Aihe: Viime keikka.
1 2 3 4 589 90 91 92 93122 123 124 125 126
baron
14.12.2009 21:40:03

KoskPaavo: Huh, haluaisinpa nähdä Hopeisen kuun 16 eri versiota, meinaan ne laput. Kappaleessa itsessään ei ole mitään vikaa, mutta liika on liikaa.

Kun multa puuttuu noita keikkoja/vuosia/piisin soittokertoja merkittävästi sinuun verrattuna niin musta on kiva soittaa piisejä jotka osaa:-)
You can play any note on any chord. If it sounds "right", then it is (Mark Levine)
KoskPaavo
14.12.2009 23:28:21
baron: Kun multa puuttuu noita keikkoja/vuosia/piisin soittokertoja merkittävästi sinuun verrattuna niin musta on kiva soittaa piisejä jotka osaa:-)

Tuossa se on kiteytettynä, vedä niitä ihan vapaasti, en ole poliisi.
Humppamuseon intendentti
isojussi
15.12.2009 01:50:51
baron: Kun multa puuttuu noita keikkoja/vuosia/piisin soittokertoja merkittävästi sinuun verrattuna niin musta on kiva soittaa piisejä jotka osaa:-)

Vielä hienompaa on soittaa biisejä, joille on jotain annettavaa. Soittokertamääristä riippumatta...
Humpan suurin sooloakti ja armoitettu artisti - pätevä kuin pänti, ylevä kuin yhtye, oiva kuin orkesteri ja taimissa kuin tanssimuusikko. Lisäksi lämmin käsi, suuri sydän ja iso pää.
KoskPaavo
15.12.2009 03:42:51
isojussi: Vielä hienompaa on soittaa biisejä, joille on jotain annettavaa. Soittokertamääristä riippumatta...

Joo, osais vaan niitä... Padam, padam Könösversiota olen 5 kuukautta treenannut , kohta kaikki on ihan lääpällään hurjan taituruuden edessä.
Humppamuseon intendentti
kuunsirppi
15.12.2009 07:00:29
Qsine:
Toissakeikkaan taas liittyi hyväntekeväisyys lasten hyväksi. Elämän eri laidat ovat muistuttaneet itsestään viikon sisällä. Tulee pohtineeksi, mistä tässä kaikessa on kyse. Ilmoitan sitten kun tiedän.

Mä olin kanssa eilen vanhainkodilla laulamassa. Oli dementiapotilaita, vanhoja ihmisiä pyörätuolissa, oli nuorempia ihmisiä, jotka olivat aivan muissa maailmoissa ja oli vuodepotilaita, jotka eivät enää juuri liikkuneet, eivätkä ainakaan puhuneet. Huomenna sitten myös mulla hyväntekeväisyyskonsertti viidettä vuotta lasten ja nuorten hyväksi kirkossa.

Näin tämä elämä etenee...
Sen lauluja laulat, kenen kädestä syöt
Juzpe
15.12.2009 08:19:21

Perjantai. Jonku puolustusvoimien instanssin pikkujoulut.

Alotettiin Billy Idolin Rebel Yellillä ja lopetettiin Doobie Brosin Long Trainiin... siinä välissä soitettiin ainakin Fool For Your Lovin, Allright Now ja DAD:n Bad Craziness. Ja öbaut 25 muuta samanlaista biisiä.

Seuraavaksi 31.12 akustista paskaa puumalassa.
"Ihmisten pitäisi olla kiltimpiä toisilleen. Ja kasvattaa pidempi tukka." - Zuge 15 v. Pointsi-lehdessä 1972
baron
16.12.2009 22:40:16

Takana toiseksi viimeinen keikka jolloin sai soittaa joululauluja, kulmakunnan virallinen pikkujoulu.
Ihan kiitettävästi yleisöä kun aloitettiin, kun lopetettiin vähän vähemmän?
You can play any note on any chord. If it sounds "right", then it is (Mark Levine)
Tankero
16.12.2009 22:56:42
baron: Takana toiseksi viimeinen keikka jolloin sai soittaa joululauluja, kulmakunnan virallinen pikkujoulu.
Ihan kiitettävästi yleisöä kun aloitettiin, kun lopetettiin vähän vähemmän?

Eli teidän soitto menee jalan alle.
Humppajyrä
baron
16.12.2009 23:20:21

Tankero: Eli teidän soitto menee jalan alle.

Taidatkos sen selkeämmin sanoa!
baron
16.12.2009 23:34:24

Tankero: Kokemuksen syvällä rintaäänellä. Sama ilmiö meillä.

Me soitettiin kaupungin kerhohuoneistossa jossa ei ollut tarjoilua (tai oli mitä oli, kahvia ja alkoholitonta glögiä)
Kun menin keikan jälkeen samassa ostarissa sijaitsevaan kapakkaan, koko jengi istui siellä. Voisko tulkita että meidän soitto tekee ihmiset janoisiksi?
Ilmankos kapakkakeikat onkin meille sukseeta?
pekkajau
16.12.2009 23:54:32
baron: Me soitettiin kaupungin kerhohuoneistossa jossa ei ollut tarjoilua (tai oli mitä oli, kahvia ja alkoholitonta glögiä)
Kun menin keikan jälkeen samassa ostarissa sijaitsevaan kapakkaan, koko jengi istui siellä. Voisko tulkita että meidän soitto tekee ihmiset janoisiksi?
Ilmankos kapakkakeikat onkin meille sukseeta?

Encorena oli varmaan: "Salty Dog"?
http://www.youtube.com/watch?v=MwHWbsvgQUE
KoskPaavo
17.12.2009 00:13:27
pekkajau: Encorena oli varmaan: "Salty Dog"?

Lukion ekalla mä olin olevinani vitsikäs; rehtori opetti englantia ja sanakokeessa kysyttiin "tuhka"- sanaa ja mä kirjoitin että "Homburg".
Ei mennyt vitsi läpi.
Humppamuseon intendentti
rintapek
17.12.2009 00:57:26

KoskPaavo: Lukion ekalla mä olin olevinani vitsikäs; rehtori opetti englantia ja sanakokeessa kysyttiin "tuhka"- sanaa ja mä kirjoitin että "Homburg".
Ei mennyt vitsi läpi.

Oikea vastaus ois ollu Hiroshima.
One kind of music only - the good kind
KoskPaavo
17.12.2009 17:31:17
KoskPaavo: Lukion ekalla mä olin olevinani vitsikäs; rehtori opetti englantia ja sanakokeessa kysyttiin "tuhka"- sanaa ja mä kirjoitin että "Homburg".
Ei mennyt vitsi läpi.

Edit: Mä voin yrittää selittää tämän jutun , vitsihän siitä vaan paranee. Procol Harumin Homburg versioitiin "Tuhkaa"- nimellä.
Humppamuseon intendentti
Tankero
17.12.2009 20:13:56
KoskPaavo: Edit: Mä voin yrittää selittää tämän jutun , vitsihän siitä vaan paranee. Procol Harumin Homburg versioitiin "Tuhkaa"- nimellä.

Ei olis tarvinnut selittää. Tiedossa oli.
Humppajyrä
KoskPaavo
17.12.2009 20:15:56
Tankero: Ei olis tarvinnut selittää. Tiedossa oli.

Sori, luulen vaan ettei tuo nyt ihan kaikille auennut.
Humppamuseon intendentti
kuunsirppi
17.12.2009 21:43:27
Eilen kirkossa joulukonsertti, jossa olin solistina. Mukana oli nuorisokuoro.
Väkeä oli n. 400 henkeä ja kovin tuntuivat halauksista, kukkasista ja kiitoksista, sekä tekstareista ym. päätellen tykänneen.

Tästä on hyvä jatkaa nöyränä laulua edelleen
Sen lauluja laulat, kenen kädestä syöt
poppamies
17.12.2009 23:40:10

KoskPaavo: Sori, luulen vaan ettei tuo nyt ihan kaikille auennut.

Mulle rantaruotsalaiselle kannatti selittää. Ollaan soitettu Homburg toistakymmentä vuotta mutta en olisi muistanut että se on tuhkattu suomeksi.
G strings are for strippers!
hvinnamo
18.12.2009 00:30:40
KoskPaavo: Edit: Mä voin yrittää selittää tämän jutun , vitsihän siitä vaan paranee. Procol Harumin Homburg versioitiin "Tuhkaa"- nimellä.

Paten soololevyltä: http://www.youtube.com/watch?v=fyTh5IP_5Zw
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)