Aihe: Vihdoin putki!!
1 2
PoLFus
22.01.2004 13:38:04 (muokattu 22.01.2004 13:39:09)

Painaa sellaset 23 kg. Heleppo kantaa. Ja on mukavan mallinenkin roudata (ei niin "paksu". pituutta enemmänkin)
Juu. Kiitos kiitos. Pistän ääninäytteitä kun saan säädettyä kaikki kohalleen. GAS ohi, valoa tunnelin päässä.

loppu.

EDIT: ja kyllä siinä on standby jees.

EDIT2: ja väri on siis legendaarinen "tweed". Kuuluu.. Sitä on kiva luukuttaaa!!!!!
~ 7ender $tratocaster ~
Lounger
22.01.2004 14:51:21
Ton Stand-by kytkimen puute on rasite ainakin jos pelaa PODin yms. kanssa. Saa olla tarkkana päälle- ja poispanojärjestyksen kanssa, jos haluaa välttyä sinänsä vaarattomilta mutta äärettömän ärsyttäviltä kovilta paukahduksilta (esim. vahvistin jo päällä ja kytket PODin päälle).
PoLFus
22.01.2004 16:34:18

Ton Stand-by kytkimen puute on rasite ainakin jos pelaa PODin yms. kanssa. Saa olla tarkkana päälle- ja poispanojärjestyksen kanssa, jos haluaa välttyä sinänsä vaarattomilta mutta äärettömän ärsyttäviltä kovilta paukahduksilta (esim. vahvistin jo päällä ja kytket PODin päälle).

Tässä vahvistimessa on siis se standby, ettäs tiedät.
~ 7ender $tratocaster ~
p130
22.01.2004 18:27:52

Painaa sellaset 23 kg. Heleppo kantaa. Ja on mukavan mallinenkin roudata (ei niin "paksu". pituutta enemmänkin)

Meniköhän tuollainen harkintaan. Soundi on kohdallaan ainakin 30:n kohdalla ja jos tämä "isovelikin" on vielä helposti roudattava... Harvinainen yhdistelmä.
Olen mieluummin yksin oikeassa kuin lauman kanssa väärässä. -Kari Suomalainen
Hannu H.
06.03.2004 15:26:42

Pystyykös tuommosella soittamaan kotivolyymeillä?
nimimerkillä: jokapaikan höylää ettimässä...
"Niin paljon on aihetta lauluun." R. Helismaa
Niskamies
06.03.2004 15:43:06

Mulla ei ole tosta kokemuksia, mutta omalla 40 wattisella pystyy ihan hyvin. Siis omakotitalo-volyymeille :D No, kyllä toimii loistavasti myös hiljaa, emmä sitä kokoaikaa viitti luukuttaa.
Soita bassoa ja ole uromies!
PoLFus
06.03.2004 16:51:59

Kyyllä voi, ihan kepoon.
~ 7ender $tratocaster ~
Hannu H.
06.03.2004 17:03:47

Asia selvä. kiitoksia.
"Niin paljon on aihetta lauluun." R. Helismaa
superfly
06.03.2004 19:31:01
Juu. Kiitos kiitos. Pistän ääninäytteitä kun saan säädettyä kaikki kohalleen. GAS ohi, valoa tunnelin päässä.

No prkl, mä olen kusessa tuon 30:sen kanssakin jo :) Painaa kuin synti noin pieneksi vehkeeksi. Itse olen just luopumassa tuosa Classic 30:stä ja ostamassa mallintavaa. Hiton hyvä peli se on, mutta ei kovin monipuolinen. Itsellä loppui saundipaletti kesken aika pahasti.
Harppu on alaston piano
Niskamies
06.03.2004 19:39:47
Mä en kyllä ymmärrä höpötystä ettei putkivahvarilla voi soittaa hiljaa. Ei kotona pidä olla mitkään mahtisaundit. Ja ite voisin luukuttaa vaikka aina, muttakun ei ole tarvetta. Saundit on ihan hyvät hiljaakin.
Soita bassoa ja ole uromies!
PoLFus
06.03.2004 19:44:47

No prkl, mä olen kusessa tuon 30:sen kanssakin jo :) Painaa kuin synti noin pieneksi vehkeeksi. Itse olen just luopumassa tuosa Classic 30:stä ja ostamassa mallintavaa. Hiton hyvä peli se on, mutta ei kovin monipuolinen. Itsellä loppui saundipaletti kesken aika pahasti.

Joo, no mulla on sen kaverina J-Stationi.
~ 7ender $tratocaster ~
superfly
06.03.2004 20:24:22
Joo, no mulla on sen kaverina J-Stationi.

Kokeilin POD:ia ja V-Amppia tuon kanssa myös. Ei oikein miellyttänyt varsinkaan nuo särösaundit.
Harppu on alaston piano
ollisal
06.03.2004 20:30:23
Nosiis nimenomaan puolijohdetasurilla "tarvitaan" standby-kytkin. Kyllä se vahvistin toimii ilmankin mutta putkien ikä jää hieman lyhemmäksi, kun niihin lyödään jännitteet kylmänä sisään. Periaatteessa standbyn tekeminen ei vaadi kuin yhden verkkomuuntajalta tulevan johtimen väliin kytkimen.

Putkitasuri ei standbyä kaipaa ihan sen takia että kun se tasuriputkikaan ei vielä ole lämmennyt ei sen läpi kulje jännitettä vahvistinputkille. Sitten kun se on lämmennyt, ovat hehkut jo ehtineet lämmittää vahvistinputketkin.
PoLFus
06.03.2004 20:36:59

Kokeilin POD:ia ja V-Amppia tuon kanssa myös. Ei oikein miellyttänyt varsinkaan nuo särösaundit.

Mulla toimii oikein loistavasti!
~ 7ender $tratocaster ~
Jake24-25
06.03.2004 20:43:34
Onneksi olkoon, PoLFus! Olet tehnyt loistavan hankinnan ja loistavan siirron kun liityit putkimieheksi. Peavey Classicit ovat loistava soundisia pelejä. Itsekin muuten kuulun näihin Muusikoiden.netiläisiin, jotka ovat lyhyen ajan sisällä siirtyneet putkilaitteiden käyttäjiksi.
"Rock´n Roll is Cool!" Jake T
PoLFus
06.03.2004 20:54:15

Onneksi olkoon, PoLFus! Olet tehnyt loistavan hankinnan ja loistavan siirron kun liityit putkimieheksi. Peavey Classicit ovat loistava soundisia pelejä. Itsekin muuten kuulun näihin Muusikoiden.netiläisiin, jotka ovat lyhyen ajan sisällä siirtyneet putkilaitteiden käyttäjiksi.

kiitos kiitos

t. Henri EMS
~ 7ender $tratocaster ~
LaXu
06.03.2004 20:59:04
Nosiis nimenomaan puolijohdetasurilla "tarvitaan" standby-kytkin. Kyllä se vahvistin toimii ilmankin mutta putkien ikä jää hieman lyhemmäksi, kun niihin lyödään jännitteet kylmänä sisään. Periaatteessa standbyn tekeminen ei vaadi kuin yhden verkkomuuntajalta tulevan johtimen väliin kytkimen.

Joissain pienemmissä comboissa olen nähnyt tuon standbyn toteutettuna siten, että virtanappia hutkasemalla menee standby päälle sellaiseksi 20 sekunniksi jonka jälkeen laitteessa syttyy valo, joka kertoo, että nyt sopii soitella.
mongoloidi
06.03.2004 23:05:44
Myöhäset onnittelut vaan uuden pelin johdosta.
Ihan varmaan hyvä.
Pikkasen kyllä aina ketuttaa onnitella näitä putkipelin ostaneita,kun koskaan ei oo itellään varaa tollaseen.
Ehkä sitten joskus......
Tubbs:Your Father Had A Cop Shot to Death in New York City!!. Angelina:Leave Me Alone!!. "Tubbs:And That Cop Was My Brother!!."
Ben_D
07.03.2004 00:34:09 (muokattu 07.03.2004 22:10:47)

Onpas harvinaisen kevyt. Vanhat 2x12 Marshallit painaa about 30kg ja Peavey 5150 2x12 kombo yli 40kg.

Joo ja jos Peaveyn haluatte niin hankkikaa one and only hellmachine; 5150 ;)
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)