Muusikoiden.net
25.04.2024
 

Kitarat: kitarakamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Boss Gt-8 ongelma pc:n kanssa
1
_Miikka_
17.12.2009 12:35:06
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Sain tossa pari päivää sitten usb-midi-kaapelin, jolla pystyy liittämään boss gt8:n pc:seen. Yritin käyttää MrSleepy's ohjelmaa ja lukuisia muita ohjelmia, joilla pystyy downloadaa ja uploadaa patheja bossin ja pc:n välillä. Tämä ei kuitenkaan onnistunut. Menin tohon bossin sytem-valikkoon ja katoin bulk loadia. Se näyttää reilun parin sekunnin ajan, et "transferring data" ja sit menee taas "waiting"-muotoon. Periaatteessa mitään ei tapahdu, ei tuu mitään patcheja bossiin. Kellään mitään vastaavia kokemuksia? Mulla on tällai ihan perus Cavo Adattore Usb-midi-kaapeli.
 
-Miikka
 
Grugi
17.12.2009 12:51:39
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

_Miikka_: Sain tossa pari päivää sitten usb-midi-kaapelin, jolla pystyy liittämään boss gt8:n pc:seen. Yritin käyttää MrSleepy's ohjelmaa ja lukuisia muita ohjelmia, joilla pystyy downloadaa ja uploadaa patheja bossin ja pc:n välillä. Tämä ei kuitenkaan onnistunut. Menin tohon bossin sytem-valikkoon ja katoin bulk loadia. Se näyttää reilun parin sekunnin ajan, et "transferring data" ja sit menee taas "waiting"-muotoon. Periaatteessa mitään ei tapahdu, ei tuu mitään patcheja bossiin. Kellään mitään vastaavia kokemuksia? Mulla on tällai ihan perus Cavo Adattore Usb-midi-kaapeli.
 
-Miikka

 
Onko softasta varmasti valittu oikea midi I/O ja onhan kaapeli oikein GT:ssä eli in/out oikein päin?
 
SDMF
_Miikka_
17.12.2009 21:04:00
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

On oikein päin, sen oon tarkistanu jo moneen kertaan
 
Ukkovaari
17.12.2009 22:32:13
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Vaikka noi USB-laitteet tuntuu toimivan suoraan niin tuliko tuon USB-jutun mukana mitään ajurijuttuja tai kenties vaatisiko kyseisen laitevalmistajan ajurin asentamisen? Joskus voi tälläisestäkin olla kyse kun ei toimi oikein.
 
Raist
17.12.2009 22:53:11
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kokeiles vielä varmuuden vuoksi vaihtaa toisinpäin ne efektissä olevat piuhat. Tän jälkeen tarkista että kaikki ajurit on kohdallaan ja että lähetysohjelmassa on oikee midi-laite valittuna. Mulla oli Zoomissa ongelmana se, että olin kytkenyt piuhat väärinpäin (vaikka luulin että oli oikein). Tän jälkeen toimi puolittain, piti ajurit vielä kahdesti asentaa uudelleen. Nykyään pelittää moitteettomasti, kun on vekslannut tarpeeks.
 
_Miikka_
18.12.2009 00:49:11
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jees no sen näkee kyl bossista jos se kytkentä kusee. Ajureita ei oo tarvinnu asennella ja kyl oon kokeillu ihan kaikennäköistä. Se niiku lähettää periaattessa koneelta mut ihan vähän aikaa vaan, et en tiiä käykö siin sillee esim, ettei lähetä kokonaan sitä tiedostoa.
 
aristoteles666
18.12.2009 01:17:08
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

se boss ei tiedä kumpaan suuntaan olet lähettämässä, sen mielestä ne piuhat on oikein-
 
Raist
19.12.2009 01:02:23
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

_Miikka_: Jees no sen näkee kyl bossista jos se kytkentä kusee. Ajureita ei oo tarvinnu asennella ja kyl oon kokeillu ihan kaikennäköistä. Se niiku lähettää periaattessa koneelta mut ihan vähän aikaa vaan, et en tiiä käykö siin sillee esim, ettei lähetä kokonaan sitä tiedostoa.
 
Niin, aivan. Ehkäpä se on just vikana. "Ajureita ei oo tarvinnu asennella".
 
No, herra tekee niinkun omansa kanssa.
 
_Miikka_
19.12.2009 14:28:13
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kyllä mä ne ajurit oon tarkistanu monee otteesee ja ne on ihan up to date..
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «