Kailis 14.12.2009 12:27:47 | |
---|
toba: En oo niin sanonutkaan.
No siihen ei sitten paljoa vaadita. Täytyis vissiin kuulua samaan laumaan kun kaikki muutkin "hyväsydämiset" ja "korrektisti" käyttäytyvät m.nettiläiset.
Kerrotko vielä että missä oon noin sanonut? Siihen että bändi saa mainetta, ja parhaassa tapauksessa rahaa. Eikait tuolla oikein muutakaan voida tarkoittaa kun jompaakumpaa. Eikait sitten missään nääs juu. |
toba 14.12.2009 12:39:19 | |
---|
Kailis: Eikait sitten missään nääs juu. Niin aivan. Mä en missään vaiheessa laukonut kysymystä "pitäiskö mennä johki bändiin että sais massii" ilmoille. Mä nimenomaan kokoajan oon painottanut, että mua ei edes tällä hetkellä kiinnostaisi soittaa missään ylimääräsessä bändissä. Muttakun eihän täällä voida olla takertumatta tiettyihin asioihin! |
Kailis 14.12.2009 12:44:51 | |
---|
toba: Niin aivan. Mä en missään vaiheessa laukonut kysymystä "pitäiskö mennä johki bändiin että sais massii" ilmoille. Mä nimenomaan kokoajan oon painottanut, että mua ei edes tällä hetkellä kiinnostaisi soittaa missään ylimääräsessä bändissä. Muttakun eihän täällä voida olla takertumatta tiettyihin asioihin! Siihen että bändi saa mainetta, ja parhaassa tapauksessa rahaa. Eikait tuolla oikein muutakaan voida tarkoittaa kun jompaakumpaa. Nyt alkaa jo oikeasti säälittämään... |
Ruutikallo 15.12.2009 11:29:38 | |
---|
toba: Tollasen paskantärkeitä mielipiteitä täynnä olevan vintageukon kanssa on näköjää turha koittaa edes keskustella.. Vähän tuntuu että joko olet vitun epäonnistunut omassa jutussas tai sitten muuten vaan joku katkeruus kumpuaa menneiltä vuosilta.. Koitat käännellä mun juttuja niin pahasti päälaelleen, että saat ne kuulostamaan joltain painajaisilta.
Just toi mua ärsyttää että väännät asiat ihan vituilleen vaikka sulle koittais vääntää ratakiskosta. PRKL! Tuota tuota, mä en ota kantaa keskustelun muille osin, mutta voin vakuuttaa, että Sonomies on kaikkea muuta kuin YLPEÄ vintageukko, henkilökohtaisesti hänet tuntien. [Stubb ilmoitti myös että hänellä on kiistattomia todisteita ja hän näytti minulle räjäytyskuvan peräsuolesta.] -Sir Härö-
www.tukalaband.com
http://s1012.photobucket.com/albums/af242/henydrum/ |
kincy 17.12.2009 16:38:57 | |
---|
Otan kantaa sen verran, että minusta toba puhuu myös hiukan ristiin, mutta sillä on todella hyvä pontti tässä: Aika kapeakatseista, ettenkö sanoisi. Joten ei, eivät he välttämättä edes yleensä aiheesta valita. Pitäisivät vaan ne omat primitiiviset näkemyksensä (kuten Markkuliinikin jopa threadin yhdestä tekaisi) ja antaisivat toisten pitää toiset näkemykset.. Vituttaa se, että pitäis kuulua samaan muottiin kun joku marginaalinen nettiskene. Ja jos ei ole samaa mieltä, niin heti "mäkätimäkäti". Se jos mikä on lapsellista! Allekirjoitan jokaisen sanan tästä. |
Kailis 17.12.2009 19:56:26 | |
---|
|
kincy 17.12.2009 20:16:00 | |
---|
|
Kailis 17.12.2009 21:05:01 (muokattu 17.12.2009 21:05:49) | |
---|
kincy: Onko sullakaan mitään elämää? Ööööö. Ootas, kysyn pomolta. Joo se vastas että on. Duunikaverit myös. Kysytääs skidiltä ja vaimolta. Kappas, nekin oli samaa mieltä. Entäs bändikaverit? Hitto, ne myös. Eli lopputuloksena kysymykseesi; kyllä mulla on mitään elämää. Löysää vähän sitä foliohattua, ei kukaan ole sua vastaan. Ja pannaan nyt tämä kun unohtui aikaisemmin =D |
kincy 17.12.2009 21:51:47 | |
---|
Löysää vähän sitä foliohattua, ei kukaan ole sua vastaan. Ja pannaan nyt tämä kun unohtui aikaisemmin =D Nääh, älä välitä, huominen työoikeuden tentti harmittaa vain, siksi tiukkapipoisuuteni. Eilinen tilastotieteen tenttikin meni ihan reisille. Pahoittelut. Nyt jälkeen päin hörähdin vähän jo tuolle ponttijutulle..
|
Kailis 17.12.2009 22:05:49 | |
---|
|
markkuliini 17.12.2009 22:21:46 | |
---|
kincy: Eilinen tilastotieteen tenttikin meni ihan reisille. Noista tentistä ja reisillemenoista tuli meieleen, kun kerran menin sängyssä nukkumaan, mutta heräsinkin tentissä ...eiku ...teltassa. Jahans, missäs se mun takki oli...? Kailis: Markkuliinihan on ovat sosiaalivammainem, soittotaidotom, harjoittelua pelkäävä ja karttava ammattilainem. |
Kailis 17.12.2009 22:31:54 | |
---|
|
markkuliini 17.12.2009 22:35:05 (muokattu 17.12.2009 22:37:43) | |
---|
Kailis: Markkuliinihan on ovat sosiaalivammainem, soittotaidotom, harjoittelua pelkäävä ja karttava ammattilainem. |
Kailis 17.12.2009 22:40:12 | |
---|
Kaija Koo, bändin rumpali ja basisti olivat lounaalla. Tarjoilija kysyi ensin Kaijalta mitä saisi olla. Pippuripihvi uuniperunalla, vastasi Kaija. Entäs vihannekset? kysyi tarjoilija. Ne ottaa samaa, taiteilijatar vastasi. |
Kailis: Kaija Koo, bändin rumpali ja basisti olivat lounaalla. Tarjoilija kysyi ensin Kaijalta mitä saisi olla. Pippuripihvi uuniperunalla, vastasi Kaija. Entäs vihannekset? kysyi tarjoilija. Ne ottaa samaa, taiteilijatar vastasi. Ihan hyvä. Pidä toi. :) Kailis: Markkuliinihan on ovat sosiaalivammainem, soittotaidotom, harjoittelua pelkäävä ja karttava ammattilainem. |
Nolte 17.12.2009 23:12:26 | |
---|
Kailis: Kaija Koo, bändin rumpali ja basisti olivat lounaalla. Tarjoilija kysyi ensin Kaijalta mitä saisi olla. Pippuripihvi uuniperunalla, vastasi Kaija. Entäs vihannekset? kysyi tarjoilija. Ne ottaa samaa, taiteilijatar vastasi. Haha, tää oli hyvä. Ei mitään henkilökohtaista, markkuliini. :) Tätä en allekirjoita! |
OPJ1974 18.12.2009 10:05:26 | |
---|
Kailis: Kaija Koo, bändin rumpali ja basisti olivat lounaalla. Tarjoilija kysyi ensin Kaijalta mitä saisi olla. Pippuripihvi uuniperunalla, vastasi Kaija. Entäs vihannekset? kysyi tarjoilija. Ne ottaa samaa, taiteilijatar vastasi. Tää oli jo niin huono, että se oli hyvä! Vähän samaa sarjaa kuin: ...Basisti meni baariin iso sammakko päänsä päällä, käveli tiskille ja tilasi oluen. Tarjoilija ihmetteli ja rohkaistui kysymään, että minkä takia mies sammakko päänsä päällä kävelee? Basisti ei tähän vastannut mitään, mutta sammakko tokaisi: "Peräpukamista se kaikki alkoi" ... ... Ja takkinihan oli....? Muusikolla on kolme olotilaa: Känni, krapula ja outo olo. |
Kailis 18.12.2009 10:24:13 (muokattu 18.12.2009 10:27:55) | |
---|
Mä oon kuullu ton niin että suomalainen mies kävelee stokiksessa ja vastaan tulee ruotsalainen jolla kasvaa rotta otsassa. Suomalainen kysyy että mitä ihmettä on tapahtunut. -Tää lähti ihan peräpukamista, vastaa rotta. No, ruotsalaiset ja basistit, alla samma. Ajatella jotain Jonas Hellborgia =D |
passe 18.12.2009 21:52:49 (muokattu 18.12.2009 21:53:20) | |
---|
Mitä tulee, kun risteytetään blondi ja husky? Sometimes more is more |
hollmi-5 18.12.2009 21:58:08 | |
---|
passe: Mitä tulee, kun risteytetään blondi ja husky? Hölsky? Tai mikä se nyt oli... Siperian Hölmö? Soundit, piuhat ja kajarit. |