Muusikoiden.net
25.04.2024
 

Livetoiminta »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Halpaa pa-subbaria miettimässä.
1
huda
16.12.2009 01:58:57
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Onko kellään kokemuksia THE BOX TA18 tyyppisestä ratkaisusta?
Millaista systeemiä noin 400e hintaluokassa kannattaisi pienimuotoiseen live ja treenikäyttöön hommata? Vinkkejä kaivataan :)
 
Niq
16.12.2009 09:26:10
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

huda: Onko kellään kokemuksia THE BOX TA18 tyyppisestä ratkaisusta?
Millaista systeemiä noin 400e hintaluokassa kannattaisi pienimuotoiseen live ja treenikäyttöön hommata? Vinkkejä kaivataan :)

 
Tuohon hintaan rakentaa ihan ookoo subbasen ite jos on timpurin vikaa, saa levymatskun halvalla eikä laske omille tunneille hintaa.
 
"An amateur practices until he gets it right. A pro practices until he can't get it wrong."
aimotuska
16.12.2009 10:15:40
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tilaa vehje, testaa ja lähetä takas 30pv sisällä jos kuulostaa scheisselta tai muuten ahistaa. Kuset 20€ lähetyskuluja, mutta oot huomattavasti viisaampi kuin yhdenkään täältä saadun arvailun tai ko. merkkiä kohtaan osoitetun yleisen dissauksen perusteella.
 
Se on pojat sillälailla, että me on hävitty tää peli.
Einherjar
16.12.2009 10:22:46
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tuo TA18 on kyllä yksi huonoimmista alakerroista, jonka kanssa minä olen joutunut toimimaan. Todella yksinuottinen, epätarkka ja tehoton.
 
Tuohon hintaan jos alakertaa haluaa, niin ehdottomasti kannattaa metsästää käytettyjä tai rakentaa itse.
 
"Sanovat että osaisin miksata, mutta kyllä se viina mahtaa olla minun juttu" -Tuntematon miksaaja
Henri93
16.12.2009 11:29:38
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

hjunnila: Tilaa vehje, testaa ja lähetä takas 30pv sisällä jos kuulostaa scheisselta tai muuten ahistaa. Kuset 20€ lähetyskuluja, mutta oot huomattavasti viisaampi kuin yhdenkään täältä saadun arvailun tai ko. merkkiä kohtaan osoitetun yleisen dissauksen perusteella.
 
Miten muuten onko mahdollista, että tilaa vaikka 3 subbaria ja lähetää kaks takasin ja ottaa parhaan itselle. Sillonhan ei varsinaisesti häviä posteja ;). Vai miten lie...
 
-Hensu
 
www.valoakansalle.webs.com
huda
17.12.2009 02:01:01
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Onkos jollain itse alakerran rakentaneella hyviä vinkkejä tähän asiaan ja miten budjetin saa pidettyä alhaalla?
 
stagestar
17.12.2009 08:07:35
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Niq: Tuohon hintaan rakentaa ihan ookoo subbasen ite jos on timpurin vikaa, saa levymatskun halvalla eikä laske omille tunneille hintaa.
 
Osta vaan ihan valmis.
 
rok rok !!!
stagestar
17.12.2009 08:14:48
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Laitoin pikaviestiä subbarista tarjouksen kera joensuuhun toimitettuna.
 
rok rok !!!
huda
17.12.2009 15:37:45
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

stagestar: Laitoin pikaviestiä subbarista tarjouksen kera joensuuhun toimitettuna.
 
juu kiitos mietiskelen asiaa,, lisää vinkkejä saapi kirjoitella
 
Henri93
17.12.2009 16:16:29
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

http://muusikoiden.net/tori/nayta.php?id=377737 Tossahan olis tommonen varmaan ihan ok pieni subbari myynnissä. ite oon mietiskelly tota mallia, mut en tiiä miten sitten bänditouhuissa jääkö jalkoihin :).
 
www.valoakansalle.webs.com
musamies
18.12.2009 14:51:09
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jos on tarvista, mä voin myydä kohtuuhintaan kaksi 18" Fanen elementillä olevaa jonkun omatekoista vanerikaappia. Ehkä vähän rumat, mutta ihan hyvät. Passiivikaapeista tietenkin kyse.
 
On niin isot, että noita ei meinaa viitsiä kovin usein mihinkään roudata.
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «