Aihe: Jammailin bluesia nailonkielisellä part II.
1
Topah
06.03.2004 14:02:24

Tain no bluusia ja bluusia, mutta blokkailin yhtä biisiä levyltä. Kukas tietää, mikä biisi? Muokkailin omaan käteen sopivaksi, mutta ainakin sinne päin. :D ! Pikkasen ampuu volume yli, eli särisee, mutta eipä kai tuo haittaa.

Eli mun ääninäytesivulla ja nimellä Ekakokeilu.mp3

Biisin tunnistajalle papukaijamerkki ja..
Joka päivä voi oppia uutta, mutta poisopiskelu on tärkeämpää. "Tapa vanhempasi"
lxi
06.03.2004 14:03:59
Miles Davisin All Bluesilta kuulostaa ainakin jossain määrin.
"I do not agree with what you have to say, but I'll defend to the death your right to say it." -- Voltaire
Topah
06.03.2004 14:09:29

Nope. Kappale on ihan kitaralle sävelletty, eli on aika lähellä alkuperäistä.
...sellasta
poppamies
06.03.2004 16:21:55

Vaikea sanoa... jotain valkoisen miehen kirjoittamaan neekerimusiikkia joka tapauksessa...
Hienosti ja vikkelästi soitettu. Soitatko molemmat kitarat itse?
"G-strings are for strippers"
Topah
06.03.2004 16:29:13

...Soitatko molemmat kitarat itse?

Hmm. Siis mitä tarkoitat? Ihan yhdellä kitaralla minä ainakin yritän tuossa soittaa. ;) ! Bassolinjoja tosiaan yritin hioa erottuviksi ja kohdilleen. Ei mulla tosiaan ole, ku tämä yhden kitaran/miehen orkesteri.
...sellasta
Zed
06.03.2004 17:32:27

Erittäin hyvältä kuulostaa, saat varmaankin vaikka konemusiikin toimimaan klassisella kitaralla. Näitä kuunnellessa vakuutun kerta kerralta enemmän, että klassinen kitaransoitto on sitä ainoaa ja oikeaa kokonaisvaltaista lähentymistä tähän soittimeen.
"Tiistai on homoille." -Kitaranraiskaaja-
Keppi
06.03.2004 18:38:52
Hienosti on soitettu...ja hyvän kuuloinen juttu, mutt en kyllä bluesiks tota tunnistas, jos ei ois kukaan kertonu..

No mutt hyvä biisi kuiteski...
...no ei vaineskaan;)
Topah
06.03.2004 19:44:06

Erittäin hyvältä kuulostaa, saat varmaankin vaikka konemusiikin toimimaan klassisella kitaralla. Näitä kuunnellessa vakuutun kerta kerralta enemmän, että klassinen kitaransoitto on sitä ainoaa ja oikeaa kokonaisvaltaista lähentymistä tähän soittimeen.

Tein äsken uuden kokeilun ja äänitin pikku sovitukseni yhestä tunnetusta rockbiisistä, tai oikeastaan sen soolosta. En nyt tiedä, miten tuo oikeesti muitten korviin toimii, mutta itseäni ainakin huvitti ja oli kiva soittaa. Kitaralla tosiaan pystyy soittamaan melkein mitä vaan soolona. ;) !

Niin ja filen nimi on Soolosovitus.mp3

Tunnistaakohan edes kukaan? :D !
...sellasta
Ze Kink
06.03.2004 19:49:08 (muokattu 06.03.2004 19:52:13)
Tein äsken uuden kokeilun ja äänitin pikku sovitukseni yhestä tunnetusta rockbiisistä, tai oikeastaan sen soolosta. En nyt tiedä, miten tuo oikeesti muitten korviin toimii, mutta itseäni ainakin huvitti ja oli kiva soittaa. Kitaralla tosiaan pystyy soittamaan melkein mitä vaan soolona. ;) !

Niin ja filen nimi on Soolosovitus.mp3

Tunnistaakohan edes kukaan? :D !

Gunnareiden Don't cry?

Edit: Pakko olla, kuuntelin varmistukseksi.

Edit2: Oli muuten hienosti sovitettu! Mäkin aina välillä vääntelen noita klassiselle kitaralle.
Nopeus ei ole mitään ilman tyylitajua... Ja tyylitaju ei ole mitään ilman nopeutta!
Ali-ihminen
07.03.2004 01:11:12
En kyllä tiedä, mikä tuo blues oli, mutta tuo GnR oli kaunista kuunneltavaa. Voisit melkein soittaa tuosta vähän pidemmän version :D

Tuolla klassisella puolella on muuten sinulle asiaa, "Tremoloetydejä kitaralle tabulatuurimuodossa?"
Millä sinä äänität noita biisejä? Soitatko ihan kotona vai?

Tyylikästä soittoa mielestäni.
Peki
07.03.2004 13:31:21
Kitaralla tosiaan pystyy soittamaan melkein mitä vaan soolona. ;) !

Pan-huilulla pystyy kans.. ne ne on vekkuleita
"Jaa minä apea?" -Alfred E. Neumann
FatSam
07.03.2004 14:14:11

Olette loistava! Ei tässä oikein muuta pysty sanomaan.
Nyt tulee.
Antroid
07.03.2004 18:08:26 (muokattu 07.03.2004 18:13:52)
Onkos Claptonia tuo eka tunnistettava?
Topah
11.03.2004 01:01:53

En kyllä tiedä, mikä tuo blues oli, mutta tuo GnR oli kaunista kuunneltavaa. Voisit melkein soittaa tuosta vähän pidemmän version :D

Tuolla klassisella puolella on muuten sinulle asiaa, "Tremoloetydejä kitaralle tabulatuurimuodossa?"
Millä sinä äänität noita biisejä? Soitatko ihan kotona vai?

Tyylikästä soittoa mielestäni.

Aikataulut on aika tiukat ja aina välillä on ihan kiva nauhotella justkia. Voishan noista tehä pidempiäkin verisoita, mut kunhan soittelen vaan. Mulla on t-bone merkkinen konkkamikki, jolla nauhottelen.
...sellasta
Topah
11.03.2004 01:04:52

Onkos Claptonia tuo eka tunnistettava?

Ei ole Claptonia. Sen verran voin paljastaa, että kitaristi on kanadalainen ja voittanut ainoana U.S. National Fingerstyle Guitar Championshipsin kaks kertaa. Mistään en löytäny nuotteja/tabuja biisiin, ni oli pakko kuulolta blokata.
...sellasta
Jimi Henri
11.03.2004 18:45:32 (muokattu 11.03.2004 18:46:06)
Don Ross. Ex-kitaramaikka hehkutti tätä kaveria. Oiskohan tää se?
Herra Rapu
11.03.2004 18:58:28

Doyle Dykesiä tai Don Rossia veikkaisin. Kovvoo soitantoohan tuo oli. Tykkään ite paljon tuon tyylisestä akustisen rääkkäyksestä.
Paino ei ole mikään ongelma.
† FAT = MOTION †
Topah
12.03.2004 16:41:59

Don Ross on oikea vastaus. :) ! On hyvä kitaristi täytyy myöntää, mutta esim. Bachin Jesu Joy Of Mans Desiring- biisin levytys pistää kyllä ihmettelemään. Uskoisin itse jopa pystyväni parempaan. Hohhohohoh... :DDDDDD!!!! No joo yks pallomme parhaimmista akustisen näprääjistä on tosiaan tuo Don.
...sellasta
E.Q
12.03.2004 17:06:28
No perkule ! Näppärä jäbä oot kyllä !
X
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)