Aihe: Millaisen bändin haluaisit perustaa?
1 2 3 4 565 66 67 68 69101 102 103 104 105
M4ss3 m/
18.12.2009 21:19:24
Fintrollx: Ei pidä tämä paikkaansa

NO KYLLÄ PITÄÄ!!!11!

Ei nyt aloteta taas kerran yhtä tappelua metalcoresta.
[hullu ukko: Särö pedalli musta slip knot ääni http://ultimate-guitar.com/metalzoneasaasdasd]
Salkin
18.12.2009 23:11:54 (muokattu 18.12.2009 23:13:01)
eewo: Mä voin tulla skebailemaan samantien! Ilmava popmusa olisi mahtavaa. Voitais ottaa vähän the Smithsiä messiin kans?

Tottakai The Smithsiä messiin! mut jos meitä on just basso ja kitara, nii sit tarvitaan vaan sellainen oikeanlainen solisti jolla on tajunna räjäyttävä visio kustakin kappaleesta, mutta silti antaa vapauden soittajille etsiä sitä ythä oikeaa säveltä just siihen oikeaan kohtaan.. Sekä rumpali joka osaa rikkoa kompin pistää sen takaisin pakettiin ja sen jälkeen soittaa uudestaan täysin eri tavalla, koko ajan hymyillen... Nii ja solisti kaiketi soittaisi kans niitä koskettimia (pianoa!)
onko tässä tarpeeks bassoa? ai on, no mä laitan vähän lisää.
Fintrollx
19.12.2009 12:37:23

M4ss3 m/: NO KYLLÄ PITÄÄ!!!11!

Ei nyt aloteta taas kerran yhtä tappelua metalcoresta.

Alotetaanpas. Metalcore on sitä emojen huutoo, vanhoja bändejä jotka yhdisti Hardcore Punkkii ja Metallii on mm. hyviä bändejä kuten: Biohazard, Cro-Mags, Suicidal Tendencies

Ei mitään samankuuloista näitten bändejen välillä verrattuna Metalcoreen.
"You can't kill heavy metal"
hullu_ukko
19.12.2009 16:45:33
Fintrollx: Alotetaanpas. Metalcore on sitä emojen huutoo, vanhoja bändejä jotka yhdisti Hardcore Punkkii ja Metallii on mm. hyviä bändejä kuten: Biohazard, Cro-Mags, Suicidal Tendencies

Ei mitään samankuuloista näitten bändejen välillä verrattuna Metalcoreen.

Oletko tutkinut aineistoa?
M.A.C.H.O. # 5 AIL PI PÄK | Et varmaa ole ainoa, mutta mielestäni sinä olet aina ollut mnetin vittumaisin jätkä.-trashjones
Fintrollx
20.12.2009 11:00:50

hullu_ukko: Oletko tutkinut aineistoa?

En oo mitään tutkinut, mutta en pidä itseäni Metalcore emona vaikka lempibändini yhdistävät hardcore punkkia ja metallia.

Jos joku haluu pitää esim. Suicidal Tendenciessiä metalcorena niin ei se mun persettä kaiva.
"You can't kill heavy metal"
UKKOMIES
20.12.2009 23:16:38
Stonerdoomprogefolk ja sit vähän psykedeliaa nii ois aika täydellistä.
Rohkea rokan syö.
geeza
21.12.2009 13:34:09

Stonerdoom ja sit vähän psykedeliaa nii ois aika täydellistä.

Virhe! Saatana tai liian 666 kirjoitus!
"I was wearing my wolf shirt, and this bitch was all like "rARLKEGLEKLAR!!!1!one" and then she just jumped my bones!"
ooonnaa
23.12.2009 18:06:45
Haluaisin perustaa PopPunk/Alternative bändin. Se on vaan hyvin vaikeeta... Onko bändin perustaminen aina hirveän vaikeaa? Olen kesästä asti etsinyt bändiä, mutta ei ole vielä löytynyt yhtään sopivaa.
Torniojaws
23.12.2009 19:14:58

ooonnaa: Onko bändin perustaminen aina hirveän vaikeaa? Olen kesästä asti etsinyt bändiä, mutta ei ole vielä löytynyt yhtään sopivaa.

Jos ei bändiä löydy, niin pistä oma kasaan. Soitat vain tuttuja mukaan projektiin tai hommaat soittajia esim. mnetin Wanted-palstalta:

http://muusikoiden.net/wanted/
Don Make
24.12.2009 01:33:05
Huvittais perustaa jonkun näkönen south-rock tyyppinen hässäkkä. Taidan vaan olla väärällä puolella palloa.
''Guitar is easy. All you need is six strings, five fingers and one asshole.'' -Keith Richards
Thomas Bleu
24.12.2009 21:36:09
Hintahtavaa nössöä pop-rockia soittavan bändin, jossa mahdollisesti kosketinsoittaja, kitaristi, basisti ja rumpali. Vaikutteita vaikkapa Coldplayltä, The Crashiltä, The Soundsilta, DonkeyBoysilta, ja The Beatlesilta. Biisejä joissa kertosäe olisi aina se juttu. Ja syntetisaattori pelaisi myös suurta roolia. Viuluja ja orkesteriosuuksia kertseihin, ah!
men det måste hända ikväll.
Dropped C
27.12.2009 01:21:27
Vielä tekis Winter/Autopsy, yms tyylinen. hidas ja todella visvainen dödöbändi perustaa. Mut siihen mä oon liian nörtti. Heh....
santi
27.12.2009 13:42:02
Kunnon Hard Rock bandi, johon sekotettais viel hiuka bluesia ni avot. Vahan reggaetakin vois eksperimentoida ja punkkia viel kaupan paalle. Ei kyl mitaan tilulilu hevimetallia, ei semmonen vaan pure. Bandi tarvis vaa solistin (eika mitaan saatanan orinaa), kaks kitaraa, basson ja rummut.
AnalFuckDemon
29.12.2009 11:13:23
Old school thrash metal -bändi, jonka biiseissä ei vauhdin kanssa säästeltäisi. Soundien ei tarvitsisi kuitenkaan olla ihan niin old school. Kaksi kitaraa, basso ja rummut, sekä tietenkin Herra/Rouva Ääni.
So you can lick my sack!
vili linnakoski
14.01.2010 22:19:21
nyt keksin tässä yks päivä, kolme tai kaks akustista yksi ainakin nylon, joku nais laulaja, trumpetti, yks kitaroista vois vaikka osata laulaa, lisäksi tai kaikki, jos joku tykkää ideasta ja uskoo että on mahdollista toteuttaa pikaviestiä vain.
baron
14.01.2010 22:36:45

Musta olis kiva perustaa sellainen bändi jossa kaikki osaisi soittaa.
You can play any note on any chord. If it sounds "right", then it is (Mark Levine)
BubbleBob
16.01.2010 18:48:57

enpä tiiä :-) kuulostaa mahottomalta.

Sellainen jossa kaikki haluais soittaa kelpais kyllä mulle -
ehottomasti.
Jos mikään ikinä sinua koskettaa... Älä saatana ammu runoilijaa
Teijo K.
17.01.2010 01:19:11

baron: Musta olis kiva perustaa sellainen bändi jossa kaikki osaisi soittaa.

Sama, mut sit mä joutuisin antamaan itselleni kenkää siitä välittömästi.
Treenaamalla saat käyttöösi reaaliaikaisen autotunen
Alkuperäiskokoonpano
Things and Stuff
rintapek
18.01.2010 13:55:06

Teijo K.: Sama, mut sit mä joutuisin antamaan itselleni kenkää siitä välittömästi.

Sama täällä. Mut semmoinen pändi, mis kaikki muut osais soittaa olis jees.
One kind of music only - the good kind
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)