Lennu 14.12.2009 21:25:49 | |
---|
Olikohan joku hääkeikka 24.7.? [kokarek: En kehtaa tuhlata aikaani niiden kommentointiin kun et sinäkään ollut tuhlannut aikaa niiden säveltämiseen.] |
half 15.12.2009 08:23:28 | |
---|
Tapaninpäivänä Mänttä, ellei ennen mitään kerkiä. COVS jäsen N:o 5 |
Ukko 15.12.2009 09:26:54 | |
---|
Lennu: Olikohan joku hääkeikka 24.7.? Sullahan on kiertue edessä ? COVS jäsen nro 6 |
KoskPaavo 15.12.2009 10:55:03 | |
---|
Lennu: Olikohan joku hääkeikka 24.7.? Onko kulmahousut prässätty jo? Humppamuseon intendentti |
Marshall83 15.12.2009 11:12:49 | |
---|
oivasorsa: ti jyväshovi, pe vodelandia Vaikka sama. -Aaaschja kunnossa. |
Epämuusikko 15.12.2009 14:51:48 | |
---|
Pe ja la Tallinna. Jos joku yöpyy lauantaiyönä Viru Hotellissa, niin tulkaa alakerran klubille. Ämpärit täyttyvät, mieli on iloinen. |
Meisseli 15.12.2009 21:51:17 | |
---|
Pe-La London pub, J-kylä. Musiikin opiskelija |
baron 16.12.2009 00:03:23 (muokattu 16.12.2009 00:03:47) | |
---|
Mä oon ihan selvästi toisinajattelija teihin vanhoihin pieruihin verrattuna. Mulla on niin vähän jouluja takana että en oo vielä kyllästynyt joululauluihin vaan tykkään ihan oikeesti sekä kuunnella että soittaa niitä. Huomenna keikka jossa saan soittaa vanhoja perinteisiä joululauluja vuosikymmenten takaa niin kuin esim: Jingle Bell Rock, Rockin' Around The Christmas Tree, Happy Xmas, Merry Xmas Everybody, Blue Xmas ja mitä niitä on. Ja keikka on tossa nurkan takana. You can play any note on any chord. If it sounds "right", then it is (Mark Levine) |
Tankero 16.12.2009 00:09:56 | |
---|
baron: Mä oon ihan selvästi toisinajattelija teihin vanhoihin pieruihin verrattuna. Mulla on niin vähän jouluja takana että en oo vielä kyllästynyt joululauluihin vaan tykkään ihan oikeesti sekä kuunnella että soittaa niitä. Huomenna keikka jossa saan soittaa vanhoja perinteisiä joululauluja vuosikymmenten takaa niin kuin esim: Jingle Bell Rock, Rockin' Around The Christmas Tree, Happy Xmas, Merry Xmas Everybody, Blue Xmas ja mitä niitä on. Ja keikka on tossa nurkan takana. Sulla on asiat hyvin. Humppajyrä |
Tankero 16.12.2009 00:10:38 | |
---|
Epämuusikko: Pe ja la Tallinna. Jos joku yöpyy lauantaiyönä Viru Hotellissa, niin tulkaa alakerran klubille. Lattariryhmällä vai millälie? Humppajyrä |
jakeni 16.12.2009 00:16:25 | |
---|
Tänään Tampere-talo ja huomenna to. Järvenpää. Siinä olis sit tän vuoden jouluzumbat...yeah! Mukavan erilaista hommaa. Teimme LM-kiertueen ja se ei tässä tapauksessa tarkoita savuke merkkiä! (Klabbi)
Milloin syödään? (Topi) |
Epämuusikko 16.12.2009 01:13:38 | |
---|
Tankero: Lattariryhmällä vai millälie? näin pääsi käymään. Ämpärit täyttyvät, mieli on iloinen. |
Lennu 17.12.2009 14:11:41 | |
---|
Ei kun tulikin yks joululaulukeikka wanhainkotiin. Ne on kivoja, vanhukset tykkää kun on ohjelmaa. Tahtoisinhan itekin sitten paappana. Jos nyt ei kuole katkeruuteen sitä ennen. [kokarek: En kehtaa tuhlata aikaani niiden kommentointiin kun et sinäkään ollut tuhlannut aikaa niiden säveltämiseen.] |
kuunsirppi 17.12.2009 21:41:08 | |
---|
pyhäehtoona kirkkoon laulaan/laulattaan, tiistaina vanhainkodille laulaan joululauluja ja aattona viideltä iltapäivällä taas kirkkoon jouluhartauteen laulaan. Missä on meidän bändikeikat????? Sen lauluja laulat, kenen kädestä syöt |
baron 17.12.2009 21:56:12 | |
---|
Su viimeinen tilaisuus soittaa joululauluja keikalla. Mä oikeesti tykkään joululauluista, kohta taas menee vuosi ennen kuin niitä saa kuunnella ja soittaa. Voi kun osaisi laulaa, mä tykkään XII Days of Xmasista, huomenna on kantakapakan asiakaspikkujoulu ja siellä on karaoke, ehkä siellä pääsen? (Vaikken osaakaan) You can play any note on any chord. If it sounds "right", then it is (Mark Levine) |
isojussi 18.12.2009 00:04:26 | |
---|
Se oliskin sitten lauantaina Tapanilan koukkaus. Kenonen myydäpläjäytti. Kiitos siitä. Humpan suurin sooloakti ja armoitettu artisti - pätevä kuin pänti, ylevä kuin yhtye, oiva kuin orkesteri ja taimissa kuin tanssimuusikko. Lisäksi lämmin käsi, suuri sydän ja iso pää. |
mack the knife 18.12.2009 00:12:38 | |
---|
isojussi: Se oliskin sitten lauantaina Tapanilan koukkaus. Kenonen myydäpläjäytti. Kiitos siitä. Okei, me ei näköjään sitten mennä. COVS n:o 1. |
Mä pidän välivuoden tai kaksi!! |
isojussi 18.12.2009 00:19:17 | |
---|
mack the knife: Okei, me ei näköjään sitten mennä. No oho! Enpäs tiennyt, että teittiäkin tarjottiin. Humpan suurin sooloakti ja armoitettu artisti - pätevä kuin pänti, ylevä kuin yhtye, oiva kuin orkesteri ja taimissa kuin tanssimuusikko. Lisäksi lämmin käsi, suuri sydän ja iso pää. |
Komppia ikä kaikki 18.12.2009 00:30:53 | |
---|
Maanatai New York. Tiistai New york. Keskiviikko vapaa. Torstai New york ja perjantai, lauantai työtön. sunnuntai työtön. maanatai Kela (työssä jonossa) työmarkkinatuki... Ei myönnetä... Tammikuu ei mittää, Helmikuu ei mittää...jne. Vappu vapaa, mutta ei keikkaa... |