Muusikoiden.net
29.03.2024
 

Demostudio »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Black Fly : Shot Down (And Left To Rot) (Rock/Pop)
1
Demostudio
14.12.2009 20:42:31
Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Bändin nimi: Black Fly
Kappaleen nimi: Shot Down (And Left To Rot)
 
Genre: Rock/Pop
 
URL: http://www.myspace.com/blackflyfinland (Mp3)
 
Black Flyn lohkaisu tulevalta debyyttipromolta (ulkoistuu alkuvuodesta). Roimaa rokkia, mitäs tässä muuta jorisemaan.
 
Silvuplee!
 
jortsu
16.12.2009 09:28:05
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kommentoikaahan!
 
Leuka rinnassa kohti uusia pettymyksiä!
Santerus
16.12.2009 12:38:45 (muokattu 16.12.2009 12:45:46)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jees rokkiriffittelyä (pääriffi ainakin meikäläistä potkii tosi hyvin :D), joitaki kappalerakenteita vois yhden kuuntelun perusteella ehkä vähän miettiä enemmän. Laulajalla omaperäinen tyyli, ei säväyttänyt.
 
Jatkakaa samaan malliin kuitenkin ! Kouluarvosana: 8
 
Nick Bone
16.12.2009 17:14:25
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Santerus: Jees rokkiriffittelyä (pääriffi ainakin meikäläistä potkii tosi hyvin :D), joitaki kappalerakenteita vois yhden kuuntelun perusteella ehkä vähän miettiä enemmän. Laulajalla omaperäinen tyyli, ei säväyttänyt.
 
Jatkakaa samaan malliin kuitenkin ! Kouluarvosana: 8

 
Omaperäinen tyyli = oma soundi. Ja siitähän mä olen perkeleen ylpeä!
 
Kiitos palautteesta! Uskaltakaahan muutkin viritellä pyssyjänne!
 
All work and no play makes Nick a dull boy!
Zerzy
17.12.2009 17:02:19
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Johan lähti. Hyvää riffittelyä. Tässä on uskallettu soittaa. Biisi menee eteenpäin kuin mummo junan vessassa.
 
Laulajalla on tosiaan omaperäinen tyyli. Tuommonen vahva uho. Ei uskaltaisi kettuilla, tulisi turpaan. :)
 
Kyllä tää toimii. Kunnon rokettirollille on aina kysyntää.
Nick Bone
17.12.2009 19:54:28
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Zerzy: Johan lähti. Hyvää riffittelyä. Tässä on uskallettu soittaa. Biisi menee eteenpäin kuin mummo junan vessassa.
 
Laulajalla on tosiaan omaperäinen tyyli. Tuommonen vahva uho. Ei uskaltaisi kettuilla, tulisi turpaan. :)
 
Kyllä tää toimii. Kunnon rokettirollille on aina kysyntää.

 
Thanks!!
 
Vielä yhden kerran tosta tyylikysymyksestä; tollasta ääntä saa aikaan, kun on punainen mallu ja väkevä viina maistunut vähän turhankin hyvin :D
 
All work and no play makes Nick a dull boy!
Santerus
17.12.2009 21:54:59
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mielenkiintoista. Mun mielestä kuulostaa meinaa erittäin tuotetulta saundilta, ei siis kuvaamallas tavalla tulleelta.
 
Nick Bone
18.12.2009 16:10:26
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Santerus: Mielenkiintoista. Mun mielestä kuulostaa meinaa erittäin tuotetulta saundilta, ei siis kuvaamallas tavalla tulleelta.
 
Makuja ja näkyjä on monia... onhan tohon suureen äänimaisemaan tuottaja hakenut jotain filosofiaa, mutta kyllä toi ihan meikäläiseltä kuulostaa. Ehkä mulla oli jo syntyessä tuotettu ääni :D
 
Lopullisessa miksauksessa (mitä toi biisi ei ole) laulukin saanee sitten sen oman lopullisen ruutunsa, ehkä sitä mun luontaista raakuutta pitäis tuoda vielä enemmän esille, vaikka eräs kirjoittaja näemmä jo nyt pelkäsi saavansa turpaansa :D
 
All work and no play makes Nick a dull boy!
MetalMessiah
18.12.2009 21:47:45
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tulee positiivisessa mielessä Mustachin laulaja mieleen... *****
 
Vatasen jalat, omat kädet...
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku «
Säännöt «