Aihe: Hevarius
1 2 3 4 513 14 15 16 17 18
Donitsiparoni
04.08.2009 10:12:43
thaav: Tämän ketjun nimi källäsi mut, oli tossa palstan etusivulla yllä "Hevarius" ja alla "Stratovarius"... Hetki kesti tajuta, että jonkun bändin nimi on Stratovarius, eikä kyseessä olekaan uusi tyhmä pukeutumistyyli tms.

Ja sitten....

STRATOVAARIUS HEVI MIES

- pitkä, mieluiten vaalea ja suora letti
- paita, jossa joko a) liekkejä, b) tribaaleja, c) pääkalloja tai d) kaikkia edellämainittuja
- farkut, joissa pakolliset ketjut ja muut härväkkeet
- tuhat kiloa epäonnistumista

Tuohan kuulostaa ihan Teräsvillalta. Lisätään vielä että

-asuu jossain Pohjanmaalla. Voi asua myös esim. Helsingissä mutta on muuttanut sinne Pohjanmaalta
-soittaa bändissä jossa muutkin on STRATOVAARIUS hevareita. Heillä on Rolandin vahvistimet ja LTD kitarat mutta he unelmoivat jonain päivänä käyttävänsä MARSHALLIN vahvareita ja ESP kitaroita
-Liekkipaidan ohella käyttää paitaa jossa lukee KOTIPELTO tai NIGHTWISH
thaav
04.08.2009 13:50:11
Ihmissyöjä: Musiikista keskusteleminen sitten jää siihen, että hoetaan "on se kova" ym. helvetin syvällistä.

Miksi sitä nyt merta edemmäs kalaan? Tuo on mun mielestä hyvä kuvaus vaikka kuinka monelle levylle.
"Valtava hirvi vittu", Rane sanoi ääneen. Talon asvalttipihalla maleksi todella iso hirvi, joka oli kaatanut roskiksen ilmeisesti aivan tahallaan." - käyttäjänimi Slewyn, THV-huone.
apua-mies
04.08.2009 14:16:51 (muokattu 04.08.2009 14:18:29)
thaav: Miksi sitä nyt merta edemmäs kalaan? Tuo on mun mielestä hyvä kuvaus vaikka kuinka monelle levylle.

on varmaan juu. paitsi ei se kerro oikeastaan mistään mitään.

ootko kuullu uuden metallican? millanen se on?
- no... on se kova.
niin, mutta onko se jotain reloadia vai kill em allia?
-- no... se on kova!
niin, mut..
- SE ON KOVA!
NO VITTU MILLANEN SE ON NOIN TYYLILLISESTI!
- ... on se kova.

hevarin putkiaivot eivät kykene analysoimaan kuulemaansa musiikkia mitenkään syvällisemmin. "hevi on paskimmillaankin parasta", "tää on rankka", "vittu ku on kova"... eikä tiedetä miksi. "no kun tää vaan on niin kova"

hevari saattaa kyetä erittelemään musiikkiteoksesta ne hyvät jutut sanomalla esim. "vittu ku on hyvä riffi", mutta tällainen syvällisyyskin on melko harvinaista.
Quru
04.08.2009 14:59:30
Turha analysointi on turhaa.
Muusikko on kaupallistunut kun Em C G D
vt1100
04.08.2009 20:54:42
thaav: Miksi sitä nyt merta edemmäs kalaan? Tuo on mun mielestä hyvä kuvaus vaikka kuinka monelle levylle.

Niinpä, turha tarkkuus on teknistä kypsymättömyyttä :-)
Zelite
05.08.2009 14:39:11

Rupee vähän pelottaan, koska itseltä löytyy:
RR-mallin kitara
Marshallin MG-sarjan vahvistin
Tolkuttomasti mustia vaatteita
Lävistyksiä
Korkeapohjaiset kengät
Sekä tennareita useammat kipaleet
Mustat hiukset
Übergoottiklenksutakki
Tinakoruja kangashihnassa

Olisko syytä huolestua, vai oonko jo truu?

Lieventävänä asiahaarana tosin kuuntelen muutakin musiikkia kuin heviä, vaikka eipä se taida vaikuttaa, ulkonäkö kertoo kaiken tarpeellisen!
Bugi
05.08.2009 17:27:06
Zelite: Rupee vähän pelottaan, koska itseltä löytyy:
RR-mallin kitara
Marshallin MG-sarjan vahvistin
Tolkuttomasti mustia vaatteita
Lävistyksiä
Korkeapohjaiset kengät
Sekä tennareita useammat kipaleet
Mustat hiukset
Übergoottiklenksutakki
Tinakoruja kangashihnassa

Olisko syytä huolestua, vai oonko jo truu?

Lieventävänä asiahaarana tosin kuuntelen muutakin musiikkia kuin heviä, vaikka eipä se taida vaikuttaa, ulkonäkö kertoo kaiken tarpeellisen!

Sinuna olisin huolissani.
Jumansviidu.
Bedcompany
17.12.2009 12:41:45

Mä oon sitä mieltä, että ihmisellä pitää olla jotain pahasti päässä vialla, jos kuuntelee jotain vitun heviä. Tai vielä pahempaa, METALLIA.
Jokku
17.12.2009 13:24:17

Bedcompany: Mä oon sitä mieltä, että ihmisellä pitää olla jotain pahasti päässä vialla, jos kuuntelee jotain vitun heviä. Tai vielä pahempaa, METALLIA.

Joo tätä ei voi muuta kun kompata. Mielisairaalaan kaikki jotka kuuntelee yhtään mitään raskaampaa! Sairasta.
hullu_ukko
17.12.2009 13:32:37
Bedcompany: Mä oon sitä mieltä, että ihmisellä pitää olla jotain pahasti päässä vialla, jos kuuntelee jotain vitun heviä. Tai vielä pahempaa, METALLIA.

They see me trollin', they hatin'...
M.A.C.H.O. # 5 AIL PI PÄK | Et varmaa ole ainoa, mutta mielestäni sinä olet aina ollut mnetin vittumaisin jätkä.-trashjones
Räkkipeli
17.12.2009 16:16:27
OLEN VAKAASTI SITÄ MIELTÄ ETTÄ HEVI ON PERSEESTÄ.
"Foorumeiden pahimpia trolleja on ne, jotka osaa ja tietää paljon, mutta esittävät mielipiteensä faktoina." -IJarro
yellow
17.12.2009 18:30:33
Räkkipeli: OLEN VAKAASTI SITÄ MIELTÄ ETTÄ HEVI ON PERSEESTÄ.

Olet väärässä.
ydinjumala
17.12.2009 19:40:58

yellow: Olet väärässä.

Hevi on paskimmillaan todella paskaa.

http://www.youtube.com/watch?v=Nfr_nWsXOBg
Meadow
18.12.2009 03:03:27 (muokattu 18.12.2009 03:03:35)
nuclear-g0d: Hevi on paskimmillaan todella paskaa.

Jos pitäisi valita vuosikymmenen paskin biisi, tämä tulisi välittömästi mieleen. Vetää sanattomaksi kerta toisensa jälkeen.
Jankku
18.12.2009 03:30:07
Pelsi: Yksi asiaanliittyvä kombo on verkkarit + nahkatakki.

Hevarin super-kombo = verkkarit + nahkatakki + musta nahkainen vyölaukku + Traxin lenkkarit (80-luvulta)
Ja tämä lama-ajan blues minunkin kotona soi!
Jokku
18.12.2009 10:22:04

Meadow: Jos pitäisi valita vuosikymmenen paskin biisi, tämä tulisi välittömästi mieleen. Vetää sanattomaksi kerta toisensa jälkeen.

Mun on jotenkin vaikea käsittää miten kukaan voi kirjoittaa tollasta lyriikkaa. Varsinkin kun koittaa näyttää karskilta ÄIJÄmieheltä. Basistilla ainakin on kyllä asiallinen parta.
Jotenkin koko paketti on niin hirveän kliseistä ja juustomaista että huh huh...
El Coyote
18.12.2009 10:49:56
Hevariuteen kuuluu myös, että kaikenlainen rangga metallimusiikki on aina hyvää ilman minkäänlaista suodatinta. Itse olen kuunnellut kyseistä genreä (muiden lisäksi) niin kauan kuin muistan, mutta oma suodattimeni on aina ollut erittäin tiukka ja jos jokin ei minua miellytä, on aivan sama kuka soittaa ja miten soittaa. Paska kun on kuitenkin aina pelkkää paskaa.

Lisäksi kaikenlaisiin genresotiin eli siihen, että Corpse- fani ei voi kuunnella vaikkapa Duffya vaikka miten haluaisi, koska niin ei vaan tehdä, pitää todeta, että samahan ei kuitenkaan päde esim. elokuviin tai kirjoihin. Kauhua ja komedioita kun voi helposti katsoa vuoron perään ilman, että joku alkaa heti vinkumaan. Miksei sama päde musiikin kanssa? Ei ymmärrä.

Ja tämähän on kyllä aivan hirveetä paskaa...

Yksin eläessään on kämpän viisain henkilö.
Stalkah
18.12.2009 11:50:05

Ei voi olla paskaa, youtubessa viis tähteä kuitenki.
Well, You know, I don't know! B.O.D. netissä - Myspace | Maihinnousu.net | Last.fm
reaper666
20.12.2009 21:17:56
^Menee samaan kategoriaan Avenged Sevenfoldin kanssa.

Sen verran voisin sanoa, että itse voisin mieltää itseni "hevariksi". Mutta olen miettinyt, että olenko true. Esim. yleensä mulla on jalassa mustat farkut, jotkut camopökät tai siniset farkut tai sitten farkut mistä on polvet auki. Välillä sitten taas saattaa olla olla sellaiset todella löysät renksuhousut missä ei kyllä ole renksuja niin en tiedä miksi niitä sitten kutsuisi. Sitten mulla on musta suora pitkä letti ja tollanen könö leukaparta. Joskus on päällä kulunut AC/DC-paita 10 vuoden takaa ja joskus tollanen ihq musta verkkopaita. Metroseksuaaliplaestiinalaishuivi löytyy myös. Eli haenko itseäni vai mikä mua vaivaa. Mutta sitten taas musamaku on sellasta, että truekaverit kiusaa jos pistän soimaan jotain räppiä tai vaikka prodigyä. Mötley Crüekin menee siinä rajoilla. Ja tälläinen olen varmaan 10 vuotta ollut jo :( Tuntuu, että ihmiset pitää outona jos tykkää erilaisista heavymusiikin tyylisuuntauksista.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)