Aihe: Roskilde 2004
1
PepeAngst
05.03.2004 16:32:50
Kuinkas moni on lähdössä tänä vuonna Roskildeen? Onko kellään kokemuksia (hyviä/huonoja) viime Roskildeista? Millä olette muuten mennyt sinne, autolla vai millä?

Hyviä bändejä ainakin tulossa tänä vuonna. Esim. Meshuggah, Korn, Santana, David Bowie, The Hives ja yllättävän paljon vähän undergroundimpaakin hip hoppia (Blackalicious esimerkiksi).
vincent
05.03.2004 22:10:26
Kuinkas moni on lähdössä tänä vuonna Roskildeen? Onko kellään kokemuksia (hyviä/huonoja) viime Roskildeista?

juu, mikäli aikataulu passaa, menossa ollaan taas. aiemmista reissuista pelkkiä hyviä kokemuksia.

Millä olette muuten mennyt sinne, autolla vai millä?

sekä lentäen että elmun kyydillä. molemmissa on puolensa...
hevi määrää... ...mutta ketä?
vincent
06.03.2004 18:50:33
vaikka bussi hajos matkalla =)

niin, ja arvaapa vaan ketkä joutui sitten odottelemaan teitä... ;-D
Tatu
07.03.2004 23:31:20
juuh, ollaan sitä vissiin menossa, kun pitäis tuo Pixies jossain nähdä ja kun ne ei tännne Suomeenkaan tunnu olevan tulossa... Mut kyllä oon aika pettynyt musatarjontaan muulta osin tähänasti. No kaipa sinne vielä jotain ihan mehukasta kiinnitetään. Dropkick Murphy's on varmaan ihan kiva.
There's a bullet in the matress
C.F.D.T
08.03.2004 19:44:17
mä varmaan lähden kanssa.. tarkoitus olisi ilmeisesti mennä elmun dösillä, ettei tarvii kelaa, et kuka on vähiten sekasin ajamaan..
mun mielestä bändilista on ihan jesh: bowie (tosin nähty), santana (tosin nähty), ricochets, pixies, i am kloot, basement jaxx, dizzee rascal, hives, lyrics born jne..
heviä ei tarvitse lisää..
"You Can't Dis Hip Hop So Don't You Even Go There" KRS-One
bigbadwolf
10.03.2004 09:29:55
niin, ja arvaapa vaan ketkä joutui sitten odottelemaan teitä... ;-D

...itse asiassa meidän bussimme ei hajonnut vaan ME jouduimme venaamaan =)
sunless
10.03.2004 19:57:21
Mina olen menossa kanssa, vaikkakin tuo bandi-tarjonta nayttaa hieman huolestuttavalta tassa vaiheessa.

Tana vuonna menen junan kanssa ja paatan interrailini Roskildeen. Aikaisempina vuosina olen ollut autolla ja busseilla, elmua en ole testannut. Eika ole Roskildesta muita kuin hyvia kokemuksia, kannattaa lahtea!

Sori ku taalla hevon hornassa ei saa edes pisteita tiettyjen kirjainten paalle. Hyvia festareita!!
"Antakaa mulle infrapunaviiniä"
parinc.
25.05.2004 10:06:36 (muokattu 25.05.2004 10:08:19)
Haloo Roskildeen tänä vuonna lähtevät.

Tarjolla 25 euroa sille, joka kuljettaa yhden kevyen laukkuni Roskildeen ja luovuttaa sen takaisin minulle festivaalin pääportilla keskiviikkoiltana 30.6. (varsinainen festivaali käynnistyy torstaina).

Laukku pitää sisällään 2kpl tiiviisti pakattua makuupussia, 2 yhteenrullattua makuualustaa ja erittäin pienen teltan. Laukku on siis kevyt eikä edes suurikokoinen - tehtävä on helppo.

Tulen itse suoraan 'kildeen muutaman viikon Etelä-Euroopan reissulta, jossa telttailukapineet olisivat turha taakka. Ota yhteyttä pikaviestillä jos haluat tienata helpon neljännessatasen!
vincent
26.05.2004 13:35:42
Tarjolla 25 euroa sille, joka kuljettaa yhden kevyen laukkuni Roskildeen...

heh... eikös noita (epäilyttäviä) paketteja yleensä pyydetä tuomaan pikemminkin tanskasta suomeen päin... ;-D
voltasparta
26.05.2004 13:40:04
hhähähähähäh :)
Consume my love, devour my hate Only powers my escape The moon is out the, stars invite I think i'll leave tonight.
parinc.
26.05.2004 15:16:45
heh... eikös noita (epäilyttäviä) paketteja yleensä pyydetä tuomaan pikemminkin tanskasta suomeen päin... ;-D

juh... pitää nyt varmaan vielä lisätä, että ken ottaa laukun kantoon, on tietysti oikeutettu tutkimaan laukun sisällön...

25 euroa, c'mon, helppoa rahaa! todella helppoa!
C.F.D.T
28.06.2004 19:55:11 (muokattu 28.06.2004 19:55:29)
no niin onko viime hetken fiiliksiä? vai onko kaikki jo kerennyt lähtemään?
mun mielestä bändilistaa ei paljon paremmaksi saa, paitsi tietenkin the coral puuttuu mutta..

huomenna lähtö ja ihan hyvät fiilikset on, vaikka tod.näk. vesisadetta odotettavissa..

rock on.
"You Can't Dis Hip Hop So Don't You Even Go There" KRS-One
vincent
28.06.2004 22:56:27
huomenna lähtö ja ihan hyvät fiilikset on

sama täällä, huomenna mennään...!
ercciman
29.06.2004 16:28:41
David Bowie kuulemma perunut Roskilden esiintymisen
xoxoxoxo
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)