Aihe: ibazez jem
1 2 3 4 5
jra
03.06.2009 18:32:11 (muokattu 03.06.2009 18:39:59)
kiminukkumatti: jra

kiitos mutta minulla ei olisi aikaa ihan huvikseen kirjoitella ja tänne ja sepitellä jotain omia stooreja:) jos se on sinulle tai joillekkin muille harrastus niin siitä vaan:)
kim

Hyvä että päättyi ok. ja sait rahasi takaisin.

Ei tässä valehtelijaksi ketään ole oltu leimaamassa, kaikenlaista "säveltäjää" vain on nettifoorumeilla liikkeellä, ja samoin kuin liian hyvät kaupat paljastuvat huijauksesksi, niin liian hyvät stoorit ovat usein keksittyjä. En väittänyt sellaista, kunhan kysyin, jos olisi tullut jotain semmoista ilmi. Aivan oikeasti tässä yritettiin omien tietojen ja näkemysten perusteella auttaa, lähes kaikkein perusteltu näkemys tässä tapauksessa oli se että ko. kauppa ei kannata.

Täällä ollaan näiden soitinasioiden kanssa välillä tosissaan ja jollain muulla foorumilla jonkun muun asian kanssa. Tässä jutussa nosti kierroksia varmasti se että kysesssä oli (myyjä) selvästi huijari ja kitara, jos sellainen olisi ollut, niin vielä väärennös. Molemmat ovat sen verran vastenmielisiä asioita niille jotka käytettyjä soittimia ostava, että hyvä vaan että otetaan tosissaan.
- Kaukolähettimen Klassista Värähtelyä jo vuodesta 2008 -
tender.insanity
03.06.2009 19:15:07 (muokattu 03.06.2009 19:15:42)
Kiminukkumatti, mulla ois tossa vasta 6000km ajettu uudenkarhea 2009 -mallinen mersu. setä toi mulle saksasta. Ostakko tonnilla pois, kun polkimet oli väärässä järjestyksessä mun jaloille?

Piti tehdä ostopäätös, kun et saanut heti tietoa, että on kopioita olemassa? Jos kerta m.netistä olet useinkin tietoa etsinyt, niin "heti" tarkoittaa yleensä parissa tunnissa täällä. Aloitit aiheen klo 11:04 ja ensimmäinen epäily kopiosta tuli 45min sisään.
fox
03.06.2009 20:04:34

jra: Hyvä että päättyi ok. ja sait rahasi takaisin.

Ei tässä valehtelijaksi ketään ole oltu leimaamassa, kaikenlaista "säveltäjää" vain on nettifoorumeilla liikkeellä, ja samoin kuin liian hyvät kaupat paljastuvat huijauksesksi, niin liian hyvät stoorit ovat usein keksittyjä. En väittänyt sellaista, kunhan kysyin, jos olisi tullut jotain semmoista ilmi. Aivan oikeasti tässä yritettiin omien tietojen ja näkemysten perusteella auttaa, lähes kaikkein perusteltu näkemys tässä tapauksessa oli se että ko. kauppa ei kannata.

Täällä ollaan näiden soitinasioiden kanssa välillä tosissaan ja jollain muulla foorumilla jonkun muun asian kanssa. Tässä jutussa nosti kierroksia varmasti se että kysesssä oli (myyjä) selvästi huijari ja kitara, jos sellainen olisi ollut, niin vielä väärennös. Molemmat ovat sen verran vastenmielisiä asioita niille jotka käytettyjä soittimia ostava, että hyvä vaan että otetaan tosissaan.

Näi. Eikä sen puoleen, Kimi, itsehän olit tuossa alkuvaiheessa niin "liekeissä" tuon oston suhteen, että toki täällä tuli jo vähän "kovemmallakin tekniikalla" sanottua..
Hyvä että loppu meni hyvin.. ;)

Ihan ystävällismielisesti

kettu
welcome to the twilight zone "A fox is a wolf who sends flowers." relic #1
kiminukkumatti
04.06.2009 08:40:45
huomenta:) vielä jaksoin katsomaan onko porukka nyt ihan suuttunut:)

damien55

opin kyllä:) ja keskityn taas talo projektiin ja jätän vähäksi aikaa musiikki vermeet taas:) katotaan siten kun taas tulee "löytö" eteen miten tyhmä sitä taas onkaan;)

oiva tumpeloinen

en tiedä oletko koskaan ostanut mitään mistään huutokaupasta jossa
siis yleensä näitä " löytöjöjä" :);) ei kannata hirveän kauvan miettiä:) muuten joku muu tulee huijatuksi nopeammin kuin itse:)
ja iteltä menee koko show ohi:)
muutaman kerran käynnyt niin että kun olen arponut ja koittanut selvittää onko tuo hyvä fiili niin kun olen varmistunut asiasta ja mennyt nopeasti tekemään osta heti päätöksen niin eiköhän se ole jo mennyt:)

meinasinkin kirjoittaa jo eilen että joku varmasti puutuu tähän koska tosiaan aika nopeasti vastattiin, kun katsot siinä toisessa ruudussa tyhmänä löytöä ja mietit että mitä tehdä vastaispa joku nyt niin se on kuin lapsi odottas joulua:) jos se joulu tulee nappia painamalla niin ei sitä malta odottaa:);)

tosin tällä pukilla ei ollut lahjoja;)

ja omasta mielestäni tämä palsta on "automaattinen tieto palsta" täällä on osaavaa ja tietävää porukkaa, tietenkin sekaan mahtuu näitä pilkun nussioita ja näitä jotka vain alkavat puuttumaan kaikkeen vaikka asiasta ei mitään sanottavaa olisikaan:) jokainen tunnistakoon itsensä:)

jra

olet oikeassa, kyllähän muut varmasti näki mistä on kyse ja itse vaan halusin uskoa muuta.
kiitos kumminkin teille että jaksoite takoa päätä seinään että ymmärsin näinkin nopeasti:)

tender.insanity

luulen että sinun mersussa on käynnyt tämä mistä yllä mainitsin, eli huomaan varmaan tarjouksesi liian myöhään ja auto jo mennyt:( muuten tosin olisi kiinnostanut mutta tästä casesta viisastuneena en olisi sitä tilisiirrolla ostanut;);)

mutta pakko sanoa että helvetin tyhmä olit kun myit sedän lahja mersun tonnilla, v#%"#tun pässi;)

fox

joo hyvä että sanottiin kovallakin kädellä:)
en pistä pahaksi koska tosiaan olin liekeissä kuin pikkupoika:)
ja mitä tässä jauhamaan kaikki hyvin loppu hyvin ja tämä oli tämmöinen opettava juttu:)
eikä tässä ärsyttänyt kuin että oli vähän tätä porukkaakin mukana joka vaan näköjään halusi taas avautua kun ei muutakaan tekemistä ole:)
mutta niitä mahtuu aina sekaan ja välillä ei itselläkään tekemistä ole ja syylistyn ehkä samaan:) en ole täydellinen:)

mutta eikös tämä ketju ollut tässä.

tosin mielelläni voin valoittaa huijauksen kohteeksi joutuneita vähän asiasta lisää mutta en täällä ja koittaa auttaa jos jotenkin pystyn.

kimi
Victor Helldriver
10.06.2009 19:21:17
loppu hyvin kaikki hyvin.

mua ainakin opetti tää topikki hyvin ettei kandee taaskaan luottaa juuri kehenkään.
eipä sillä...ei oo itellä käyny7 ikinä missään monista kaupoista mitään kusetushommia puolin taikka toisin mutta kyllä tää varovaisuuteen opetti taas

hyvä että tuli rahat takasin "jemistä"
Bigger man is ALWAYS better than the little man...
sh1nk0
10.06.2009 19:46:03 (muokattu 10.06.2009 19:48:30)

osaisiko joku asian tietävä sanoa että onko olemassa mitään halpa mallia tuosta jemistä?

En ole lukenut tätä ketjua sen enempää.. Mutta tohon kysymykseen vastaten, on olemassa noita jemi-kopsuja. Mm. Sunsmile SGEM 10. Tilasin kimppatilaushuoneen kautta ja maksoi vain 110 €.. Sieltä tuli jo aikasemmin tollasia, ja yhtä yksilöä kehuttiin ihan hyväksikin. Tosin, kai pienen huoltamisen jälkeen.
Elikkä, jos puuosat on kunnossa ja ite tykkää/on varautunut käyttämään aikaa myös pieneen soittimen huoltamiseen, niin halpis-jeminkin hankkiminen on ihan kannattavaa. Oma sgem10 ei oo vielä tullut, joten siitä mulla ei ole vielä kokemusta..
Nythän noissa kauppojen jemeissä maksaa ainakin vain brändi ja jälleenmyyjien hinnankorotukset, tehdashinnan päälle. Jemi-kopsuissa laadunvalvonta on ehkä pikkasen löysempää. Tosin, nyt kun tilattiin, niin kimppatilauksen-vetäjä sanoi jotain, että "ollaan tilaamatta lisää, jos nyt ei tule huippulaatua....", eli toivotaan, että se vaikuttaisi siihen asiaan ainakin jotenkin. Ja piraattihan tommonen sunsmile jemi ei tietääkseni ole, koska siinä on sunsmile-merkki, ja lisäksi sitä saa merkittömänä, ja myös sellaisella merkillä, minkä asiakas haluaa, eli vaikka joku itse suunnittelema logo. Nakkimakkara tai jotain siihen tyyliin...
Fantasmic
17.12.2009 16:44:19
Heh, päivän naurut. sn89: Tosin, nyt kun tilattiin, niin kimppatilauksen-vetäjä sanoi jotain, että "ollaan tilaamatta lisää, jos nyt ei tule huippulaatua...."
Onkos se Kailajärvi alkanut vetämään jo kimppatilauksia muusi.netissä?
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4 5
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)