kingdom 18.12.2009 17:20:36 | |
---|
Jokapaikanapina: Sehän vois olla vaikka "namrepus er'uoy ekil uoy kcuf ll'eW" :) Mä kuulen sen aina "never could see any of the world". |
Jokapaikanapina 18.12.2009 17:59:41 | |
---|
kingdom: Mä kuulen sen aina "never could see any of the world". Katos joo, kun sen noin normaalisti kuuntelee niin vähän siltä kuulostais :D |
Calliope 18.12.2009 18:37:22 | |
---|
vepsi: En nyt muista että tiesivätkö he lainkaan tekevänsä viimeistä levyä Mojo-lehden haastattelussa Macca sanoi, että kyllä he aavistivat Abbey Roadin olevan viimeisen levyn. Samassa yhteydessä haastateltu äänittäjä ei kyllä muista, että kukaan olisi ääneen sanonut että "tämä on nyt sitten viimeinen levy". "Your mind makes a promise that your body can't fill" |
velipesonen 18.12.2009 20:54:54 | |
---|
Minä olen ihmetellyt tätä Pepperin päättävää sekasotkua näillä uusilla remastereilla, koska minusta kummallakaan niistä ei tuntuisi olevan sitä hohohohohoho-nauruääntä joka vinyylilevyllä kuuluu. On menneet vähän niin kuin yöunet tässä. |
jra 18.12.2009 21:13:30 (muokattu 18.12.2009 21:55:10) | |
---|
velipesonen: Minä olen ihmetellyt tätä Pepperin päättävää sekasotkua näillä uusilla remastereilla, koska minusta kummallakaan niistä ei tuntuisi olevan sitä hohohohohoho-nauruääntä joka vinyylilevyllä kuuluu. On menneet vähän niin kuin yöunet tässä. Puuttuu se ja muutenkin soundaa älämölö erilaiselle, liian selkeälle?. Samoin se korkea ääni, on ainakin stereo-versiolla toisaalta hiljaisempi kuin LP:llä, mutta taajuudeltaan hivenen matalampi. En ole mitannut ja muutenkin menee vanhasta muistista. Vähemmästäkin menee yöunet. - Kaukolähettimen Klassista Värähtelyä jo vuodesta 2008 - |
Kailis 18.12.2009 21:48:44 | |
---|
ei tuntuisi olevan sitä hohohohohoho-nauruääntä joka vinyylilevyllä kuuluu. Jos ne on kaivertamossa tötsypäissään nauraneet niin lujaa että se on tarttunut sinne? |
Kailis: Jos ne on kaivertamossa tötsypäissään nauraneet niin lujaa että se on tarttunut sinne? Tai sitten on itse ollu niin tötsyissä kun sitä on kuunnellu? |
Kailis 19.12.2009 04:47:35 (muokattu 19.12.2009 04:48:31) | |
---|
Jokapaikanapina: Tai sitten on itse ollu niin tötsyissä kun sitä on kuunnellu? Tää on se paras ja kadehdittavin vaihtoehto. Nimim. isukit vastaan huumeitam. |
Calliope 20.12.2009 20:08:12 | |
---|
Suositeltava Beatles-kirja Tony Barrow: John, Paul, George, Ringo & me Barrow oli Beatlesien lehdistöagentti (press officer) vuoteen 1968. Hyvä kuvavalikoima, mielenkiintoiset kuvaukset kaikista neljästä jäsenestä. Barrow oli mukana kun he tapasivat Elviksen ja yleensä vuoden 1966 tapahtumista mielenkiintoista kuvausta. Barrow kuvailee myös surullisenkuuluisan "Butcher cover" kuvaussessiota. "Your mind makes a promise that your body can't fill" |
Jokapaikanapina 20.12.2009 22:03:40 | |
---|
Itsellä on myös tuo. Ihan kiinnostavaa juttua sinänsä, vaikka mua kiinnostaa enemmänkin musiikin tekemisestä ja äänityssessiosta ja muu vastaava lukemine ku mitä kirjassa sitten on |
Jokapaikanapina 20.12.2009 22:03:51 (muokattu 20.12.2009 22:07:16) | |
---|
EDIT: Fail |
vepsi 21.12.2009 09:35:39 | |
---|
mua kiinnostaa enemmänkin musiikin tekemisestä ja äänityssessiosta ja muu vastaava lukemine Tässä olisikin kysymys kaikille. Mitkä kirjat ovat parhaat tuolta studiopuolelta? Saa olla englanninkielinenkin. Onko joku muuten lukenut Martinin All you need is ears ?. Voisi antaa vähän kommenttia. |
Mordax 21.12.2009 11:08:29 | |
---|
Missasitteko eilen Fokus på The Beatles julskivor-ohjelman Radio Vegalta? Yle Areena pelastaa: http://areena.yle.fi/audio/630445 Niin hillitöntä touhua että tuskin maltan pysyä housuissani. Peace |
Groovelover 21.12.2009 12:21:43 | |
---|
kingdom: Mä kuulen sen aina "never could see any of the world". Mun mielestä siinä sanotaan "never could be any other way". "It's not really what you play, but what you leave out that counts." Rick Danko, 1976 |
Calliope 21.12.2009 15:39:41 | |
---|
Jokapaikanapina: Itsellä on myös tuo. Ihan kiinnostavaa juttua sinänsä, vaikka mua kiinnostaa enemmänkin musiikin tekemisestä ja äänityssessiosta ja muu vastaava lukemine ku mitä kirjassa sitten on Ja minua taas kiinnostaa business-puoli! :-) Sentakia tykkäsin paljon Palmin Abba-kirjasta. Michael Braunin "Love me do'ssa" on myös jonkunverran business-puolesta. "Your mind makes a promise that your body can't fill" |
velipesonen 22.12.2009 02:24:29 | |
---|
Akateemisessa maailmassa törmää yhtenään tyyppeihin, jotka ovat korkeasti älykkäitä mutta joiden asioiden yhdistelemisen kyky eli assosiatiivinen horisontti on kapeampi. He eivät älykkyydestään huolimatta keksi itse paljoa ja ovat kehittäneet hienostuneita menetelmiä lypsää tietoa, lähinnä ideoita muilta ja esitellä ne ominaan, siis varastaa. Joillain laitoksilla näitä henkilöitä on ihan ruuhkaksi asti. Näiden ihmisten vastuulla on myös, että tutkimustuloksia vääristellään tietyn poliittisen päämäärän edistämiseksi. Nykyinen nettiaika ja anonymiteetti tarjoavat valtavasti laajentuneen nautinta-alueen tällaisille kalastelijoille. Jos tämä olisi Kansas- tai Grand Funk Railroad -ketju, olisi ihan sama mitä täällä sanotaan. Beatlesin markkina-arvo on edelleen kasvamaan päin. Kukin saa itse päätellä - tai assosioida - miksi liitän tämänsisältöisen viestini juuri tähän ketjuun. Pitäkää siis huolta että kaikki mitä täällä sanotte on jostain lattean ja itsestäänselvän väliltä, ja sisällyttäkää viesteihinne vaikeasti jäljitettäviä asiavirheitä. |
Calliope 22.12.2009 21:20:16 | |
---|
Having a bad day, eh? "Your mind makes a promise that your body can't fill" |
velipesonen 23.12.2009 10:21:36 | |
---|
Calliope: Having a bad day, eh? For a change. |
velipesonen 24.12.2009 18:44:12 | |
---|
Hyvää Sir Mr Taf -joulua! Lisäksi m-kiint. dok. elokuv. k. Yle Teem. klo 2330. Cheers! |
kingdom 24.12.2009 18:59:22 | |
---|
velipesonen: Hyvää Sir Mr Taf -joulua! Lisäksi m-kiint. dok. elokuv. k. Yle Teem. klo 2330. Cheers! Kiitos ilmoituksesta. Hyvvee joulua vua. |