Dark Energyn HH siitä saakka kun markkinoille täällä tulivat. [Stubb ilmoitti myös että hänellä on kiistattomia todisteita ja hän näytti minulle räjäytyskuvan peräsuolesta.] -Sir Härö-
www.tukalaband.com
http://s1012.photobucket.com/albums/af242/henydrum/ |
Bobana 19.12.2009 13:10:18 | |
---|
Kailis: Vaihda nyt aikuinen ihminen siitä Paisteesta johonkin oikeeseen symbaalimerkkiin. Juuri tätä kommenttia odotin. Illalla hilpeenä kaljaa ja aamulla kalpeena hiljaa. |
Gardiner 22.12.2009 19:27:11 | |
---|
Haitsu ständi suosituksia vähän kyselisin. Reunaehtoja olis muutamia, -kevyt, tarkka, kestävä, edullinen. Elikkä ei sellasta huippumodernia hitech pro luomusta ehkä niinkään, ennemmin perinteisen olonen, yksinkertanen, luotettava luomus. Toki sellanen missä symbaalien on hyvä olla. :-) Ennemmin kavereitten kanssa tapahtuvaa satunnaista jammailua ja hupiäänittelyjä kuin keikkailua olis käyttönä. Eli sellanen millä on hyvä ja kiva soittaa on parempi ku huippuhyvä roudattavuus ja miljoonan kilometrin kesto. Ja edullisuus on suhteellista, köyhän ei kannata halpaa ostaa, vaan on rajalliset nuo rahakasat ja vuokratkin täytyy maksaa. Jaa niin, symbaalisettiä kattelin thomanilta. Sabian AAX Recording, http://www.thomann.de/fi/sabian_aax_recording_cymbal_set.htmOnko jollakulla heti mielessä miksi EI kannattaisi noita ostaa, eli huonoja kokemuksia tai "Bad Vibrations" soundipoliittisesti? Kiitos ja hyvät joulut itse kullekkin säädylle. "We got to stand side by side, we got to stand together and organize. They say power to the people, that`s what they`re Screamin`. Freedom of the soul, pass it on, pass it on to the young and old" Jimi Hendrix |
moderndrummer88 22.12.2009 19:31:57 | |
---|
Gardiner: Haitsu ständi suosituksia vähän kyselisin... http://www.thomann.de/fi/tama_hh75w.htm kaveri hommasi juuri tuollaisen ja vaikuttaa oikein pätevältä peliltä, simppeli ja jämäkkä - varmasti kestää vuodesta toiseen. "Well I like drummers baby you're not my bag..." |
Jeltz 22.12.2009 19:35:11 | |
---|
moderndrummer88: http://www.thomann.de/fi/tama_hh75w.htm kaveri hommasi juuri tuollaisen ja vaikuttaa oikein pätevältä peliltä, simppeli ja jämäkkä - varmasti kestää vuodesta toiseen. Samanmoinen on reilu viisi vuotta ollut käytössä, eikä valittamista. Hyvä tatsi, simppeli ja jämäkkä rakenne. Anteeksi että olen myöhässä. Olin nähkääs paskalla. |
markkuliini 22.12.2009 19:39:59 | |
---|
Nokitan eurolla http://www.thomann.de/fi/yamaha_hs740_hihatstand.htm Tuollainen on mulla ollut nyt about vuoden keikka käytössä. Erittäin hyvä olla se! Tuplajalat on ainakin mulla haitsuständeissä ihan vaan turhaa painoa. Fazerilta saa varmasti hyvään hintaan. :) Kailis: Markkuliinihan on ovat sosiaalivammainem, soittotaidotom, harjoittelua pelkäävä ja karttava ammattilainem. |
moderndrummer88 22.12.2009 19:43:02 | |
---|
markkuliini: Nokitan eurolla http://www.thomann.de/fi/yamaha_hs740_hihatstand.htm Tuollainen on mulla ollut nyt about vuoden keikka käytössä. Erittäin hyvä olla se! Tuplajalat on ainakin mulla haitsuständeissä ihan vaan turhaa painoa. Fazerilta saa varmasti hyvään hintaan. :) Mulla on kakkossetissä karvalakkiversio tosta telineestä, elikkäs tuommoinen: http://www.thomann.de/fi/yamaha_hs650_hihat_staender.htm ainut ero vissiinkin tuo jousen jäykkyyden säädön puuttuminen. Omassa mallissa ainakin jousen kireys on löysä joten passaa itselleni hyvin. "Well I like drummers baby you're not my bag..." |
markkuliini 22.12.2009 19:52:22 | |
---|
moderndrummer88: Mulla on kakkossetissä karvalakkiversio tosta telineestä, elikkäs tuommoinen: http://www.thomann.de/fi/yamaha_hs650_hihat_staender.htm ainut ero vissiinkin tuo jousen jäykkyyden säädön puuttuminen. Omassa mallissa ainakin jousen kireys on löysä joten passaa itselleni hyvin. Kun olin omaani ostamassa, niin 600, 700 ja 800 sarjalaisia harkitsin. En muista oliko pelkkä ero just tuo. Ei niissä 600 ja 700 sarjoissa paljoa kuitenkaan eroa ollut. Olisko ollut niin että 700-sarjalaisessa sai säädettyä kans pedaalilaudan kulmaa, joka sai siihen kallistumaan. Hintaero ei ollut mikään valtava muistaakseni. No en muista, sori. Yamahan sivuilta saanee varmasti tietoa. Kailis: Markkuliinihan on ovat sosiaalivammainem, soittotaidotom, harjoittelua pelkäävä ja karttava ammattilainem. |
Gardiner 22.12.2009 19:53:44 (muokattu 22.12.2009 20:01:56) | |
---|
markkuliini: Nokitan eurolla http://www.thomann.de/fi/yamaha_hs740_hihatstand.htm Tuollainen on mulla ollut nyt about vuoden keikka käytössä. Erittäin hyvä olla se! Tuplajalat on ainakin mulla haitsuständeissä ihan vaan turhaa painoa. Fazerilta saa varmasti hyvään hintaan. :) Hyvältä näyttää, ja jos sie tykkäät että on hyvä soittaa niin miksipä en uskoisi. Sun soittomäärällä luulis osaavan sanoo mikä on jalkaan sopiva työkalu. :-) Edit. Meikälle se jousen kireyden säätö on aika käyttöpeli. Jostain syystä on tullu sellanen tapa että muuttelen sitä kireyttä vähän eri tyyppisissä jutuissa. "We got to stand side by side, we got to stand together and organize. They say power to the people, that`s what they`re Screamin`. Freedom of the soul, pass it on, pass it on to the young and old" Jimi Hendrix |
moderndrummer88 22.12.2009 20:01:52 (muokattu 22.12.2009 20:04:41) | |
---|
markkuliini: Olisko ollut niin että 700-sarjalaisessa sai säädettyä kans pedaalilaudan kulmaa, Joo tossa 600:sessa ei voi kulmaa säätää. Tai ei ainakaan ole osunut silmiin mistä sitä voisi tossa säätää. E: Yamahan sivuilla ei 700-sarjalaisissa kulman säädöstä puhuttu mitään, mutta erona 600:seen, oli tosiaan säädettävä jousen vahvuus, sekä kääntyvät jalat. "Well I like drummers baby you're not my bag..." |
markkuliini 22.12.2009 20:14:53 | |
---|
moderndrummer88: Joo tossa 600:sessa ei voi kulmaa säätää. Tai ei ainakaan ole osunut silmiin mistä sitä voisi tossa säätää. E: Yamahan sivuilla ei 700-sarjalaisissa kulman säädöstä puhuttu mitään, mutta erona 600:seen, oli tosiaan säädettävä jousen vahvuus, sekä kääntyvät jalat. Aika hintsusti infoa siellä. 800-sarjassakaan ei puhuttu kulman säädöstä. Jep, 700:issa on kääntyvät jalat. Mulle tärkeää, jotta saan kuuntelumonitorin alla olevan pöydän/case/kaljakorin mahd. lähelle siihen vasemmalle puolelle. Kailis: Markkuliinihan on ovat sosiaalivammainem, soittotaidotom, harjoittelua pelkäävä ja karttava ammattilainem. |
Nolte 22.12.2009 21:20:48 | |
---|
moderndrummer88: Mulla on kakkossetissä karvalakkiversio tosta telineestä, elikkäs tuommoinen: http://www.thomann.de/fi/yamaha_hs650_hihat_staender.htm ainut ero vissiinkin tuo jousen jäykkyyden säädön puuttuminen. Omassa mallissa ainakin jousen kireys on löysä joten passaa itselleni hyvin. Samanmoinen oli vähän aikaa, mutta oli kyllä niin löysäjousinen ritsa, ettei meinannut edes minun aika ohutta Masterwork Custom hi-hatsun yläpeltiä jaksaa pitää ylhäällä. Liekö noissa sitten parempiakin yksilöitä, mutta huono oli se minun ainakin. Tätä en allekirjoita! |
Pieni rumpalipoika 22.12.2009 21:30:50 | |
---|
Mun muistaakseni tuossa 600-sarjan haitsuständissä (kuten myös muissa raudoissa) on hieman ohkosemmat ja rimpulammat osat kokonaisuudessaan kuin 700-sarjalaisessa. Ja mun mielestä ero oli niin selvä ja merkittävä, että päädyin esim. noissa peltiständeissä nimenomaan 700-sarjaan. Rummut nurin ja nussimaan! - Musanäyte: http://www.youtube.com/watch?v=xNXySiXWU9w |